• 0

telefooncontract voor mobiele telefoon

Ik ben Nederlander, woon in België. Ik heb een bedrijf in Nederland, sinds februari 2012; eenmanszaak.

Ik heb een VAR, een NL bedrijfs-bankrekening, btw nr, KvK nr..

 

Heb ik gisteren bij t-mobile geprobeerd een smartphone met abonnement aan te schaffen; gaat niet vanwege kredietwaardigheidsonderzoek.

Ik heb geen leningen, laat staan betalingsproblemen/achterstanden. Alleen een hypotheek en ook daar geen achterstanden.

 

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Dat ik in België woon misschien. Als dat het is hoe los ik dat op?

 

Peter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ooit een BKR registratie gehad?

 

Als hun aangeven dat ze geen abonnement willen afsluiten om een kredietwaardigheidsonderzoek is dat een tijdelijk besluit of definitief antwoord?

Heb je aan ze gevraagd wat dat onderzoek inhoudt en waar het wachten op is?

Als T-Mobile je niet wil waarom ga je dan niet naar een ander? Of zeggen die hetzelfde?

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
  • 0

heeft niks te maken met je woonplaats, bkr registratie is idd het meest voor de hand liggende. Volgens mij heb je er al 1 als je 2x een betalingsherinnering hebt gekregen van je telefoonaanbieder, veel mensen weten niet eens dat ze geregistreerd staan.

www.onroxx.nl | Heren accessoires - beads & leather by onroxx

Link naar reactie
  • 0

Ik moet zakelijk bellen etc, dan is een card niet afdoende, bovendien een dure oplossing.

 

Ik heb nooit iets met het BKR gehad.

Al mijn betalingen zijn bij; geen achterstanden/geen aanmaningen. Ook niet gehad de afgelopen jaren van bijv telefoonmaatschappijen. Bovendien woon ik in België, daarmee vraag ik mij afof ik überhaupt bij het BKR bekend ben?

Peter

Link naar reactie
  • 0

heeft niks te maken met je woonplaats, bkr registratie is idd het meest voor de hand liggende. Volgens mij heb je er al 1 als je 2x een betalingsherinnering hebt gekregen van je telefoonaanbieder, veel mensen weten niet eens dat ze geregistreerd staan.

 

Dat is onzin. er is een verschil tussen geregistreerd staan en het krijgen van een codering.

wanneer je een lening of andere vorm van financiering aangaat word je geregistreerd. Niks aan de hand.

 

Pas wanneer je niet voldoet aan je betalingsverplichting, kan de betreffende maatschappij overgaan tot het coderen bij een registratie.

Dit houdt inderdaad in dat bij een kredietwaardigheidsonderzoek een financiering kan worden geweigerd.

Wanneer je een degelijke codering hebt, is hier een heel traject aan vooraf gegaan en geen verrassing.

 

Overigens, ik woon ook in België, heb een Nederlands bedrijf en sta in Nederland in geschreven.

Ook ik heb gewoon een zakelijk abonnement bij kpn en voorheen bij T mobile.

 

geen probleem

 

bel ze eens, bel een andere maatschappij of vraag een uittreksel op bij de bank over je BKR.

e.e.a zal veel opheldering geven..

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.