• 0

Davilex: Bankboekstuk klopt volgens programma niet

Hallo,

Nu heb ik Davilex Account aangeschaft en ben ik bezig met een bankboekstuk toe te voegen. Het eerste bankstuk toevoegen gaat goed, maar wanneer ik een tweede toe wil voegen krijg ik de volgende melding wanneer ik hem wil opslaan: "Het totaalbedrag van de regels komt niet overeen met het totaalbedrag van bankboekstuk 2"

 

Ik kan wel gewoon boekstuk 1 aanpassen, maar dat is niet echt de bedoeling. Hebben meer mensen hier problemen mee? En hoe zou ik dit op kunnen lossen? Het eindsaldo komt gewoon overeen met het saldo van de bankboekstukregels.

 

Ik heb geen service contract van Davilex.

 

Alvast bedankt,

 

Eelco Teuthof

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • -1

Beste meneer Teuthof

 

In dit geval geeft de melding precies weer wat er aan de hand is, het totaal van de boekstukregels komt niet overeen met het verschil tussen begin- en eindsaldo van het betreffende bankboekstuk. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Omdat al deze oorzaken gelegen zijn in het niet correct invoeren is er inderdaad voor het verhelpen van deze melding een Support- en Onderhoudsovereenkomst benodigd. Omdat we ook verschillende varianten Support- en Onderhoudsovereenkomsten aanbieden, adviseer ik u contact op te nemen met onze afdeling Direct Sales op 030-6391555 om te kijken op welke variant voor u het meest aantrekkelijk is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeroen Ovebeek

Servicecenter Manager Davilex

Link naar reactie
  • 0

Nu heb ik Davilex Account aangeschaft en ben ik bezig met een bankboekstuk toe te voegen. Het eerste bankstuk toevoegen gaat goed, maar wanneer ik een tweede toe wil voegen krijg ik de volgende melding wanneer ik hem wil opslaan: "Het totaalbedrag van de regels komt niet overeen met het totaalbedrag van bankboekstuk 2"

 

Ik kan me niet voorstellen dat je voor zoiets simpels een supportcontract nodig hebt.

 

Als je bankboeking 2 even in detail beschrijft (beginsaldo, eindsaldo, af en bij bedragen op de regels), dan zal het wel duidelijk worden. Sterker, ik vermoed dat je het al lang ontdekt hebt, maar nog niet de moeite hebt genomen dat even hier te melden.

Link naar reactie
  • 0

Beste meneer Teuthof

 

In dit geval geeft de melding precies weer wat er aan de hand is, het totaal van de boekstukregels komt niet overeen met het verschil tussen begin- en eindsaldo van het betreffende bankboekstuk. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Omdat al deze oorzaken gelegen zijn in het niet correct invoeren is er inderdaad voor het verhelpen van deze melding een Support- en Onderhoudsovereenkomst benodigd. Omdat we ook verschillende varianten Support- en Onderhoudsovereenkomsten aanbieden, adviseer ik u contact op te nemen met onze afdeling Direct Sales op 030-6391555 om te kijken op welke variant voor u het meest aantrekkelijk is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeroen Ovebeek

Servicecenter Manager Davilex

 

Altijd sympathiek als je je meldt in een thread waar over je gesproken wordt.

 

Maar dit is toch gewoon acquisitie?

Link naar reactie
  • 0

Altijd sympathiek als je je meldt in een thread waar over je gesproken wordt.

 

Ik zou het sympathiek vinden als er in het forum daadwerkelijk hulp geboden wordt.

 

Maar dit is toch gewoon acquisitie?

 

Inderdaad. Stel je voor dat alle forumleden dit gaan doen: na elke vraag een verhaaltje over hun dienstverlening met telefoonnummer van de verkoopafdeling.

 

Niets begrepen van social media. Dumpen in de spambin die zooi.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 151 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.