• 0

Hou houden jullie de zaag scherp?

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Veel bij blijven leren houd het voor mij wel leuk, op het web ben je immers nooit uitgeleerd. Feed back verzamelen? Is die zo lastig dan.. durf te vragen! Als ik maar even de kans ruik om met iemand over mij en me werk te praten dan doe ik dat. De mening van andere is altijd belangrijk, omdat ze vaak vanuit een andere visie dan jijzelf kijken. Overleggen doe ik niet echt (dit is de feed back meer voor mij) lekker eigenwijs baasje. 8)

© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com

Link naar reactie
  • 0

Ik zelf kijk veel naar bedrijven om mij heen, hier leer ik van wat ik wel wil en vooral wat ik niet wil, ook heb ik een kringetje mensen om mij heen waar ik veel dingen mee bespreek. Ook luister ik veel naar mijn klanten wat zij willen en vinden.

Ik hou mezelf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in mijn vakgebied met name op het gebied van materialen, machines en wat de concurentie aanbied voor welke prijs. Nu ben ik bijvoorbeeld bezig met het zoeken naar een snelle goede cursus waar ik beter leer werken met 3d teken cad programma's. Verder blijf ik altijd investeren in mijn zaak om nog sneller, effectiever en beter werk te kunnen leveren.

 

En dit forum volg ik goed en van de tips en onderwerpen die hier voorbij komen heb ik veel geleerd en zie ik dingen waar ik zelf gemotiveerd van wordt om dat ook toe te passen (of juist niet) in mijn bedrijf. Zo ben ik nu bezig om naast mijn metaalbedrijf ook een webshop te gaan open en daar ben ik mezelf eigenlijk pas in gaan verdiepen sinds ik dit forum volg..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 74 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.