• 0

Meerdere algemene voorwaarden samenvoegen tot 1?

Ik bied meerdere diensten aan en heb voor elke dienst een aparte algemene voorwaarden. 80% van de inhoud is bij elke AV echter hetzelfde (betalingen, offertes,...), en ik wil daar dan ook maar 1 AV van maken. Dus als iemand webdesign wenst, staat in zijn AV ook een stuk over social media marketing, enzomeer.

Kan ik dit gewoon doen, of moet ik me toch houden aan aparte algemene voorwaarden?

Eventueel tips over de samenstelling daarvan...Kunnen deze dan gewoon onder dezelfde titel, of titels als 'webdesign', 'social media',...

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 1

Ja dat kan, is mij verteld door diegene die mijn AV heeft opgesteld. Ik heb zelf ook AV die meerdere diensten bevatten. Er staan wel vaker dingen in de AV die niet van toepassing zijn op een klant. Zolang alles overzichtelijk blijft is het prima. Ik zou er wel op letten dat de boel niet te lang wordt, maar dat is aan jou om te beoordelen.

• 0

Ja dat kan, is mij verteld door diegene die mijn AV heeft opgesteld. Ik heb zelf ook AV die meerdere diensten bevatten. Er staan wel vaker dingen in de AV die niet van toepassing zijn op een klant. Zolang alles overzichtelijk blijft is het prima. Ik zou er wel op letten dat de boel niet te lang wordt, maar dat is aan jou om te beoordelen.

Dank voor de reactie. :) Ik ga het op die manier doen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar