Ik heb er weer een bedacht die ik graag zou willen toetsen :-)
Case: je leased een auto op je zaak zonder bijtelling. Je fysiotherapeut vertelt je dat je door jouw werkzaamheden (e.g. IT) last krijgt van je rug en daardoor eigenlijk wekelijks een speciale massage moet krijgen.
Kun je dit dan zien vanwege oorzaak (werk) -> gevolg, als een zakelijke aangelegenheid? Ofwel: zakelijk je rit naar de fysio noteren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jacpinksteren
jacpinksteren
Beste lezers,
Ik heb er weer een bedacht die ik graag zou willen toetsen :-)
Case: je leased een auto op je zaak zonder bijtelling. Je fysiotherapeut vertelt je dat je door jouw werkzaamheden (e.g. IT) last krijgt van je rug en daardoor eigenlijk wekelijks een speciale massage moet krijgen.
Kun je dit dan zien vanwege oorzaak (werk) -> gevolg, als een zakelijke aangelegenheid? Ofwel: zakelijk je rit naar de fysio noteren?
Ben benieuwd!
Groet, Jac
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35940-bijtelling-fysiotherapie-zakelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag