High Tech Investors Forum in Eindhoven op 27 augustus

Aanbevolen berichten

Op 27 augustus organiseren NV Rede, Syntens en NeBIB een investors forum voor high tech bedrijven en starters. Een stuk of 10 (startende) bedrijven krijgen de gelegenheid hun plannen te presenteren aan een 15 tal geselecteerder investeerders. De presentaties worden van te voren doorgenomen om op de dag zelf vooral goed voor de dag te komen.

 

Informatie bij Antoinette, 0346-555774

 

Vriendelijke groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Beste Nils,

 

Is dit Forum ook toegankelijk voor starters met ideeën die nog rijp en groen zijn en die alleen een eerste indruk willen krijgen van de sfeer in dit soort wat-verdergevorde-financieringskringen? Ik kan me voorstellen dat het erg goed zou zijn voor een aantal van onze zoekende ondernemers-in-spé om op een dergelijke dag de kat uit de boom te kijken en voorzichtig eens wat kaartjes te verzamelen .....

 

Gr.

 

 

Bengel.

Vijf minuten "babbelen" met de juiste persoon, levert vaak meer op dan 3 dagen zelfstudie. Opnieuw het wiel uitvinden is zonde van je tijd .....!

Bengel.

Link naar reactie

Ha Bengel,

 

Nee, deze bijeenkosmt is voor ondernemers (ook starters) die min of meer klaar zijn voorde start en op zoek zijn naar geld en/of ondersteuning om die start mogelijk te maken. De bijeenkomst is erg transactie gericht.

 

Ben je nog niet zover, dan kan je prima terecht bij de 7e Hemel www.hemel7.nl . Daar komen ook ondernemers en investeerders, maar juist om "aan elkaar te ruiken". De 7e Hemel is juist niet transactiegericht. Een prima gelegenheid dus om de kat uit de boom te kijken.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Thanx: duidelijk. Ga ik onthouden voor verdere verwijzing!

 

Gr.

 

 

Bengel.

 

:)

Vijf minuten "babbelen" met de juiste persoon, levert vaak meer op dan 3 dagen zelfstudie. Opnieuw het wiel uitvinden is zonde van je tijd .....!

Bengel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.