Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Woodsbox
Woodsbox
Beste forum leden,
In anderhalf jaar tijd heb ik een bedrijf opgezet die opslagruimtes verhuurt aan particulier en zakelijk.
Nu werk ik met een een bij elkaar gevoegd huurcontract en algemene voorwaarden van andere.
Echter lijkt het mij verstandig om iemand met verstand naar mijn documenten te laten kijken.
Na elke telefoontjes kreeg ik te horen dat mij dit 800 tot 1000 euro ging kosten.
Mijn vraag luid als volgt: heeft er iemand voor mij een tip hoe ik een correct document kan laten opstellen voor een leuk bedrag?
Bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36005-laten-samenvoegen-en-controleren-van-huurcontract-en-algemene-voorwaarden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag