Er is dit jaar alweer veel te doen geweest over dit onderwerp, ik heb het gezien maar kom er echt niet uit.
Het is heel frustrerend aangezien ik een zeer simpele boekhouding heb.. Heb vorige week uitstel aangevraagd nadat ik echt de moed had opgegeven, nu durf ik het weer aan en hoop dat jullie kunnen helpen! Hieronder de cijfers:
Onderneming is gestart in 2011 dus alles begin 2011 staat op 0
Opbrengsten: 381
Inkoopkosten: 1700
overige kosten: 807
transportkoste: 1150 (6052km x 0,19)
Prive stortingen: 4238
Prive onttrekkingen: 1715
Activa
Inventaris: 1700
Liquide middelen: 397
Passiva
Eigen Vermogen: 2097
Uitkomst winst/verliesrekening: -3276
Saldo fiscale winstberekenig: -375
Ik snap het niet...
Moet ik de transportkosten bij de privestortingen rekenen?
Dan wordt fiscale winstberekening: -1387
Dan is er nog een veel te groot verschil.. Wat doe ik (ernstig) fout? Please help!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wietske
wietske
Er is dit jaar alweer veel te doen geweest over dit onderwerp, ik heb het gezien maar kom er echt niet uit.
Het is heel frustrerend aangezien ik een zeer simpele boekhouding heb.. Heb vorige week uitstel aangevraagd nadat ik echt de moed had opgegeven, nu durf ik het weer aan en hoop dat jullie kunnen helpen! Hieronder de cijfers:
Onderneming is gestart in 2011 dus alles begin 2011 staat op 0
Opbrengsten: 381
Inkoopkosten: 1700
overige kosten: 807
transportkoste: 1150 (6052km x 0,19)
Prive stortingen: 4238
Prive onttrekkingen: 1715
Activa
Inventaris: 1700
Liquide middelen: 397
Passiva
Eigen Vermogen: 2097
Uitkomst winst/verliesrekening: -3276
Saldo fiscale winstberekenig: -375
Ik snap het niet...
Moet ik de transportkosten bij de privestortingen rekenen?
Dan wordt fiscale winstberekening: -1387
Dan is er nog een veel te groot verschil.. Wat doe ik (ernstig) fout? Please help!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36259-nog-zon-kluns-verschil-saldo-fiscale-winstberekening-en-wv-rekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag