• 0

Ervaring met b-to-b performance based marketing via eMedia?

Als abonnee op een nieuwsbrief van Reed Business word ik bestookt met mails om mijn data te verfrissen bij eMedia. De laatste doet aan marketing via mail (nieuwsbrieven) en biedt b-to-b adverteerders de mogelijkheid te selecteren op profiel. De mijne staat daar niet tussen, want ik wil niet bestookt worden met reclame (zelfs al is dat permission based), maar ze hebben wel een half miljoen profielen. Dus dat kan interessant zijn voor (kleine) ondernemers die een selectieve doelgroep willen benaderen.

 

Iemand daar ervaring mee?

 

Oh, ervaringen met vergelijkbare initiatieven is ook welkom, maar promotie van je eigen initiatief of verdachte vriendendienstjes worden als spam beschouwd en verwijderd uit dit topic. HL wil echte ervaringen, geen spam.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik kan alleen mijn ervaring als ontvanger delen. Ik heb me afgemeld.

 

De verhouding informatie t.o.v. de meest onzinnige aanbiedingen is zoek.

 

Daardoor wordt de frequentie waarmee de nieuwsbrieven verstuurd (en ontvangen) worden door mij als te hoog ervaren. Ik ervaar het ontvangen van deze nieuwsbrief als negatief.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    9 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.