Hallo Lezers,

Ik ben opzoek naar een website waar ik wereldwijde Merkregistraties kan bekijken. Iemand een idee? BBIE werkt prima voor de Europese inschrijvingen, daar kan je zelf al snel even zoeken of er al een dergelijke naam geregistreerd is.

Ik ben namelijk voornemens een merk te beginnen in ondermode, zelf wil ik dan mijn merk in de Benelux laten registreren.

Nou heb ik echt een super naam bedacht, geen standaard woord. Nou kom ik er alleen net achter dat die naam al 'iets' is in Australië (sinds 2008). Ik kan alleen niet goed achterhalen of het nou een handelsnaam is, of een merk. Het is wel kleding en volgens mij valt dat binnen merkregistratie in dezelfde categorie als underwear. Vandaar dat ik graag even zou willen checken hoe deze naam geregistreerd is en of het voor mij dan verstandiger is om af te wijken van de naam.

Voor jullie reactie wil ik jullie alvast bedanken!

Groetjes Kim

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36263-internationaal-merkregister/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Hoi kim

Deze pagina al gezien?

Overige registers

Als u wilt weten of uw merk ook buiten de Benelux is geregistreerd, zijn daar verschillende mogelijkheden voor. U kunt hiervoor zoeken in de database van WIPO, in de database van het BHIM, in de database van het land in kwestie of in TMview.

TMView is een gratis online-informatie-instrument. De informatie in TMView wordt verstrekt door de officiële merkenbureaus van de diverse Europese landen. Zij zijn eigenaar van de inhoud en verantwoordelijk voor de dagelijkse bijwerking. Ook informatie uit de databases van het BHIM en en WIPO is toegankelijk via TMView. Op de website kunt u zien welke Europese landen op dit moment hun gegevens via TMView beschikbaar hebben gesteld.

Via WIPO kom je bij Romarin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar