Google Adwords certificaat

Aanbevolen berichten

Via Google is het mogelijk het Adwords certificaat te behalen. Ook is het mogelijk om via Google de lessen te volgen ter voorbereiding op het Adwords examen. Heeft iemand ervaring met deze lessen?

 

Of is het verstandiger om de voorbereiding voor het Adwords examen te doen aan de hand van een cursus van bijvoorbeeld Eduvision? Graag jullie mening / ervaring hierover.

www.fashionshoponline.nl

Link naar reactie

Als je Adwords diensten wilt verkopen aan je klanten dan is het min of meer vereist om zo'n certificaat te behalen een een "qualified professional" of hoe dat ook mag heten te worden.

 

Als je voor jezelf Adwords wilt gaan toepassen dan kan je het geld wat zo'n cursus en examen kost makkelijk besparen en dat geld investeren in clicks zelf.

Link naar reactie

In eerste instantie wil ik meer te weten komen van Google Adwords. Dit voornamelijk om toe te passen voor onze eigen webshop. Vandaar dat ik eraan zit te denken een cursus te gaan doen. Of raad je dit af?

 

Bijkomend mooi voordeel zal zijn het behalen van het certificaat.

www.fashionshoponline.nl

Link naar reactie

Als je het geld er voor over hebt dan zou je zo'n cursus kunnen volgen. Maar ik denk dat het je aardig wat geld bespaart door gewoon zelf Awords toe te passen, eventueel met wat hulp van iemand die er veel ervaring in heeft. Maar het is maar net waar je zelf een goed gevoel bij hebt en wat voor jou het beste werkt. Ik heb zelf nooit een cursus gevolgd en heb een kleine 3 jaar zelf alle adwords advertenties voor mijn bedrijf bijgehouden. Inmiddels heb ik de adwords wel al zo'n jaar of 3 uitbesteed omdat er te veel tijd in ging zitten.

Link naar reactie

Hi Dan,

 

Google heeft dat heel mooi voor elkaar. Online kun je heel veel materiaal vinden over de examens en je ook goed voorbereiden.

 

http://support.google.com/adwords/certification/bin/static.py?hl=en&page=examstudy.cs

(even de hele url, inclusief .cs in je browser kopieren)

 

Voor mij was het ruim voldoende om Google Adwords Professional te worden.

 

Groet,

 

Maarten

Link naar reactie

Het is ook wel variërend. Zo heb ik mijn laatste examen (google qualified professional Search) pas de tweede maal gehaalt en vond ik de vragen de eerste keer veel theoretischer dan de tweede. Ik raad wel aan om alles goed door te nemen en te leren, want je moet 80% goed hebben.

 

Groet,

 

Kevin

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.