Toch maar geen ondernemer worden?

Aanbevolen berichten

Drie weken in dienst en bingo!

 

Limburger miljonair na drie weken Instagram

 

AMSTERDAM - De 25-jarige Limburger Maykel Loomans heeft wel heel veel mazzel. De softwareontwerper kwam drie weken geleden in dienst van Instagram, dat maandag werd overgenomen door Facebook voor 1 miljard dollar. Daarmee werd Loomans in een klap miljonair.

 

Werknemers delen mee in de opbrengst van de aandelenverkoop aan Facebook. De Britse krant Daily Mail nam deze werknemers onder de loep en ontdekte dat Loomans sinds 22 maart bij Instagram werkte. Daarnaast zijn er nog drie medewerkers die in maart zijn begonnen. Uiteraard int de top van het bedrijf het meeste geld; Kevin Systrom (26) 400 miljoen dollar en Mike Krieger (26) 100 miljoen dollar. Daarnaast wordt zo'n 100 miljoen dollar verdeeld over de elf medewerkers, waaronder Loomans.

 

Uit NuZakelijk... ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

De toekomst gaat leren of die jongens van 26 jaar nog een doel in hun leven zullen houden.

Als je op je 26e met 1 miljoen in San Francisco zit dan heb je voldoende doel in je leven ... genieten.

 

Edit: jij doelde misschien op de oprichters die een veelvoud ontvangen? Ongetwijfeld zal het merendeel in aandelen Facebook zijn en niet cash overigens. Wat een enorm verschil is, ze zitten in de USA. Daar is het maatschappelijk toegestaan om dit soort kapitalen te vergaren.

Link naar reactie

Een miljard voor een bedrijfje dat één functie van een fotobewerkingspakket heeft geïmplementeerd, met een handvol medewerkers, nog nauwelijks omzet... er wordt weer een zeepbel opgepompt.

Een miljard voor een bedrijfje dat vele miljoenen (privé) foto's van gebruikers bezit, wat is betaald door het bedrijf met (volgens mij) het allergrootste bestand aan privé-gegevens ter wereld..

Link naar reactie

Een miljard voor een bedrijfje dat één functie van een fotobewerkingspakket heeft geïmplementeerd, met een handvol medewerkers, nog nauwelijks omzet... er wordt weer een zeepbel opgepompt.

Een miljard voor een bedrijfje dat vele miljoenen (privé) foto's van gebruikers bezit, wat is betaald door het bedrijf met (volgens mij) het allergrootste bestand aan privé-gegevens ter wereld..

 

Maar juist daarover loopt nu in de VS een onderzoek.

Link naar reactie

Een miljard voor een bedrijfje dat één functie van een fotobewerkingspakket heeft geïmplementeerd, met een handvol medewerkers, nog nauwelijks omzet... er wordt weer een zeepbel opgepompt.

Een miljard voor een bedrijfje dat vele miljoenen (privé) foto's van gebruikers bezit, wat is betaald door het bedrijf met (volgens mij) het allergrootste bestand aan privé-gegevens ter wereld..

Doet me denken aan het plaatje wat Henri Kroeze heeft geplaatst.

 

Jij kan het, ik kan het, maar zij doen het.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.