Wat betekent het logo van dit forum?

Aanbevolen berichten

@varia: When you assume, you make an ass out of u and me. And relax!

 

logo's IS NOT abstracte kunst

 

abstracte kunst IS NOT populair

 

Dit logo is onbegrijpelijk, voor degene die het het eerste keer ziet. Als willekeurige lijnen en vlakken niet in een begrijpelijke context worden geplaatst blijft het niet hangen. En dat is wel de functie van een logo, naast dat het een beeldend verhaaltje vertelt over de organisatie. In dit geval mensen die mensen helpen naar een hoger niveau door advies en discussie.

 

Dit logo probeert wellicht abstracte kunst te zijn, maar is vooral nietszeggend, to the casual observer, en is dus ongeschikt.

 

Q: Wat betekent het logo van dit forum?

A: Niets.

 

GIS

 

 

Misschien moet ik onder elk van mijn berichten een caveat zetten, "een deel van mijn mening over dit onderwerp, assertief en simpel geschreven in het belang van duidelijkheid en om de lengte van mijn posts te beperken" But that gets old fast.

Link naar reactie
Dit logo is onbegrijpelijk, voor degene die het het eerste keer ziet. Als willekeurige lijnen en vlakken niet in een begrijpelijke context worden geplaatst blijft het niet hangen.

 

Normaal probeer ik logo's niet te begrijpen, het spreekt me aan en het blijft hangen of niet. Maar bij deze dan toch maar een duit in het zakje.

 

Het logo is een ketting en de schakels zijn de leden. De zwarte schakels staan voor de leden die positief reageren en de rode voor leden die negatief reageren. Gelukkig zijn de zwarte schakels in de meerderheid. :)

 

Misschien de kleur variabel maken en koppelen aan het aantal reuzen en kneuzen per week/maand :P

 

P.S. zoek niet naar de diepere betekenis van deze reactie, het is gewoon zondagmiddag geneuzel. ;D

Link naar reactie

@varia: When you assume, you make an ass out of u and me. And relax!

 

logo's IS NOT abstracte kunst

 

abstracte kunst IS NOT populair

 

Dit logo is onbegrijpelijk, voor degene die het het eerste keer ziet. Als willekeurige lijnen en vlakken niet in een begrijpelijke context worden geplaatst blijft het niet hangen. En dat is wel de functie van een logo, naast dat het een beeldend verhaaltje vertelt over de organisatie. In dit geval mensen die mensen helpen naar een hoger niveau door advies en discussie.

 

Dit logo probeert wellicht abstracte kunst te zijn, maar is vooral nietszeggend, to the casual observer, en is dus ongeschikt.

 

Q: Wat betekent het logo van dit forum?

A: Niets.

 

GIS

 

 

Misschien moet ik onder elk van mijn berichten een caveat zetten, "een deel van mijn mening over dit onderwerp, assertief en simpel geschreven in het belang van duidelijkheid en om de lengte van mijn posts te beperken" But that gets old fast.

 

 

Of dit is de ultieme zelfspot ( een ongekend warrige reactie ter verduidelijking van een warrig topic) , of het is gewoon een ongekend warrige reactie, "to the casual observer" shall we maar say, if that gets not too old.

 

Either way : het is Kunst met een grote K, want ik kan er geen touw aanvastknopen ;D And Relax .

Link naar reactie
P.S. zoek niet naar de diepere betekenis van deze reactie, het is gewoon zondagmiddag geneuzel

 

Dat geldt wat mij betreft zolangzamerhand voor dit hele topic ::). Ik stel dan ook voor om het na zondagmiddag op slot te doen, zodat we de nieuwe week weer fris kunnen beginnen zonder dit kneuzen-magneet topic...

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.