Hierbij vertegenwoordigen de bezittingen van 7.402 de nettowaarde van de genoemde crediteuren. Klopt dit wel of is iets nog geen bezitting als je het nog niet betaald hebt? Voor de BTW is deze namelijk wel meegerekend aangezien de factuur op 2011 stond.
Prive-onttrekkingen: 8340
Prive-stortingen: 5783
Saldo is dan 8875
Er zit dus een verschil tussen beide saldi van 331.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
missti
missti
Hallo,
Ik heb al een flink aantal posts met dit onderwerp zitten lezen, maar zie er voor mij nog niet de oplossing tussen zitten.
Beide saldi zijn zoals gezegd niet gelijk, maar waar dit in zit, is mij een raadsel!
Even de cijfers op een rijtje:
Opbrengsten: 10.928
Kosten: 2.384
Resultaat is dus 8.544
Eigen vermogen
6.655 (Activa zijn bezittingen: 7.402 + Liq. middelen: 7577) - (passiva: Crediteuren 8.800)
Hierbij vertegenwoordigen de bezittingen van 7.402 de nettowaarde van de genoemde crediteuren. Klopt dit wel of is iets nog geen bezitting als je het nog niet betaald hebt? Voor de BTW is deze namelijk wel meegerekend aangezien de factuur op 2011 stond.
Prive-onttrekkingen: 8340
Prive-stortingen: 5783
Saldo is dan 8875
Er zit dus een verschil tussen beide saldi van 331.
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36183-saldo-fiscale-winstberekening-niet-gelijk-aan-saldo-wv-rekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag