• 0

Hoe vind ik de goede mix tussen eigen foto's en die van de leverancier?

Ik heb een website met sanitair producten ,

Ik heb hiervoor door een fotograaf foto's laten maken van hoe de producten zijn zonder een restyle of fotoshop

Tevens zijn de producten van diverse kanten te zien

Website

De foto's die op de site van de importeur staan zijn opstelling foto's en hierdoor hebben klanten vele vragen

,maar door mijn eigen foto's hebben de klanten weer vragen over is het wel hetzelfde product als die op site staat van de importeur . Dus de vraag is hoe vind ik de juiste mix ,wie heeft advies Site importeur

 

 

[titel aangepast - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bij de productomschrijving zou ik je eigen foto's plaatsen, dit is het product dat je gaat kopen, zo ziet het eruit. Daarbij zou je de foto van de importeur kunnen gebruiken als voorbeeld hoe het product in een opstelling geplaatst kan worden. Een beetje zoals je met kleding ook foto's van een shirtje voor en achter hebt, en daarnaast een foto van een iemand die de kleding aanheeft in een setje met een broek en een jasje.

Blijkbaar zoeken jouw klanten naar een specifiek artikel of hebben ze eerder al bij jouw importeur op de website gekeken.

Om verwarring te voorkomen zou je bij het artikel kunnen verwijzen naar het artikelnummer bij de importeur.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.