• 0

Tijdelijk kantoor

Voor mijn parkeerplaats ben ik op zoek naar een kantoor.

Een kantoor heb ik nodig om in te kunnen werken en ik moet droog zitten :)

 

Nu ben ik al de hele week aan het zoeken en het beste lijkt mij een kantoorunit echter is de prijs vrij fors.

Het punt is dat ik over 6 maanden ga evalueren en ik vind het zonde om dan een veel te duur kantoor te hebben gekocht.

 

Ik zoek iets voor rond de 1000e, welke opties zijn er dan nog meer? Qua groot is 10m2 al goed

Heb ook al gekeken naar iets huren en dat ziet er aantrekkelijk uit.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb ook al gekeken naar iets huren en dat ziet er aantrekkelijk uit.

Volgens mij kun je het bijna omdraaien. Als jij op een A-locatie zo'n object neerzet is dat mogelijk ook interessant als reclame-object voor een verhuurder van dergelijke mobiele units. Neem eens contact op met Meeuw, Bo-rent, Boels of een lokaal bekende toko of zij het zien zitten om jou die unit "om niet" (=gratis) te verhuren. Zij de reclame-waarde, jij lekker droog zitten.

 

Of vraag die boys van de Zwarte Cross of het interessant is om zo'n keet van hun daar een half jaar neer te zetten. (met hun reclame erop etc) Kan natuurlijk ook met iedere willekeurige andere toko.

Link naar reactie
  • 0

Heb ook al gekeken naar iets huren en dat ziet er aantrekkelijk uit.

Volgens mij kun je het bijna omdraaien. Als jij op een A-locatie zo'n object neerzet is dat mogelijk ook interessant als reclame-object voor een verhuurder van dergelijke mobiele units. Neem eens contact op met Meeuw, Bo-rent, Boels of een lokaal bekende toko of zij het zien zitten om jou die unit "om niet" (=gratis) te verhuren. Zij de reclame-waarde, jij lekker droog zitten.

 

Of vraag die boys van de Zwarte Cross of het interessant is om zo'n keet van hun daar een half jaar neer te zetten. (met hun reclame erop etc) Kan natuurlijk ook met iedere willekeurige andere toko.

Dit is een super idee! Zit aan een locatie waar echt veel auto's langs rijden. Ga dit eens bespreken, bedankt.

Link naar reactie
  • 0

Iets anders geformuleerd. Ik exploiteer twee verschillende parkeerplaatsen die ik verhuur aan het winkelend publiek en aan de winkeliers. Dat is mijn bedrijf

Als je de kracht van een bedrijfsformule afmeet aan de eenvoud waarmee je het aan een ander uit kunt leggen ... dan is dit een hele krachtige formule.

 

(Het mooiste vind ik die laatste 4 woorden ... Dat is mijn bedrijf. ....Heel goed!)

Link naar reactie
  • 1

Bedankt :) Ben er ook echt trots op. Het bedrijf wordt steeds professioneler en vandaag is het contract getekend voor de tweede parkeerplaats. Zodra dit goed loopt en mijn school is afgerond ga ik mijn formule uitbreiden naar andere steden.

 

Hoe langer ik besta, hoe meer ik leer en hoe groter mijn netwerk wordt.

Link naar reactie
  • 0

Morgen is de opening van de nieuwe parkeer locatie. Ben echt benieuwd hoe het gaat lopen. De eerste maand verwacht ik zeker geen drukte. Wel wordt er wekelijks geflyerd en er zijn al aardig wat mensen naar mij gekomen voor een abonnement. We zullen het morgen zien. Hier wat foto's

 

Foto-BX6STIPP.jpg

Foto-O6LS43LW.jpg

Foto-3GYDDY8T.jpg

Foto-JNBYUHF3.jpg

Link naar reactie
  • 0

Kijk een fijne ondernemer, eindelijk wil ik bijna zeggen, van Small Business! Wat ik nog het mooist vind; zoveel HL leden gratis parkeren????? Nee hoor, geen hakken in het zand of terug krabbelen maar gewoon met een glimlach zeggen; 'niet allemaal tegelijk komen"

 

Top! Heel veel succes!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.