• 0

Vraag over Website financiering

Heren en Dames, goedenacht. Ik zit al een tijdje met een idee om een website op te starten.

Nu zit ik met een paar puntjes. Deze site kan een of meerdere banken klanten opleveren.

Maar ook tal van andere bedrijven kunnen baat hebben bij deze website. Ik zit alleen nog met het geldverdien patroon.

Is het verstandig mijn idee bij 1 bank uit te leggen en hun volledige financiering te krijgen. Of moet ik meerdere bedrijven en banken tot mijn dienst toevoegen, en zelf baat hebben van meerdere bedrijven. En bij wie of wat moet

Ik zijn voor de financiering.

 

Sorry voor de vage uitleg maar wil niet

Mijn volledige plan bloot leggen. Als je nog vragen hebt met betrekking tot hulp, wil ik deze graag beantwoorden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

In principe kan ik met €1500 van de bank klaar zijn. Maar ik heb het idee dat ik als ik doorlink naar hun website.

En er een pay per click of percentage van hun verdiensten van uiteindelijke klanten er meer aan kan verdienen.

Dit concept kan met 1 bank maar ook meerdere banken. Ben alleen benieuwd wat jullie denken dat het verstandigste is.

Want ik weet wel zeker dat de bank er baat bij heeft. Het is alleen de vraag of ze hier zelf ook in mee willen. Maar dat zie ik vanzelf wel.

Link naar reactie
  • 0

Want ik weet wel zeker dat de bank er baat bij heeft. Het is alleen de vraag of ze hier zelf ook in mee willen. Maar dat zie ik vanzelf wel.

 

Je neemt aan dat je concept de bank zou baten, maar waarom vraag je het de bank en/of andere targets niet? Dan weet je het zeker. Als ze het inderdaad een goed idee vinden, willen ze vast ook wel meedenken over een verdienmodel en evt. financiering. Je kan voor dat laatste betreft natuurlijk ook bij familie en vrienden peilen, of aan crowdfunding denken, gezien je relatief beperkte financieringsbehoefte. succes!

Link naar reactie
  • 0

In principe kan ik met €1500 van de bank klaar zijn. Maar ik heb het idee dat ik als ik doorlink naar hun website.

En er een pay per click of percentage van hun verdiensten van uiteindelijke klanten er meer aan kan verdienen.

Dit concept kan met 1 bank maar ook meerdere banken. Ben alleen benieuwd wat jullie denken dat het verstandigste is.

Want ik weet wel zeker dat de bank er baat bij heeft. Het is alleen de vraag of ze hier zelf ook in mee willen. Maar dat zie ik vanzelf wel.

Om het even helderder te krijgen:

- je hebt 1.500 euro nodig om je bedrijf te starten? Volgens mij kun je op een standaardbetaalrekening voor particulieren al 1.000 euro rood staan. Met een paar simpele besparingen/inkomsten heb je die resterende 500 euro ook zo bij elkaar. Het lijkt me simpelweg niet tijd-efficiënt om voor 1.500 euro een gesprek met een bank aan te gaan. Voor die bank is 1.500 euro trouwens ook niet interessant.

 

- je wil een bank als klant. Dat is eigenlijk als "nieuweling" zeer lastig. Banken nemen geen/weinig risico. Kijken eerst de kat uit de boom. Je zult dus eerst "massa" moeten kweken voordat je bij een bank een zinvol gesprek hierover kunt voeren.

Link naar reactie
  • 0

Het geld om op te starten gaat het mij ook eigenlijk niet om. Daar zijn tal van manieren om aan te komen.

Het ging mij inderdaad de bank als klant te werven. En omdat mijn plan voor 80% in mb hoofd zit. En pas 20% op papier om die reden wilde ik graag wat informatie via jullie winnen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 65 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.