• 0

Websitecheck nieuwe site grafisch ontwerper: duidelijk naar potentiële klanten?

Omschrijving van je concept:

De bedoeling is grafisch ontwerp aan te bieden tegen vaste lage prijzen die voor iedereen betaalbaar zijn. De website

moet duidelijk zijn en aanspraken bij de doelgroep (potentiële klanten).

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Dit is ondertussen Logo4Life V4.0 en elke versie heb ik tot nu toe hier laten bekijken met het nodige goede commentaar. Alles

is door mijzelf gebouwd en ontworpen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Binnen de grote markt van grafisch ontwerp kwaliteit bieden tegen vaste lage prijzen, geen onduidelijkheden en geen astronomishe bedragen. Natuurlijk ideaal voor de startende ondernemer, maar mijn klantenbestand bestaat hier zeker

niet alleen uit.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Logo4Life gaat juist voor duidelijkheid, eerlijkheid én kwaliteit voor eerlijke prijzen. Dit in een markt met zeer uiteenlopende bedragen en onzekerheden in het ontwerpproces e.d.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Binnenkort wil ik met de website starten op Adwords en dus hoor ik graag van jullie of de website aanspreekt, wat jullie

tegenvalt, meevalt etc. Wat zou jullie wel/niet doen besluiten om grafisch ontwerp te bestellen bij Logo4Life?

 

 

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

  • 0

Site ziet er goed en strak uit, 2 kleine opmerkingen:

 

- Je gebruik overal sterretjes die impliceren dat er iets is uitgesloten o.i.d., maar die sterretjes komen nergens vandaan, komen out-of-the-blue opzetten. Vond ik zelf wat verwarrend. Zie bijvoorbeeld " *U ontvangt binnen 24 uur een antwoord." en " *Wij zullen uw gegevens nooit aan derden verstrekken".

- Als ik het bestelformulier invul, moet ik onderaan akkoord gaan met de algemene voorwaarden. Alleen deze staan nergens. Dus als ik dan op zoek ga naar de algemene voorwaarden, deze doorlees en dan nog steeds wil bestellen moet ik het hele formulier weer opnieuw invullen. Denk handiger om in het bestelformulier een linkje openend in een ander venster je algemene voorwaarden te laten tonen.

 

 

Edit: waarom geen telefoonnummer? Als ik je even wil spreken moet ik een formulier invullen om gebeld te worden... Beetje omslachtig naar mijn mening.

 

Link naar reactie
  • 0

EDIT: Ik ben over het algemeen moeilijk telefonisch bereikbaar, denk je dat dit veel klanten tegenhoudt contact op te nemen?

 

Voor mij persoonlijk zou het niet hebben van een telefoonnummer wel reden zijn om af te haken denk ik. Zie liever een telefoonnummer, ook al kom ik dan op een voicemail uit, dan dat ik een formulier moet invullen. Maar dit soort punten zijn heel persoonlijk, dus geen idee of de gemiddelde bezoeker dit ook denkt.

Link naar reactie
  • 0

- Ik irriteer me aan het feit dat je logo dubbel op de homepage staat en mijn blik daardoor enorm afleidt van de knop "Prijzen en pakketten". Ik zou het logo met die texture erover, vervangen door die knop. Je wilt immers dat mensen meteen je pakketten gaan bekijken!

 

- Kijk of je een telefoonnummer kunt regelen. Het klinkt erg omslachtig om een formulier te moeten invullen om jullie aan de telefoon te krijgen.

 

- Ik vind je stijl niet altijd consequent: de kop 'Prijzen' heeft bijvoorbeel een gradient, terwijl de rest nogal droog is.

 

- De tekst bij je portfolio stukken is niet prettig opgemaakt: Ik zou een afstand houden tussen "Testimonial" (of gewoon weghalen) en de naam van de klant.

Link naar reactie
  • 0

@Robbert, ik heb alsnog besloten dan toch een telefoonnummer te vermelden op de website. Sterretjes probleem verholpen en zo ook het linkje naar de AV.

 

@Sabra, het dubbele logo vond ik zelf niet zo storend, maar ik wilde wel de pakketten en prijzen wat meer in het oog laten springen. Met jou voorstel is dit prima gelukt. Telefoonnummer is nu op de plaats gekomen van de button. Bijna alles heeft

een gradient, het ene misschien wat zichtbaarder dan het andere. De opmaak van de tekst bij het portfolio is misschien niet

helemaal fraai, maar door de beperkte ruimte op sommige pagina's wel nodig. Dan heb ik liever eenheid, dan dat het

verschillend is op de portfolio pagina's.

 

Bedankt voor de tips en meer commentaar is altijd welkom!

 

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Sander: ziet er eigenlijk gewoon erg goed uit!

 

1 dingetje ter overweging:

 

wanneer je je portfolio wil bekijken:

staat er aan de linkerkant portfolio en daarnaast staat portfolio #2: klantnaam (logo).

 

Voor mijn gevoel staat het woord portfolio er dan visueel 1x te vaak, ik mis ook de toegevoegde waarde van het #2? De gemiddelde bezoeker snapt best dat er een aantal ontwerpen in je portfolio zitten. Hoeveel het er zijn is minder belangrijk. Ook zouden sommige het nu als een ranking kunnen opmerken.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou als je die button hebt omgebouwd wel in de bovenbalk een tarieven-knopje toevoegen. Deze is er nu namelijk niet meer en weet niet of iedereen doorheeft dat hij/zij dan naar beneden moet scrollen.

 

Daarnaast nog 1 heel klein puntje wat me opviel: Als je op je portfolio pagina bent dan heb je onderin 2 knoppen " Vorige & Volgende". Als ik op volgende klik gaat hij naar de pagina daaronder, zelf ben ik echter heel lui dus vind het heerlijk als ik mijn muis niet hoef te bewegen voor de volgende pagina. Dat moet nu wel, want de "Vorige & Volgende" knoppen zijn niet steeds op dezelfde plek uitgelijnd. Ze springen steeds naar boven en weer naar beneden.

Link naar reactie
  • 0

@Starterscoach,

 

Bedankt voor je compliment, ik kan mij voorstellen dat dit wat dubbel overkomt, heb ik dan ook verholpen. Bedankt voor je hulp!

 

@Robbert12,

 

Heb ik gedaan, het knopje 'prijzen' is nu extra. Ik heb Vorige/Volgende nu overal op dezelfde plek gezet, maar is het ook niet

duidelijk dat men naar onder en boven kan navigeren door middel van de donkergrijzen rondjes met pijltjes erin?

 

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

@Robbert12,

 

Heb ik gedaan, het knopje 'prijzen' is nu extra. Ik heb Vorige/Volgende nu overal op dezelfde plek gezet, maar is het ook niet

duidelijk dat men naar onder en boven kan navigeren door middel van de donkergrijzen rondjes met pijltjes erin?

 

Sander

 

Jawel hoor, voor mij wel. Maar viel me gewoon op dat de Vorige/Volgende steeds anders stonden. Nu ziet je site er wat mij betreft top uit :)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nog een kleinigheid voor je Sander,

 

Je schrijft bij contact.

 

Misschien kunnen wij u direct helpen als onze live support online is (zie rechts bovenin).

 

Ik zou het veranderen in, "wij helpen u direct als onze live support online is." oid.

 

 

Link naar reactie
  • 0

2 technische punten.

 

- 1 Je laad 2x jquery. Zelfs van verschillende domeinnamen en verschillende versies.

 

 

 

Ik zou een vast versienummer nemen (dan blijft het werken ook al updaten ze jquery), en dan van google laden. Volgens mij is je code wel compatible met 1.7.2 (is meer geoptimaliseerd) dan 1.4, dus dat zou dan worden:

 

 

 

- 2 Als ik bij de portfolio slider op volgende klik, komt het volgende linkje niet altijd onder mijn muis. Dat is heel irritant als je er snel doorheen wil klikken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

@ Robbert, goed te horen dat het toch duidelijk is en bedankt voor het compliment!

 

@ Rick Veenstra, helemaal gelijk in, bedankt voor je commentaar en aangepast!

 

@ Chielsen, welke browser gebruik je? De volgende/vorige knop zou steeds op dezelfde plek moeten komen nu? Is het daarnaast duidelijk voor je dat je ook de pijltjes kunt gebruiken?

 

Bedankt weer!

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Firefox is de enige browser die hier en daar wat problemen laat ontstaan. Alles functioneert nog prima, maar af en toe een regeltje meer verschoven. Onderaan in de prijslijst zul je ook wel een foutje ontdekken. T.z.t moet ik even kijken hoe ik dit kan

verhelpen. ;) Bedankt voor al het commentaar, allemaal zéér welkom!

 

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

P

O

R

T

F

O

L

I

O

 

en

 

D

I

E

N

S

T

E

N

 

en

 

C

O

N

T

A

C

T

 

Netjes uitgelijnd dan, leest wel wat gemakkelijker dan nu als een gedraaid formulier. Dat komt amateuristisch over.

 

Het woordje "HOME" verticaal links staat er ook helemaal overbodig.

 

De phrase waarin je stelt dat je 100% tevredenheid garandeert is niet geloofwaardig, alleen maar omdat je precies zou bieden wat "iemand" zoekt. Die formulering komt ook wat amateuristisch over.

 

Het verhaal over scherpe prijzen is geen afwijking van wat er in generaal gebruikt wordt. Maar het stukje over lage overheadkosten is natuurlijk letterlijk kwats en nauwelijks controleerbaar. Jouw A8 kan ook door de overheadkosten worden betaald....... En "behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst". Dus dergelijke "boodschappen" moet je niet plaatsen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Peter,

 

Ook jij bedankt voor je commentaar, het is wat 'kort door de bocht' maar hierbij mijn opmerkingen:

 

Ik vind de letters onder elkaar plaatsen een zeer vreemd gezicht en daarnaast minder ook gebruikelijk, het is

een kwestie van smaak, maar ik denk niet dat dit amateuristisch overkomt.

 

Het woordje HOME vind ik totaal niet overbodig, het geeft aan dat dit de slide is waar de klant op komt bij het eerste

bezoek aan de website en geeft de klant die misschien niet zo handig is met de computer wat orde in het geheel.

 

100% tevredenheidgarantie is wat Logo4Life uniek maakt in de markt, we kunnen precies bieden wat de klant zoekt,

omdat we ook doorgaan met ontwerpen totdat we gemaakt hebben wat de klant zoekt. Krijgen wij het niet voor elkaar

(nog niet eerder gebeurt), dan betaalt de klant ook niks.

 

Het verhaal over scherpe prijzen staat natuurlijk overal, maar ik denk dat het duidelijk mogen zijn dat voor de prijzen die

op de website vermeld staan, een A8 er niet in zit. ;)

 

EDIT: die typfout ga ik er even uithalen ,bedankt voor de tip!

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Ik zie nog iets onder "Diensten" bovenaan als je het over Logo-ontwerp hebt. Ten eerste wordt een logo geproduceerd en is het geen dienst. Je levert je ontworpen product aan een klant. Het is geen wederkerende dienst. Ten tweede is er iets in de code van je tekst, want bij mij verschijnen Chinese tekentjes (Safari 5) op de plek waar twee puntjes op de "e" zouden moeten zijn geplaatst. Dat heb ik normaliter op geen enkele andere site. Dat is ook geen pluspuntje natuurlijk.

 

Ik kom misschien streng over, maar dat is natuurlijk ook de bedoeling van jezelf geweest. Alleen mensen die geen ontwerper zijn, zoals ik, kunnen zinnig opmerkingen maken. Ik snap zelf ook wel dat elke ontwerper zijn eigen eigenwijsheid bewaakt en nog bergen meer commentaar kan leveren op elke site die hij/zij niet zelf heeft gemaakt.

Link naar reactie
  • 0

Onder "Diensten" waar je het maken van een logo aanbiedt.

 

Mijn eigen website is ook niet perfect hoor. Ik denk dat het nauwelijks mogelijk is om een perfecte website te maken. De mijne is ook niet op consumenten of eindgebruikers gericht. Daar ontstaat ook nog wel eens verwarring over.

Link naar reactie
  • 0

Peter,

 

Een perfecte website is ook niet te realiseren, een zeer goede website moet haalbaar zijn en ervaring leert mij dat meningen van anderen daar een hoop aan bijdragen. Als het goed is zijn de chinese tekens nu weg? De doelgroep van mijn website zit over het algemeen juist op dit forum en dus is dit de perfecte plek om meningen te vragen. :)

 

Bedankt,

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.