Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BastiaanNaber
BastiaanNaber
Ons bedrijf bestaat nu bijna 1 jaar en het wordt te groot voor ons twee-en. We willen een part-timer aannemen. We hebben alles gelezen over wat we moeten doen als we personeel gaan aan nemen. Echter we zitten nog met een aantal vragen. een daarvan is hoe stel je een arbeidsovereenkomst op ?
De KvK en het CWI konden ons hier niet bij helpen. Weet iemand waar we daarvoor het best terecht kunnen ?
Een andere vraag is of de administratie veel werk is ? Is het verstandig dit te laten uitbesteden voor slechts 1 werknemer ?
Alvast bedankt
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag