• 0

Is hier iemand die met het kassasysteem van Reeleezee werkt?

 

Ik heb wat producten gescant en die staan nu rechts op de bon in het systeem. Maar nu wil ik ze weghalen en nieuwe producten selecteren. Alleen ik zie alleen de knop korting, afmelden, afrekenen, kontant en printen.

 

En als ik prijzen van mijn producten in mijn kassa wil wijzigen. Moet ik dan prijzen wijzigen en dan synchroniseren of moet ik dan gelijk weer een hele nieuwe kassaindeling maken?

 

Op de helpdesk zeggen ze: neem maar een betaald consult van 95 euro per uur. Er staat niks op hun site over welke knoppen te gebruiken waarvoor. Het enige wat er op staat is hoe de kassa geinstalleerd moet worden.

 

 

mod-edit:typo in titel aangepast

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35621-hulp-bij-kassasysteem-van-reeleezee/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vreemd, volgens de website van Reeleezee is ondersteuning van de helpdesk in de prijs inbegrepen.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.