Op het moment ben ik bezig met de marktafbakening van een crossmediaal communicatiebureau. Dit bureau is zowel online al offline actief bij het MKB maar ook bij de wat grotere bedrijven +-500 - 750 werknemers. De groep wordt aangestuurd door 1 'moederbedrijf'. Zij is gespecialiseerd in strategische keuzes voor bedrijven maar ook in de intrinsieke en extrinsieke waardes van ondernemingen. Nu ben ik heel benieuwd hoe het mogelijk is om hier een duidelijke marktafbakening van te maken. Op welke manier kan je de afnemersgroepen scheiden en zijn de functies dan de verschillende waardes van intrinsieke en extrinsieke merkwaarde? Hoe zou je de producten goed kunnen verwoorden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mauritsvd-berg
mauritsvd-berg
Hallo iedereen,
Op het moment ben ik bezig met de marktafbakening van een crossmediaal communicatiebureau. Dit bureau is zowel online al offline actief bij het MKB maar ook bij de wat grotere bedrijven +-500 - 750 werknemers. De groep wordt aangestuurd door 1 'moederbedrijf'. Zij is gespecialiseerd in strategische keuzes voor bedrijven maar ook in de intrinsieke en extrinsieke waardes van ondernemingen. Nu ben ik heel benieuwd hoe het mogelijk is om hier een duidelijke marktafbakening van te maken. Op welke manier kan je de afnemersgroepen scheiden en zijn de functies dan de verschillende waardes van intrinsieke en extrinsieke merkwaarde? Hoe zou je de producten goed kunnen verwoorden?
Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.
Met vriendelijke groet,
Maurits van den Berg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36143-afnemersgroepen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag