• 0

Website

Om "metgeslotenbeurs te kunnen opstarten" krijg ik de volgende offerte

Maatwerk oplossing: Registratiesysteem; Database ontwikkelen en testen Dynamische kaart aanmaken voor persoonsgegevens van lid (aanpassen + verwijderen) Kaart koppelen aan gebruiker voor ruilmogelijkheden, Design. Projectleiding. testen Totaal 7600 euro.

Vraag: Kan dit niet goedkoper en toch goed? :-\ Bij voorbaat dank.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe kun je nu in drie regeltjes weten of dit te duur is? Ik neem aan dat die offerte langer is dan alleen dit, en dat het niet van één of andere beunhaas is? Voor welk platform is het, hoe robust moet het worden, uit welke componenten bestaat het geheel?

 

Puur op basis van de gegevens in dit topic kan niemand zeggen of het duur, goedkoop of precies goed is.

Link naar reactie
  • 0

Hoe kun je nu in drie regeltjes weten of dit te duur is? Ik neem aan dat die offerte langer is dan alleen dit, en dat het niet van één of andere beunhaas is? Voor welk platform is het, hoe robust moet het worden, uit welke componenten bestaat het geheel?

 

Puur op basis van de gegevens in dit topic kan niemand zeggen of het duur, goedkoop of precies goed is.

 

En waarom niet? Ik zeg ook niet dat ik het precies weet, maar als ik kijk naar het geleverde product (website met registratiesysteem) is meer dan 7000 euro gewoon heel erg duur. Waarschijnlijk is hij naar een bureau geweest dat voor redelijk grote bedrijven werkt, en dat zijn dit soort bedragen normaal. Ik denk dat dat goedkoper moet kunnen. Maar nogmaals, precies weten doe ik het ook niet, daar heb je dan wel weer gelijk in. :)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Als ik de referenties lees zijn ze voor de grote jongens en voor zijn ze dan ook duur. ze kwamen ook nog met een mogelijke toevoeging met:

Wanneer u een flexibel en dynamisch systeem wilt gaan gebruiken, raden wij u aan T-site professional aan waarmee u een geavenceerd content management systeem hebt, waarmee u geheel uw eigen website kunt inrichten en flexibel kan maken. Ook extra functionaliteiten zijn makkelijker toe te voegen, door ons templatesysteem. Wel zijn er enkele maatwerk zaken nodig, om het in te richten zodat het inzetbaar is voor uw aktiviteiten.

T-sie professional 11000euro

Maatwerk:

Registratiesysteem

Dynamische templekaart maken voor persoonsgegevens van lid ( aanpassen + verwijderen) Kaart koppelen aan gebruiker voor ruilmogelijkheden : 3800 euro extra = totaal 14800 euro.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt me onmogelijk om een kostenindicatie te kunnen geven op basis van 3 regels tekst, maar de vraag "kan het goedkoper en toch goed" lijkt me vrij eenvoudig te beantwoorden: vraag vrijblijvende offertes aan bij andere bureaus. Die offertes geven je niet alleen informatie over de prijs, maar ook over de wijze waarop en de zorgvuldigheid waarmee het bedrijf er mee aan de slag gaat. Zorg dat je in ieder geval heel duidelijk definieert - en ook in de offerte laat definiëren - wat er precies ontwikkeld en opgeleverd moet worden. Met een te summiere briefing ben je al snel zelf degene die met een half product opgescheept zit aan het eind van het traject, en die kans lijkt me groter wanneer je op zoek gaat naar kleinere bedrijven waar er nog veel kaf tussen het koren zit.

 

Wat betreft je huidige partijL T-Site professional is een Content Management System met o.a. een uitgebreid rechten-, workflow- en vresiebeheersysteem, ik vraag me af of dat geen overkill is voor wat je wil. Als een bedrijf dat aanraadt terwijl je het niet nodig hebt of in de toekomst nodig zal hebben, zou je je af kunnen vragen of dat bedrijf wel heeft begrepen wat jij wilt, of dat het gewoon zijn product wil slijten aan een leek.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Is het voor jou zoveel waard?

Ja? Dan is het een mooie prijs

Nee? Dan is het duur

 

Kan het goedkoper? Alles kan goedkoper, bijvoorbeeld bij de zoon van de bakker.

 

Maar om hier te gaan zeggen of dit duur is of niet... Het woordje 'kaart' is heel onduidelijk. Gaat dit om een plastice pas met gegeven of gaat dit om een geburikers account op een site...

 

En mocht je willen vergelijken met een ander, je kunt altijd even bellen voor een offerte.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie
  • 0

Als je nu even bij "Vraag en Aanbod" je vraag uitlegt naar waar je precies op zoek bent, welke functionaliteiten je wilt hebben, soort database, etc.. dan zijn er hier volgens mij genoeg ondernemers aanwezig die je voor een vriendelijke prijs op weg willen helpen.

 

Starters die starters helpen wel te verstaan.

 

Zo kun je volgens mij een aanzienlijk bedrag in je beurs houden.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Je zou ook kunnen kijken of er niet al een Open Source oplossing is. Wellicht is osCommerce iets of een begin dat je kunt laten aanpassen:

http://www.oscommerce.com

Je kunt op de website een lijst vinden met (NL) bedrijven die het gebruiken.

 

 

Ook kun je zoeken op SourceFource (www.sf.net).

Link naar reactie
  • 0
Je zou ook kunnen kijken of er niet al een Open Source oplossing is. Wellicht is osCommerce iets of een begin dat je kunt laten aanpassen:http://www.oscommerce.com

 

Of Cube Cart :http://cubecart.com/site/home/

 

Is geen OS, maar als je copyright laat staan mag je het gratis gebruiken. Nadeel is alleen dat al die systemen volgens mij gewoon goederen tegen geld ruilen, progs voor goederen tegen goederen ken ik niet (lijkt me ook een vreemd, ouderwets systeem)

fitting the system to the human

Guido op Twitter

Guido op LinkedIn

Link naar reactie
  • 0

Aparte discussie omdat het fundament mist, maar dat was al duidelijk. Ik zie hier net onderdelen over OS-en staan, 1 tip:

 

Doe waar je goed in bent en besteedt onderdelen uit!!

Gaat je geld schelen op de lange termijn, dus ga niet zelf lopen beunen tenzij je er goed in bent.

 

7.6k is een hoop geld, kan je veel voor doen maar zonder fundament is het niet mogelijk te bepalen wat duur of goedkoop is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.