• 0

Kent iemand het bedrijf kernel medical equipment?

Hallo,

 

Ik zou graag een aantal UVB lampen bestellen bij het bedrijf kernel medical equipment. Dit is het adres: Kernel Building,Economic Development Zone,Xuzhou,Jiangsu,221004 China.

 

Kent iemand dit bedrijf en is het betrouwbaar?

Ik heb wel een CE certificaat van hen ontvangen voor dit product, dat in Noorwegen is uitgegeven.

 

Het gaat om een order van zo'n 1.000 euro, dus ik zou graag weten of het een beetje betrouwbaar is allemaal. Ook andere tips zijn welkom.

 

Vast bedankt voor je reactie.

 

Groet, Jeannette

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

http://kernelmed.en.alibaba.com/aboutus.html

http://www.kernelmed.com/en/en-about.asp?lngLevelID1=5

 

Hun Alibaba website en eigen website zien er betrouwbaar uit. Focus op 1 soort productgroep.

Hun adres is in een "economic development zone". Dit is ook een goed teken.

Zoals aangegeven in andere vergelijkbare forum topics, let op dat je betaald aan een bedrijf op een bedrijfsrekening. Dus dat je niet geld overmaakt naar een persoonlijke rekening.

Laat altijd ter plekke foto's sturen van het product voordat ze het jou gaan toesturen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties, ik zal er goed op letten.

Ik heb al ongeveer een jaar contact met hen, en heb al diverse malen informatie over het product ontvangen. Nu hebben ze een CE certificaat op het product, wat voor mij een reden is om het nu wel te willen aanschaffen.

 

Ik heb met mijn productaansprakelijkheidsverzekering gebeld. Volgens hen valt dit product onder deze verzekering, maar ik krijg niet de indruk dat zij echt weten wat ze doen. Het risico van dit product zit vooral in verkeerd gebruik, waardoor je verbranding van de huid kan krijgen. Ik doe er een vertaalde gebruiksaanwijzing bij en een disclaimer dat ze het goed moeten gebruiken. Samen met mijn verzekering lijkt dit me aardig dichtgetimmerd.

 

Ik ga de gok dan nu maar wagen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.