• 0

Boekhoudprogamma bij de globalisatieregeling?

Beste,

 

Ik zal me ten eerste even voor stellen!

Ik ben 18 jaar en ben sinds 1 januari mijn eigen onderneming begonnen in munten,bankbiljetten, en edelmetalen.

Ook ga ik volgend jaar Economie en Bedrijfseconomie studeren aan de EUR.

 

Nu doe ik mijn boekhouding in Excel. Ik wil graag mij boekhouding gaan doen in een boekhoudingsprogramma maar om dat ik in de globalisatieregeling val met mijn btw schijnt dat moeilijk te zijn ?

 

Nu is mijn concrete vraag: Weet iemand een boekhoudingsprogramma waarbij dit geen probleem is?

 

Ik heb al met verschillende bedrijven gesproken die boekhoudingsprogramma's aanbieden maar die komen allemaal met een wat aparte oplossing.

 

 

Ik hoor graag van jullie!

 

 

Mvg Joel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Joel,

 

Naar mijn beste weten is er geen boekhoudprogramma waarbij de globalisatieregeling automatisch kan worden verwerkt. Ik ben van mening dat altijd handmatig zal moeten worden ingegrepen. Mogelijk dat binnen een programma e.e.a. wel vergaand kan worden geautomatiseerd maar dat is dan specifiek en zeker niet algemeen beschikbaar.

 

Binnen SpeedBalance kan je in ieder geval heel uitgebreid experimenteren om de BTW afhandeling naar je hand te zetten. Mogelijk dat dit programma je verder kan helpen. Het programma is gratis en als je daarmee verdere ondersteuning kunt gebruiken dan stuur je me maar een pm'tje.

SpeedBalance expert; auteur van een aantal handleidingen voor boekhoudprogramma's en naslagwerken op financieel-administratief gebied. www.hofinza.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.