bruini18 Geplaatst: 21 februari 2012 bruini18 20 0 Geplaatst: 21 februari 2012 Weet iemand waar ik een goed overzicht kan vinden die ik kan gebruiken om mijn debiteuren/crediteuren administratie bij te houden? zijn daar mooie overzichten voor te krijgen/kopen? Link naar reactie
0 SimonV Geplaatst: 21 februari 2012 SimonV 386 21 Geplaatst: 21 februari 2012 Bedoel je een boekhoudprogramma? Keuze genoeg als je googelt! Spelfouten kosten geld..., dus bezuinig op spaties! Link naar reactie
0 Hermes Ratgers Geplaatst: 21 februari 2012 Hermes Ratgers 1,4k 95 Geplaatst: 21 februari 2012 Excel, administratiepakketten etc. Wat wil je bereiken is allereerst een vraag die je moet oplossen. Om allerlei (extra) overzichten te maken waar je weinig uit kan halen heeft niet zo veel zin. Dus bepaal eerst wat je wilt meten. Met vriendelijke groet, Hermes Ratgers Link naar reactie
0 1889 Geplaatst: 21 februari 2012 1889 220 10 Geplaatst: 21 februari 2012 Er is heel eenvoudig van alles toe te voegen aan de administratie die je al voert. Houd je bijvoorbeeld dagboek en balans bij in Excel, dan kun je alle mutaties onder 'crediteuren' markeren (bv. met een kleur) totdat ze betaald zijn. Met een extra kolom kun je het gemiddelde aantal dagen tot betaling bijhouden en met nog een extra kolom zelfs het percentage waarmee dat gemiddelde aan het stigen of dalen is. Link naar reactie
bruini18
bruini18
Weet iemand waar ik een goed overzicht kan vinden die ik kan gebruiken om mijn debiteuren/crediteuren administratie bij te houden? zijn daar mooie overzichten voor te krijgen/kopen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag