• 0

Veel bezoekers maar weinig klanten?

Goedendag allemaal,

 

Ik ben sinds kort een electronica webshop begonnen waarin ik allerlei electronica producten verkoop. Ik heb momenteel campagnes lopen bij Marktplaats Admarkt, Google Adwords en een aantal andere kleinere bedrijven. Ik heb een Webshop keurmerk, Ideal betaalmogelijkheid, online chat service. krijg redelijk veel bezoekers, echter vrijwel geen klanten. Ik ben hier zeer in teleurgesteld en hoop dat jullie mij tips en goede feedback kunnen geven. naam van de webshop is:

 

www.combitronix.com

 

Ik dank jullie alvast hartelijk

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Forum participanten

 

Hartelijk dank voor jullie feedback, het heeft me erg goed geholpen. Als ik ooit iets voor jullie kan doen, laat het me gerust weten.

 

@ iOptimize

 

Bedankt voor uw nutige feedback. Ik heb diep nagedacht over allerlei zaken en ben er nu van overtuigd dat ik een totaal andere concept moet hebben. Ik ga vandaag mijn hele layout veranderen en tevens meer producten aanbieden. Helaas kan ik de website thema niet veranderen, omdat ik aangesloten ben bij biedmeer.

 

De 30 dagen bedenktijd ga ik op een nieuwe pagina volledig uitleggen. Wat betreft retourneren, klanten kunnen producten retourneren als deze in goede staat verkeren en ongebruikt zijn. Over de kras op de iPad waar u het over had; er moet eerst goed bekeken worden hoe de kras op de iPad is ontstaan. Is het door eigen schuld? Dan heeft de klant normaal geen garantie, maar ik denk zelf wel dat ik als webshop er goed aan doe om de klant toch te helpen.Mogelijk kan ik wel paar deals sluiten met een aantal reparatie bedrijven, maar weet niet of dat erg handig is? * Verder heeft de klant 2 jaar fabriekgarantie, tot nu toe enkel op soft - en hardware gebreken.

 

* beveiliging website: ik denk dat het voor mij noodzakelijk is om biedmeer te contacteren betreft de beveiliging, want ik merk dat het niet goed genoeg is beveiligd. Hoop niet dat veel bezoekers een melding hebben gekregen.

 

Groet

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet hoe je webmaster het allemaal precies in elkaar gevlast heeft maar het ziet er wat raar uit qua beveiligde verbinding. Zo heeft de shop zelf geen certificaat en wordt je opeens doorgestuurd naar combitronix.securearea.eu. Naast dat klanten het raar zullen vinden dat je opeens op een ander domein bent zitten ook niet alle elementen hierop via een beveiligde verbinding. Hier krijgen klanten dus o.a. in Internet Explorer een waarschuwing voor van de browser.

 

Verder verstuur je de inhoud van het winkelmandje en inloggegevens dus wel via de onbeveiligde verbinding naar de beveiligde op een ander domein. Daar gaat het idee van een beveiligde verbinding dus gelijk overboord.

 

Je wilt eigenlijk laten zien dat je via een beveiligde verbinding werkt. Dus eigenlijk wil je ook de groene adresbalk hebben. Deze certificaten zijn wat duurder maar stralen wel meer vertrouwen uit. Daarnaast wil je de volledige website via SSL en niet alleen het orderproces. Wat je verder ook niet moet willen dat het inloggen/orderproces op een ander domein plaatsvind. Dat geeft verwarring. Daarnaast wil je geen gegevens via een onbeveiligde naar een beveiligde verbinding versturen.

 

Qua design heb je al het een en ander gehoord. Toen ik op je website kwam was ik direct uitgekeken door het design. Je jaagt potentiele klanten daarmee weg. Een achterhaald design en logo komen niet betrouwbaar over. Klanten zullen zich afvragen in welk jaar jouw bedrijf leeft. Kijk eens naar een Bol.com, Mycom, Centralpoint etc. Hoe is hun site opgebouwd. Hoe komt het dat die wel aantrekkelijk over komen en de jouwe niet. Dat is niet alleen kwestie van naam.

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
  • 0

Ik ga vandaag mijn hele layout veranderen en tevens meer producten aanbieden. Helaas kan ik de website thema niet veranderen, omdat ik aangesloten ben bij biedmeer.

 

Is het niet mogelijk een eigen ontwerp in te laten bouwen? Dit is de mening van een grafisch vormgever en fervent internetshopper maar ik ben nog nooit een webwinkel tegen gekomen die een professionele houding uitstraalt d.m.v. een standaard thema.

Link naar reactie
  • 0

daar ga ik even achteraan, wellicht is het mogelijk om een nieuwe en op maat gemaakte thema in te bouwen.

 

Ik had nog een klein vraagje. Binnenkort komt waarschijnlijk de iPad 3 uit. Mag ik de iPad 3 verkopen voordat deze offcieel op de Europese markt wordt aageboden?

 

Groet

Link naar reactie
  • 0

daar ga ik even achteraan, wellicht is het mogelijk om een nieuwe en op maat gemaakte thema in te bouwen.

 

Ik had nog een klein vraagje. Binnenkort komt waarschijnlijk de iPad 3 uit. Mag ik de iPad 3 verkopen voordat deze offcieel op de Europese markt wordt aageboden?

 

Groet

 

Nee, en je krijgt hem waarschijnlijk ook niet voor die tijd geleverd. Meestal gaan ze eerst de 'grote spelers' voorzien.

Link naar reactie
  • 0

Verder heeft de klant 2 jaar fabriekgarantie, tot nu toe enkel op soft - en hardware gebreken.

 

Niet direct jouw vraag maar omdat je nog maar net begonnen bent.

 

Het klinkt leuk die fabrieksgarantie maar ben jij je ook bewust van de implicaties van deze 'fabrieksgarantie'?

 

Apple geeft bijvoorbeeld maar 1 jaar garantie op zijn producten.

Consumentenrecht houdt in dat een klant van een product als een iPad minstens enkele jaren probleemloos gebruik mag verwachten.

 

Heb jij ook in de gaten dat je maar 1 jaar bij Apple aan kunt kloppen en dat je voor hardware problemen die vallen binnen de vage omschrijving over verwachtingen omtrent levensduur zelf de knip zult moeten trekken als er problemen met een product zijn dat de klant niet te verwijten is?

Link naar reactie
  • 0

 

Apple geeft bijvoorbeeld maar 1 jaar garantie op zijn producten. Consumentenrecht houdt in dat een klant van een product als een iPad minstens enkele jaren probleemloos gebruik mag verwachten. Heb jij ook in de gaten dat je maar 1 jaar bij Apple aan kunt kloppen en dat je voor hardware problemen die vallen binnen de vage omschrijving over verwachtingen omtrent levensduur zelf de knip zult moeten trekken als er problemen met een product zijn dat de klant niet te verwijten is?

 

 

Glibberig pad. Op zich is het wel een positie om als retailer gewoon 2 of zelfs 3 jaar garantie te kunnen geven. Aldi doet dat standaard op elektronica, maar dat is allemaal huismerk.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Goedendag allemaal,

 

Ik heb jullie feedback goed ontvangen en verwerkt. Ik heb de website een nieuwe look gegeven, aanpassingen doorgevoerd in de algemene voorwaarden, de garantie en bedenktijd uitgebreid uitgewerkt en tot slot de logo van stijl veranderd. Ik heb het zo simpel mogelijk gedaan en hoop dat het nu goed is.

 

Ik sta open voor nog meer feedback

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
  • 0

Heb jij bij alle leveranciers de mogelijkheid om schermen met één "dode pixel" om te ruilen? Je noemt dat namelijk wel expliciet als garantie naar je klanten. Mijn ervaring is dat het bij één of twee dode pixels soms niet onder de fabrieksgarantie valt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.