Higherlevel voor alle platformen!

Aanbevolen berichten

Zoals Nils al een startsignaal heeft gegeven door zijn forum in http://www.beursplein3.nl te veranderen in higherlevel, willen we ook andere organisaties overtuigen hetzelfde te doen...

 

Ik ben nu aan het kijken of ik een presentatie kan geven over higherlevel bij de volgende vergadering van Platform Innovatie en I.E.

 

Tevens ben ik allerlei webmasters direct aan het benaderen waarin ik hun op de hoogte breng van de mogelijkheid om higherlevel in hun website als het forum op te nemen.

 

Hebben jullie goede ideeën om gerelateerde websites (met niet levende fora) over de streep te trekken en hun higherlevel als forum te laten gebruiken?

 

Al jullie feedback is errug welkom ;D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

CHARME OFFENSIEF :D :D :D

 

Mijn idee gaat uit naar een samenwerking tussen HL leden, om allerlei lui over te halen vragen en discussie mogelijkheid aan te bieden op hun site, die doorverwijzen naar HL voor de afhandeling.

 

Ik heb daarvoor twee vragen:

 

- wie gaan we overtuigen om HL aan te bieden via hun site (graag suggesties)

 

- en hoe gaan we ze overtuigen. (wie heeft er relaties op het juiste niveau.(graag connecties)

 

www.beursplein3.nl verwijst al naar HL. www.innovatiewijzer.nl heb ik al een voorstel gedaan. Dat komt denk ik wel in orde. New Venture ligt nu even stil, maar daar ga ik volgens seizoen flink inhangen.

 

Sites die mijns inziens naar HL zouden moeten doorverwijzen zijn o.m.: www.syntens.nl, www.bie.nl, www.senter.nl, www.novem.nl, www.minez.nl.

 

Nog iemand suggesties?

 

Heeft iemand goede connecties met bovenstaande organisaties?

 

Lets kick some ass ;D

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

EIM wordt inderdaad aan gewerkt.

Bij Senter heb ik gesproken met Aart Kooij (manager Infosenter KMO Helpdesk) en Fenrir van Koert ... beide zeggen ja ... no results. Infomail is mijn volgende probeer ingang bij Senter.

 

Novem heeft mij laten weten geen tijd te hebben voor samenwerking in dit forum. Maar ik zal ze nogmaals vragen of ze wel onze link willen vermelden op hun site.

 

Dan ... de partijen die je voorderest noemt BIE, Syntens NewVenture, vul ik aan de NOVU, ID-NL en so on die zitten allemaal in het platform Innovatie en I.E. u wel bekend. De eerstvolgende keer dat deze een vergadering hebben gaat zrski een presentatie geven. Heeft hij al bij de secretaris van het platform (Marion v.d. Heden) gevraagd om dit in te plannen.

 

Ik ben zelf al geweest bij Syntens LiveWire ... nog geen resultaat.

Van de Novem heb ik inmiddels vernomen dat ze geen tijd hebben.

 

EZ: heb ik contact met Ine de Bovy. Die is zich nu in het verdiepen in HL. En zal het meenemen in de stroomlijningsinitiatieven (oftwel samenwerking/aanhaken aan goede ideeen) van andere overheidsinitiatieven.

Vermelding op de EZ site: niets liever, maar ik heb maanden (bijna een jaar) moeten vragen of Dreamstart bij hun in "links" op de site mag. Ze wilde eerst niet omdat wij geen overheidsinstelling zijn. Nou ja??? Maar je raadt het nooit ... we staan er eindelijk op. Ergens verstopt, maar we staan er. Nu HL nog erop!

EZ dus on progressss maar duurt altijd even.

 

Dan staat HL nog op diverse andere sites en startpagina's met een link vermeld, dat overzicht heeft zrski. Ik zal morgen vragen of hij overzicht hier wil plaatsen.

Dreamstart staat op vele sites vermeld (indirect een link met HL, maar toch). Ook deze kunnen weer weer benaderd worden voor HL.

 

Nieuwe ingangen:

* banken die startersinitiatieven hebben (ING, ABN AMRO e.d.).

* Alle regionale KvK kantoren

* Consultants/adviseurs voor ondernemers hebben vaak een informatiesite - geen talksite.

* regionale instanties: BOM, GOM, NOM, Innofonds, e.d.

* Incubators

* Universiteiten

* Regeling IOP van Senter heeft een eigen informatiesite. Daar zitten veel AIO's, postdocs en OIO's enzo.

 

Hoe bereiken:

Massacommunicatie de eerste keer (e-mail). Dan 1-op1 benaderen en HL presenteren.

 

Ik denk niet alleen aan de organisaties die een niet levendig forum hebben, maar ook aan die helemaal géén discussieforum hebben.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jij doet genoeg. Dat is duidelijk.

Credit whom becomes credit. Ik bedenk/denk mee en zrski voert uit.

Mijn pionierswerk is met name voor de statische informatie (alla www.dreamstart) meer mensen op één lijn te krijgen i.p.v. allemaal eigen pagina's voor technostarters hulp. En als ik daar ben neem ik HL mee natuurlijk.

 

Maar wat kunnen de overige HL leden in dit kader betekenen? Wie gaat wie stalken? ;D

Dat begreep ik inderdaad. Dus vandaar dat ik overzichtelijk wilde hebben welke ingangen er al door anderen worden gedaan.

Maar als je het dan hebt over "stalken" daar zie ik wel wat in. Ik geloof namelijk in de "kracht van de herhaling".

 

Een eerste aanzetje wat HL leden kunnen doen.

Ben je op een pagina die interessant is voor (techo)starters en HL is daar niet te vinden. Stuur dan naar die website een e-mail met verzoek en onderbouwing om HL als link te vermelden.

 

Ben gek op statistieken: dus als je dit doet en het lukt, geef dit dan even door aan zrski.

 

Alvast SUPER :-* voor alle ondersteuning !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Je moet je signature veranderen "ouwe zeurkous", want again een reus erbij.

 

Listen ... Novem heeft ook een forum ... schiet me gelijk een nummer in mijn hoofd "is er leven, is er leven na de ....".

 

Dus go for it!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Altijd in voor groei in de score!

 

Naast de specifieke sites die al genoemd zijn zou je ook aan algemenere sites kunnen denken. Ik doel hierbij op Portalsites, zoals startpagina.nl en de bijbehorende dochters. Ik raadpleeg ze regelmatig en moet zeggen dat ik op die manier al best wel veel gevonden heb wat ik zocht.

 

Verder moet ieder forumlid gewoon die banner van zrski en/of die van tirza op zijn homepage/site etc. plaatsen, en vrienden en kennissen zo gek maken dat ze dat ook doen......

 

Ik zal dit weekend in elk geval een banner op www.paintpro-eu.com bijplaatsen.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Novem en Bureau I.E. doen mee. Kan even duren, maar ze hebben beide toegezegd te linken naar HL en daarnaast het forum ook te gebruiken binnen hun eigen sites voor het beantwoorden van vragen en het voeren van discussies.

 

To be continued

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

SUPER ! Ik heb betaald! Ben gek op shoppen maar nu wordt het voor ons gedaan.

 

Nils,

Begrijp ik het goed dat Novem i.p.v. zijn/haar eigen forum ons forum gaat "gebruiken"?

 

Ehmmmm hebben Novem en BIE gezegd over welk tijdsbestek dit ongeveer gerealiseerd is. Wie checkt dit? Jij of heb je een contactpersoon voor zrski.

 

Ohhhh ... zit ineens te denken aan brancheverenigingen. Ook leuke ingang!?!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Er is niks beloofd. Novem kijkt naar de mogelijkheid om het forum op www.novem.nl direct te laten verwijzen naar HL. Ze werken ook aan een TeMa site (apart programma) en daarvoor zullen ze kijken of het wenselijk is om HL te integreren als vraag en discussie platvorm.

 

26 slagen om de arn natuurlijk (dat hoort ook zo) maar er wordt serieus over gedacht.

 

Reusje voor Vectrix dat ze HL ingelinkt hebben op hun site.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

ok ok daar gaat mijn Reusje geloof ik! Marlies Tiepel is al benaderd! Bij deze volgende week staan we op de site van ID-NL..........hoop ik........ff bellen geloof ik! ???

 

Verder zal ik ff een grootscheepse promotie gaan uitvoeren op de Uni. Misschien in het universiteitsblad?

Het is nu 'vakantie' dus kan ff duren maar ik ga boven op ze zitten hehe!

 

Kanban

Link naar reactie

de toevoer mensen is redelijk constant en groeit gestaag. In het weekend is er nagenoeg niks te beleven op het forum, het schijnt dat ondernemen toch echt voornamelijk een doordeweekse activiteit is.

 

Je kan drie verschillende statistieken programma's bekijken:

 

1. onder op de main page van HL zie je "meer statistieken"

2. https://www.higherlevel.nl/usage (een keer per dag ververst)

3. Het nedstat icoontje rechts onder.

 

In de laatste twee zie je de referers staan. Daaraan zie je dat de banners zeker helpen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.