Sjongejonge….bij betaling van mijn eerste zakelijke factuur meteen in de fout. Ik heb de factuur inclusief kredietbeperking betaald. De BTW op de factuur is ook berekend over de kredietbeperking. Ik heb de crediteur gebeld en deze stort de kredietbeperking een dezer dagen terug en zegt geen creditfactuur te kunnen sturen. Hoe verwerk ik dit nu goed in mijn boekhouding?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nataz
Nataz
Hallo,
Sjongejonge….bij betaling van mijn eerste zakelijke factuur meteen in de fout. Ik heb de factuur inclusief kredietbeperking betaald. De BTW op de factuur is ook berekend over de kredietbeperking. Ik heb de crediteur gebeld en deze stort de kredietbeperking een dezer dagen terug en zegt geen creditfactuur te kunnen sturen. Hoe verwerk ik dit nu goed in mijn boekhouding?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36071-kredietbeperking-per-ongeluk-betaald/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag