Ik heb een idee( uniek) wat dus echt nog niet bestaat voor een webstore, nu kan ik zelf helaas geen webstore bouwen.
Maar ik las dat je idee niet kan beschermen voor webstore, wat kan ik nu beste doen?
Ik heb een programmeur nodig en nu moet ik maar hopen dat die gene niet met mij idee vandoor gaat ... vind beetje gek kan ik dan wel gebruik maken van geheimshoudinverklaring etc.. dat mocht er iets gebeuren dat ik dat alsnog kan gebruiken en aantonen dat het mijn idee was?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cvanr2012
cvanr2012
Hi Allemaal,
Ik heb een idee( uniek) wat dus echt nog niet bestaat voor een webstore, nu kan ik zelf helaas geen webstore bouwen.
Maar ik las dat je idee niet kan beschermen voor webstore, wat kan ik nu beste doen?
Ik heb een programmeur nodig en nu moet ik maar hopen dat die gene niet met mij idee vandoor gaat ... vind beetje gek kan ik dan wel gebruik maken van geheimshoudinverklaring etc.. dat mocht er iets gebeuren dat ik dat alsnog kan gebruiken en aantonen dat het mijn idee was?
Groeten en thanks.
Claire
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35904-vraag-over-idee-beschermen-webstore/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag