• 0

Werken met GnuCash

Hoi,

 

Wie heeft ervaring met cash van linux www.gnucash.org/nl/. Ik ben namelijk bezig met het opstarten van een webwinkel, maar nu is mijn vraag is cash daar geschikt voor.

 

Ik ben al bekend met linux.

 

Wie kan me wat meer vertellen over cash?

 

grtz

Bob

 

Persoonlijk vindt ik het niet erg dat de documentatie in het engels, alleen het programma is hopelijk wel in het engels.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Probeer Pap nu al de hele dag aan de praat te krijgen, maar het wil nog niet echt lukken.

Installatie ging op zich prima, tot het moment waarop ik m'n licentiecode in moest voeren. Maakte een foutje met copy/pasten, waarop Pap meldde dat de code onjuist was, en werd afgesloten. Sindsdien vage foutmelding, runtime-errors etc, ook na herinstallatie.

Heb maar even een mailtje naar de helpdesk losgelaten, kijken of zij kunnen helpen.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Sorry dat ik deze oude draad uit de sloot trek. Maar heeft er inmiddels iemand meer ervaring met GNUCASH.

Ik ben net een bedrijfje gestart en wil Het liefst zoveel mogelijk met Open Source software doen.

Het enige closed source dat ik gebruik is Bricscad en dat is omdat er geen fatsoenlijk open source cad programma is.

 

Dus heeft iemand succesvol een administratie opgezet in GNUCASH?

 

Groetjes Emiel

 

Omdat ik GNUCash niet snel genoeg onder de knie kreeg heb ik het links laten liggen.

 

Is een open source webbased oplossing niet een optie? Er zijn verschillende open source pakketten beschikbaar waarvan SQL Ledger de bekendste is met een redelijke community en producten van derden. Ook in het Nederlands beschikbaar.

 

SQL Ledger

SQL-Ledger is a double entry accounting system. Accounting data is stored in a SQL database server, for the display any text or GUI browser can be used. The entire system is linked through a chart of accounts. Each item in inventory is linked to income, expense, inventory and tax accounts. When items are sold and purchased the accounts are automatically updated.

 

Link naar de Nederlandstalige Demo

Link naar reactie
  • 0

Probeer Pap nu al de hele dag aan de praat te krijgen, maar het wil nog niet echt lukken.

Installatie ging op zich prima, tot het moment waarop ik m'n licentiecode in moest voeren. Maakte een foutje met copy/pasten, waarop Pap meldde dat de code onjuist was, en werd afgesloten. Sindsdien vage foutmelding, runtime-errors etc, ook na herinstallatie.

Heb maar even een mailtje naar de helpdesk losgelaten, kijken of zij kunnen helpen.

 

 

Dit probleem is inmiddels opgelost. De foutmelding kwam van Kaspersky anti virus.

Met runtime protectie uitgeschakeld voor de pap programmadirectory werkt het weer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.