• 0

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

• 0

Hey wie kan mij wat advies geven over waar ik op moet letten om een bank te beginnen

voor bewuste jongeren met speciale bellegings mogelijkheden?

Denk dat jongeren wel graag een wat bredere en zachtere bank willen hebben. Ze slapen er ook vaak op dus ook lkkr lang

• 0
  • 1
Als je door de vorige reacties nog niet volledig ontmoedigd bent ...

hadden we zo een korte vraag voor zo een gigantische onderneming dan echt serieus moeten nemen?

de meest basale info had hij zelf wel moeten kunnen vinden lijkt me (sterker nog als hij nog helemaal nergens van weet is het zo en zo al kansloos).

• 0

TS had wellicht beter kunnen vragen of er een markt is voor een bank waar maatschappelijk bewuste jongeren met beleggingsmogelijkheden hun vermogen kunnen parkeren.

Dan had waarschijnlijk de eerste tegenvraag geweest "hoe groot denk je dat jouw doelgroep is?" Heel veel jongeren doen meer aan uitgeven dan aan sparen ::)

http://www.nibud.nl/over-het-nibud/actueel/nieuws/artikel/wwjb-veel-jongeren-kunnen-niet-met-geld-omgaan.html

• 0

TS had wellicht beter kunnen vragen of er een markt is voor een bank waar maatschappelijk bewuste jongeren met beleggingsmogelijkheden hun vermogen kunnen parkeren.

Dan had waarschijnlijk de eerste tegenvraag geweest "hoe groot denk je dat jouw doelgroep is?" Heel veel jongeren doen meer aan uitgeven dan aan sparen ::)

http://www.nibud.nl/over-het-nibud/actueel/nieuws/artikel/wwjb-veel-jongeren-kunnen-niet-met-geld-omgaan.html

En dan is het toch handig als een bank bestaand uit eigen gelederen hier op ingaat. Van ouderen onder ons die het meest in het banlwezen vertegenwoordigd zijn, wordt toch niet veel aangenomen. :)

• 0

hadden we zo een korte vraag voor zo een gigantische onderneming dan echt serieus moeten nemen?

Waarom niet? Er komen hier regelmatig korte, soms wat onhandig geformuleerde vragen binnen. Door middel van een paar wedervragen komt dan vrij snel boven tafel of er sprake is van forum-nieuwte, van volledige naïviteit of wellicht van een 14-jarige die een ambitieus plan heeft. Daarnaast vond ik drie vrmibo reacties wat te veel van het goede (nou ja, goede) ...

• 0
Daarnaast vond ik drie vrmibo reacties wat te veel van het goede (nou ja, goede) ...

heb getracht om er ook weer serieus op in te gaan ;)

En wellicht is er wel een markt voor maar of die groot genoeg is om winstgevend te worden. Bij banken gaat wel veel geld om maar dat zegt niets over de winstgevendheid.

Misschien kan TS zijn doelgroep nader omschrijven en aangeven welk verdienmodel hij voor ogen heeft. Dan kunnen we er ook serieuzer op ingaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar