JLima Geplaatst: 2 maart 2012 JLima 2 0 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik heb een stamrecht BV en wil geld lenen om een auto te kopen. Wat is de best optie ? Link naar reactie
0 Johan Mulder Geplaatst: 2 maart 2012 Johan Mulder 1k 105 Geplaatst: 2 maart 2012 Geldleningovereenkomst opstellen tussen de B.V. en jou privé. Let wel, je zult geld moeten lenen op zakelijke voorwaarden. Bij een (consumptief) krediet is een rente van 10% helemaal niet ongebruikelijk! Wil je zeker zijn van je zaak: stuur de overeenkomst ter goedkeuring naar jouw belastingkantoor. JM juristen & adviseurs ondernemingsrecht: samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten. Link naar reactie
0 JLima Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur JLima 2 0 Geplaatst: 7 maart 2012 Beste Johan, Bedankt voor je antwoord. Ik wil zeker meer weten over stamrecht bv zoals de werking van een stamrecht BV en de vele mogelijkheden van een stamrecht BV, hoe wordt rendement gemaakt op het geld in een stamrecht BV en hoe ik een stamrecht BV kan gebruiken om een eigen bedrijf op te starten en veel meer. Er is misschien een boek alleen over stamrecht BV. Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 7 maart 2012 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2035 Geplaatst: 7 maart 2012 we hebben een hele mooie FAQ over de stamrecht BV op HL, zie Stamrecht BV FAQ Daarin valt ook te lezen dat we op HL de vragen over de stamrecht BV sindsdien sluiten wegens gebrek aan ondernemersbelang. Dat laatste is immers waarom HL bestaat. Dus ook dit topic gaat op slot. groet Joost HL admin DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
JLima
JLima
Ik heb een stamrecht BV en wil geld lenen om een auto te kopen. Wat is de best optie ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag