startech 2002 op 19 september

Aanbevolen berichten

Op 19 september organiseren OBR, Rabo, Ing, Shell en NeBIB de technostartersbeurs StarTech 2002.

 

Er is een informatiebeurs met partijen die technostarters ondersteunen, er zijn workshops en er is een "engelenbak", waar je als technostarter te rade kunt gaat bij een ervaren ondernemer of Business Angel.

 

Voor meer informatie www.startech2002.nl

 

groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Beste allemaal,

 

Er is op dit Forum vaak geroepen (o.a. door mij, vrees ik ...) dat het niet altijd even zinvol is om als aspirant-ondernemer zelf het wiel (helemaal) opnieuw uit te vinden.

 

Dit klinkt nou bij uitstek als een evenement waar je als starter kunt snuffelen, leren, contacten leggen, partners kunt vinden, etc..

 

Ik zou zeggen: begint het ondernemerschap te gloren, maar weet je de juiste weg nog niet, ga eens kijken!

 

Gr.

 

 

Bengel.

 

 

Vijf minuten "babbelen" met de juiste persoon, levert vaak meer op dan 3 dagen zelfstudie. Opnieuw het wiel uitvinden is zonde van je tijd .....!

Bengel.

Link naar reactie

Hi Guys 'n Grrls,

 

De inschrijving voor StarTech is geopend. zie www.startech2002.nl Er is keuze uit 17 worshops en we hebben 10 business angels bereid gevonden om ondernemers een half uurtje te woord te staan.

 

Toegang € 25,- inclusief btw en workshops etc.

 

Vergeef mij deze spam, want ik ben erg enthousiast.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

De folders zijn klaar. We hebben er net 8000 verstuurd (met dank aan Dreamstart voor het lenen van de printer. Die van ons had er geen zin meer in). Sta je niet op onze mailinglijst en wil je ook een folder, dan moet je ff bellen, 0346-555774.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Met ingang van 3 september is het maximum aantal deelnemers (250) voor de beurs StarTech www.startech2002.nl bereikt en kunnen we helaas geen nieuwe aanmeldingen accepteren. Daarvoor onze welgemeende excuses. Het animo voor de beurs is groter dan we mochten hopen.

 

Volgend jaar organiseren we hopelijk weer een StarTech. Wilt u hiervoor een uitnodiging ontvangen, dan kunt u dit mailtje terug sturen naar info@startech2002.nl voorzien van uw naam en adresgegevens.

 

Vriendelijke groeten,

Het StarTech Projectteam

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.