• 0

MKB clickservice

Geachte,

 

Het begon allemaal met een telefoontje van een callcenter medewerker van de firma BeUP welke ons benaderde of wij interesse hadden in een gratis actie mee te doen in onze regio. Er waren maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus zij wouden graag met ons een afspraak maken. Het ging erom om hoger te scoren in google en beter vindbaar op zoekwoorden. Wij hadden wel interesse in wat ze te zeggen zouden hebben dus hebben vervolgends een afspraak gemaakt op de woensdag erna.

Zo gezegd zo gedaan stond er een vrouwelijke verkoop medewerker van de firma BeUP aan de deur kwartier na de afgesproken tijd. Ze begon met het verhaal officieel partner van Google te zijn en vragen te stellen over onze firma. Hoelang we al bezig zijn, wat we doen aan marketing, wat we overhielden na de verkoop van een van onze artikelen gemiddeld etc. Hierna heeft deze aardige mevrouw ons uitgelegd wat ze doen bij BeUP. Wij zouden tussen onze concurrenten op de eerste pagina van de google zoekresultaten komen op bekende zoekwoorden die bij onze firma van betrekking zouden zijn. En onze bezoekersaantallen zouden fors stijgen tot zeker wel 300 per dag. Hierna kwam ze aan met een standaard prijslijst van BeUP met verschillende gespecificeerde kosten zoals inschrijfkosten, en nog wat verschillende kosten. Deze werden allemaal doorgestreept en wij zouden het instap bedrag a 1250/1500 euro niet hoeven te betalen omwille van de actie die nu actief zou zijn in onze regio. Het maandbedrag wat wij zouden moeten betalen kwam uit op 155 euro EX btw. Eventueel konden wij extra clicks erbij nemen (dus wanneer men zoekt op een zoekwoord en ze klikken er daadwerkelijk op) Want in het standaard pakket zitten 3000 clicks. Maar de aardige mevrouw wist ons erbij te vermelden dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen van haar baas maar dat het niet erg zou zijn als we over de 3000 clicks zouden komen en dat we er dan niks over zouden horen omdat ze daar toch niet naar zouden kijken volgends haar baas. Het contract zou eerst gelden voor een looptijd van 48 maanden. Dit klinkt voor een startende ondernemer natuurlijk als muziek in de oren alleen de looptijd zat ons een beetje dwars. Dus hebben gevraagd of dat ook korter kon. Mevrouw ging even bellen, opmerkelijk was dat wij dit niet mochten horen blijkbaar want ze liep even de kamer uit waar wij in zaten. Toen de mevrouw terug kwam was het geen probleem en de 48 maanden op het contract is doorgekrast en 24 maanden van gemaakt. Het maandbedrag is hier wel op aangepast, dit is nu 238 euro per maand. We vonden het wel goed klinken en na het snel doorbladeren van het contract maar getekend, continu onder het gepush van de mooie toekomst die we tegemoet zouden gaan door de vriendelijke mevrouw.

 

En toen begon de horror. Natuurlijk zoals iedereen zou doen ga je de firma googelen. Toen kreeg ik gelijk last van hartkloppingen en duizeligheid. BeUP blijkt een malafide oplichters firma met wurgcontracten dat haar afspraken niet nakomt! Helaas ben ik samen met vele andere gedupeerden in de val gelopen van dit bedrijf dat dochter is van Proximedia. Ik heb er heel het weekend veel over gelezen en dat we helaas geen recht hebben op de colportage wet.

Wij zitten hier in lichte paniek en met ons handen in ons haar, want we kunnen dit echt niet betalen! In het contract staat dat wanneer een automatisch incasso niet heeft kunnen afschrijven er automatisch 5 euro bijkomt per herinnering met een minimaal bedrag van 25 euro !

 

Wij hebben nog geen contact gehad met het bedrijf want we willen per eerste contact direct juist handelen. Wellicht dat ze ons morgen gaan bellen, zoals de verkoopster aangaf om onze gewenste zoekwoorden te bespreken.

 

Ik zal vandaag nog het contract inscannen en hopelijk heeft iemand voor ons een oplossing hiervoor!

Alvast enorm bedankt voor de moeite,

 

Benji barends

 

[titel ververst - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Al een tijdje volg ik de ontwikkelingen rond BeUp en hun zoveelste dochterbedrijven>

BeUp een team dat bestaat uit voornamelijk kans jongeren die voornamelijk met hun praatjes een hoop geld willen verdienen. Het lukt hun nu aardig met hun mooie praatjes en beloftes die ze nooit nakomen. Ook ik heb ze over de vloer gehad waarbij zij mij geweldige beloftes deden. Helaas voor hem had ik tijdens ons gesprek even het bedrijf gegoogled. Toen ik hem erop wees dat er meer negatieve commentaar op het internet te vinden dan positief, beantwoorde hij doodleuk: ' Achjoh, we zijn een onderneming met meer dan 3.000 klanten. Is meer dan logisch dat er een klein percentage niet tevreden is." Hij verliet toen mijn kantoor om naar zijn andere afspraak te gaan.

 

Maar wat ik me afvraag, hebben jullie geen camera beelden? Op de beelden die ik heb staat de handelswijze van BeUp glashelder op beeld. Het is duidelijk te verstaan wat hij belooft. Zo vertelde hij mij dat ik een korting zou krijgen en dat ik een bedenktijd had van 2 weken! Misschien kunnen deze beelden gebruikt worden in een rechtszaak tegen BeUp?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien kunnen deze beelden gebruikt worden in een rechtszaak tegenover BeUp?

 

 

De vraag is natuurlijk of het legaal is om deze beelden te gebruiken.

Via google vond ik deze 2 opmerkingen:

Zijn de opnames op jou grondgebied, in jouw huis of op een openbaar terrein gemaakt mogen de beelden en het geluid vrij gebruikt worden

 

Als je geluid en/of beeldmateriaal als bewijs wilt gebruiken moeten de opnames met toestemming van alle partijen zijn gedaan.

Het handigst is het om die toestemming ook op te nemen.

Doe je het opnemen zonder toestemming dan zal alles als onterecht verkregen bewijs worden aangemerkt en kan je er niets mee.

Link naar reactie
  • 0
De vraag is natuurlijk of het legaal is om deze beelden te gebruiken.

Via google vond ik deze 2 opmerkingen:

 

Bij binnenkomst heb ik 2 borden hangen met "Let op camera bewaking". Medewerker van BeUp word dus in feite gewaarschuwd met het feit dat hij opgenomen word. Indirect gaat hij hier dus mee akkoord, of zie ik het verkeerd? Kan een jurist hier eventjes naar kijken?

 

Ik heb zelf geen juridische achtergrond en weet eigenlijk niet of een bord voldoende is. De opnames die gemaakt zijn wil ik beschikbaar maken voor diegene die in een welles en nietes spelletje is beland met BeUp. Of deze rechtsgeldig zijn laat ik over aan een advocaat.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Merk op dat het in het gelinkte artikel voornamelijk over camerabewaking gaat. Het (al dan niet heimelijk) opnemen en gebruiken van een gesprek waar jij deelnemer aan bent, mag vrijwel altijd. Ik gok dat het feit dat hier met de bewakingscamera van Ferious een gesprek werd opgenomen waar Ferious deelnemer aan was, verder geen verschil uitmaakt.

 

Zie ook http://blog.iusmentis.com/2011/09/12/mag-een-stiekem-gemaakte-geluidsopname-gebruikt-worden-als-bewijs/

 

Als je gesprekken gaat bewaren, dan gaat de privacywetgeving meespelen, maar dat betreft volgens mij alleen de vraag of je gesprekken wel mag bewaren, niet of je ze als bewijs mag inbrengen:

 

http://blog.iusmentis.com/2013/10/28/telefoongesprek-wordt-opgenomen-servicedoeleinden/

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Als @ferious aangifte gaat doen (áls), is een van de eerste dingen die zal worden gevraagd: heeft u schade geleden? Als het antwoord dan "Nee" is (want je zag de bui al hangen immers), wordt er weinig of niets met de aangifte gedaan: je bent geen slachtoffer en hebt geen schade geleden, einde oefening.

 

Niet dat ik het ermee eens ben, maar zo loopt dat waarschijnlijk.

Link naar reactie
  • 0

De opnames die gemaakt zijn wil ik beschikbaar maken voor diegene die in een welles en nietes spelletje is beland met BeUp. Of deze rechtsgeldig zijn laat ik over aan een advocaat.

 

Als je in je eigen kantoor camera's ophangt en bezoek filmt is m.i. volkomen legaal, je bezoek kan ook het kantoor verlaten bij het lezen van het duidelijk zichtbaar opgehangen bordje.

 

Alleen het is wel jouw gesprek geweest, je hebt geen schade geleden, en bij een andere benadeelde is het een ander gesprek, een ander persoon en andere beloftes, het heeft weinig zin om de beelden vrij te geven.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik mag van geluk spreken dat ik geen contract heb ondertekend. De man was zeer opdringerend en praatte aan stukken door.

 

Jammer dat anderen er geen gebruik van kunnen maken. Zou een hoop rechtszaken kunnen voorkomen. Al hun leugentjes zijn op een HD beveiligingscamera opgenomen. Meneer die bij mij langskwam staat duidelijk op film.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Poging tot oplichting is ook strafbaar.

 

De politie is verplicht je aangifte op te nemen, maar niet om er verder iets mee te doen. Als getuige mag je ook aangifte doen van een misdrijf.

 

Een voordeel van aangifte doen zelfs als er niets mee wordt gedaan schijnt te zijn dat dit de politie en het OM een beeld geeft van welke misdrijven belangrijk zijn en welke niet. Als er nooit een ondernemer aangifte doet tegen schimmige bedrijfjes, dan zijn er voor het OM ook geen redenen om zich in de problematiek te verdiepen.

 

Wat betreft het bewijzen van (poging tot) oplichting, zul je eerst moeten kunnen aantonen dat het ook daadwerkelijk het doel was van de dader om op te lichten. Eigenlijk zou er een soort online ondernemersforum moeten zijn waar een continue stroom van slachtoffers en getuigen zijn verhaal doet...

 

Om iets als een poging tot oplichting te kunnen aanmerken, moet, als ik het goed begrijp, de oplichter begonnen zijn met het feit en daarnaast moet hij niet zijn opgehouden. Dat laatste lijkt me ook zelden voor te komen.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

In de volgende link schrijft een ex verkoopster (gebruikersnaam alliya) over haar ervaring bij Flexper. Ziet iemand vergelijkenissen met Proximedia / BeUp?

 

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=24&t=153585&p=2134445#p2134445

 

Sterker nog, de eigenaar van Flexper is voorheen salesmanager geweest bij Proximedia en Be-Up.

En de dame van de administratie was voorheen assistent General Manager bij Proximedia.

Ik ben een zeer ontevreden (ex)-klant van Flexper en zij komen steevast afspraken niet na en de wurgcontracten zijn nagenoeg identiek aan die van Proximedia!

 

Misschien is het zinvol om Flexper ook in het onderwerp "Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice)" te vermelden?

Link naar reactie
  • 0
Misschien is het zinvol om Flexper ook in het onderwerp "Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice)" te vermelden?

 

Vooralsnog zijn het twee verschillende bedrijven met vergelijkbare activiteiten. Het gebeurt wel vaker dat oud-medewerkers de aanpak van hun vorige werkgever kopiëren, zeker als dat een lucratieve bezigheid is.

 

Flexper is wel een eigen topic waard. De investeerders achter het bedrijf zijn ook interessant.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste lezer,

 

Het is alweer enige tijd geleden sinds iemand vanuit onze organisatie, Proximedia Nederland, op dit topic heeft gereageerd en zo te zien heeft men hier in de tussentijd niet stilgezeten!

 

Sinds Proximedia werd overgenomen door Publicis Groupe hebben wij ons beleid ten aanzien van externe communicatie herzien, en één van de speerpunten van het nieuwe beleid is om zo veel mogelijk te proberen inhoudelijk te reageren op online berichtgeving op o.a. fora en socialmediakanalen. Dit staat haaks op ons vorige beleid waarbij het onnodig werd geacht om op negatieve of tendentieuze berichten te reageren. Een achterhaalde denkwijze, dat is ons inmiddels wel duidelijk geworden. Sinds geruime tijd zijn wij ons bewust geworden van de gevolgen van dit beleid: zonder onze kant van het verhaal te vertellen worden allerlei beweringen per definitie als waar aangenomen en beginnen zij een eigen leven te leiden, zonder context, nuances en regelmatig zonder fundering.

 

Overigens is het nieuwe communicatiebeleid niet de enige verandering; dankzij de inbreng van de Publicis Groupe hebben we een volledig nieuwe bedrijfsstrategie, waarbij de nadruk meer ligt op de specifieke wensen van de markt. Deze verschuiving heeft er onder meer toe geleid dat we onder andere de volgende wijzigingen hebben doorgevoerd:

[*]De looptijd van de basisovereenkomst is verkort naar 24 maanden en zijn de ontbindende voorwaarden versoepeld.

[*]Er is standaard een afkoelperiode opgenomen in het contract, iets wat voorheen niet het geval was en destijds dan ook tot veel verwarring heeft geleid.

[*]We vragen geen all-in prijs meer. Het Google AdWordsbudget en onze vergoeding zijn ondertussen al meer dan een jaar opgesplitst. Sinds 1 januari 2015 hanteren wij ook een flat fee tot €500 aan Google AdWords per maand, waarbij de klant zelf beslist om het budget periodiek te verhogen of te verlagen.

[*]Sinds de overname door Publicis Groupe hebben wij onze procedures in webdevelopment, copywriting en online marketing verder geoptimaliseerd en gestroomlijnd. In het kader van kwaliteitscontrole en kortere communicatielijnen worden voorheen externe onderdelen van het productieproces tegenwoordig in toenemende mate intern gerealiseerd.

[*]Dankzij de bijkomende middelen zijn wij verder aan de slag gegaan met het werven van meer marketing- en communicatiemedewerkers zodat er gemiddeld meer werkuren per klant besteed kunnen worden, een ontwikkeling waar overigens niet alleen nieuwe maar ook bestaande klanten van zullen profiteren.

Zoals u kunt lezen, er is een hoop veranderd. Zo veel zelfs dat we besloten hebben een nieuwe merknaam te gebruiken die een product is van Proximedia Nederland. Dit onderscheid is belangrijk om te maken, want veel zaken die van toepassing waren op het voorgaande product zijn niet langer van toepassing op het nieuwe product en vice versa.

 

In dit topic wordt nu echter, simpelweg door onze productnamen in hetzelfde onderwerp te noemen, de schijn gewekt dat alle strubbelingen die voort kwamen uit onenigheid over de bedrijfsvoering van BeUp ook van toepassing zouden zijn op de vernieuwde service. Dit is een vervelende gang van zaken want, alhoewel wij zeker bereid zijn om indien nodig de fout bij onszelf te zoeken, zijn wij van mening dat de dienstverlening van onze firma niet zo is als het merendeel hier wil doen voorkomen.

 

Omdat deze tekst ondertussen lang genoeg is, zullen we in dit bericht niet terug komen op iedere voorafgaande uiting. Wel zullen we de komende tijd proberen om zo veel mogelijk inhoudelijk in te gaan op allerlei vragen, beweringen, etc. zowel in dit topic als elders online.

 

Wij danken u hartelijk voor uw aandacht.

 

Hoogachtend,

 

Jan Catrysse

Algemeen Directeur

Proximedia Nederland BV

 

MKB ClickService Webcare

Link naar reactie
  • 1
In dit topic wordt nu echter, simpelweg door onze productnamen in hetzelfde onderwerp te noemen, de schijn gewekt dat alle strubbelingen die voort kwamen uit onenigheid over de bedrijfsvoering van BeUp ook van toepassing zouden zijn op de vernieuwde service.

Dat zal de tijd ons moeten leren, Jan - BeUP is zo lang zo schandalig met haar klanten omgegaan dat het veranderen van de naam en het melden dat men zich gebeterd heeft voorlopig voor niemand voldoende zal zijn om opeens het volste vertrouwen in MKBClickService te hebben.

Link naar reactie
  • 0
Sinds geruime tijd zijn wij ons bewust geworden van de gevolgen van dit beleid: zonder onze kant van het verhaal te vertellen worden allerlei beweringen per definitie als waar aangenomen en beginnen zij een eigen leven te leiden, zonder context, nuances en regelmatig zonder fundering.

Oh, bijna deze gemist - lees dit onderwerp nog even goed door als je context, nuance en fundering zoekt. Echt - hou nou eens op met dat gezeur en geef gewoon eens toe dat jullie je klanten belazerd hebben.

Link naar reactie
  • 1

Nieuwe eigenaar, nieuw beleid en een nieuwe naam. Maar dan gaan die rakkers van een oude ontevreden klanten die nieuwe naam bekladden met de oude klachten.

 

Als het goed is heeft Publicis voor de overname alle risico's goed ingeschat. Er zijn in Frankrijk, België en Nederland veel ondernemers te vinden die menen dat ze door Proximedia, BeUP of andere werkmaatschappijen van de groep benadeeld zijn. Hun klachten zijn een risico dat in de boedel zat; die zijn mee overgenomen.

 

Het nieuwe beleid is een erkenning van de fouten uit het verleden. Wat doet Publicis om die erfenis netjes te regelen? Kunnen mensen met oude contracten aanspraak maken op de nieuwe voorwaarden? Is er enige coulantie? Is de pijplijn met rechtszaken en beroepszaken gestofzuigerd?

 

Als het straatje wordt schoongepoetst, mag er ook achterwaarts geveegd worden en niet alleen voorwaarts.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Schokkend om van jezelf te lezen dat je als meerjarig algemeen directeur interne problemen tot problemen van (externe), betalende klanten met langlopende verplichtingen hebt laten worden. Zijn klanten inmiddels allemaal gecompenseerd en hebben zij excuses ontvangen? Ik kan me voorstellen dat deze marketingpraat hun een slag in het gezicht is.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

[*]We vragen geen all-in prijs meer. Het Google AdWordsbudget en onze vergoeding zijn ondertussen al meer dan een jaar opgesplitst. Sinds 1 januari 2015 hanteren wij ook een flat fee tot €500 aan Google AdWords per maand, waarbij de klant zelf beslist om het budget periodiek te verhogen of te verlagen.

 

* Heeft de klant volledige toegang tot de adwordsomgeving/adwords klantencentrum die jullie voor hem opzetten om te analyseren waar zijn budget heen gaat, welke campagnes er opgezet zijn, welke zoekwoorden gebruikt worden, en welke resultaten dit levert?

 

* Blijft klant na contractperiode de beschikking houden over de lopende adwordscampagnes cq behoudt hij toegang tot zijn eigen klantencentrum?

Link naar reactie
  • 0

Als MKBclickservice zichzelf ook maar enigszins serieus neemt, dan spreekt het voor zich dat ze beginnen met alle benadeelden van BeUp, Bezoom en andere Proximedia takken schadeloos te stellen.

Daaronder valt m.i. onder andere het volledig vergoeden van kosten die partijen gemaakt hebben om (al dan niet verloren) rechtszaken tegen Proximedia te voeren en het volledig terugbetalen van alle betaalde ontbindingsboetes die Proximedia oplegde als ondernemers het contract wilden ontbinden.

Link naar reactie
  • 0

Jan Catrysse heeft al die jaren leiding gegeven aan Proximedia en BeUP in Nederland. Fora, bloggers en andere media weten dat deze bedrijven niet zuinig waren met blafbrieven om negatieve publiciteit de wereld uit te helpen. Het is dus een leugen (of een geheugenverzuim) dat er niet gereageerd werd op kritiek. Reacties van mopperende klanten werden verwijderd van de fora die Proximedia zelf beheerde en andere critici zijn bedreigd met rechtszaken waar hoge schadevergoedingen aan gekoppeld zouden zijn.

 

Gelukkig was er al jurisprudentie. Proximedia heeft in 2009 een zaak tegen Tros Radar verloren.

 

Niet alleen critici kregen te maken met deze intimidatie; ook veel klanten hebben ervaren dat Proximedia problemen oplost via de rechter, tot hoger beroep aan toe. Menig middenstander ligt jaren krom om eerst de kosten van die handtekening te betalen (Ja, u tekende inderdaad voor 48 maanden!) en daarna nog eens de kosten van de rechtszaak

 

Dat zou allemaal vergeten moeten worden nu het bedrijf verder vaart onder een nieuwe vlag? Maar nog steeds onder leiding van Jan Catrysse. Die hier op het forum niet alleen demonstreert dat zijn geheugen hapert, maar ook dat er zand in zijn geweten zit.

 

Ik vraag me dan af: denkt zo iemand wel eens aan zijn volgende carrierestap? Bij elke sollicitatie wordt je geassocieerd met die firma's van list en gejok. En nu zijn ze bij MKB Clickservice opnieuw bezig een ploeg verkopers te trainen die anderhalve dag per week op het callcentre mag werken en de rest van de week op bezoek gaat bij ondernemers. Meer dan ooit is er behoefte aan een plek waar ondernemers hun ervaringen met de nieuwe service kunnen delen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Wij danken u hartelijk voor uw aandacht.

 

Hoogachtend,

 

Jan Catrysse

Algemeen Directeur

Proximedia Nederland BV

 

 

MODERATIE-MEDEDELING

 

Het betreffende bericht is niet geschreven geplaatst door Jan Catrysse zelf, maar door een medewerker van MKB clickservice namens, en met instemming van, Jan Catrysse. De ondertekening kan eventueel tot verwarring leiden, en om die reden hebben we MKB CS gevraagd de ondertekening aan te passen.

 

Vanaf dit momenten zullen berichten van MKB Clickservice op iets andere wijze ondertekend worden.

 

mod-edit: ik beweerde ten onrechte dat de reactie niet door de heer Catrysse is geschreven. Het enige dat vastgesteld is, en besproken met MKB clickservice, is dat de plaatser niet de heer Catrysse is in bovenstaand bericht van MKB.

Link naar reactie
  • 0

BeUP is zo lang zo schandalig met haar klanten omgegaan dat het veranderen van de naam en het melden dat men zich gebeterd heeft voorlopig voor niemand voldoende zal zijn om opeens het volste vertrouwen in MKBClickService te hebben.

 

Het merendeel van onze klanten lijkt onze dienstverlening niet op die wijze ervaren te hebben, maar wij hebben natuurlijk wel opgemerkt dat een dergelijke beleving bestaat en zijn ons er zeker van bewust dat enkel een nieuw beleid en een nieuwe naam niet voldoende zullen zijn om vertrouwen terug te winnen of de algemene perceptie van ons bedrijf te doen keren. Echter zijn wij er wel van overtuigd dat de voorgenomen veranderingen in onze bedrijfsvoering zorg zullen dragen voor een meer positieve ervaring.

 

Oh, bijna deze gemist - lees dit onderwerp nog even goed door als je context, nuance en fundering zoekt. Echt - hou nou eens op met dat gezeur en geef gewoon eens toe dat jullie je klanten belazerd hebben.

 

Wij nemen met klem afstand van de abjecte bewering dat wij onze klanten “belazerd hebben”. Niet alleen wordt hiermee de suggestie gewekt dat al onze klanten door ons benadeeld zouden zijn geweest, er wordt tevens terloops geïnsinueerd dat wij dit ook nog eens opzettelijk gedaan zouden hebben.

 

Voor de goede orde: wij zijn ons ervan bewust dat er mensen zijn die zich belazerd voelen en hebben tot op bepaalde hoogte begrip voor die gedachtegang, maar wij kunnen daarentegen oprecht zeggen dat wij altijd hebben getracht om onze diensten zo goed mogelijk, in de mate waarin medewerking vanuit de klant werd verleend en overeenkomstig de contractuele voorwaarden, te leveren. In de gevallen dat er onverhoopt toch iets mis is gegaan, hebben wij zonder uitzondering geprobeerd om, samen met de klant, een passende oplossing te vinden. Dat sommige klanten zich niet konden vinden in de geboden oplossing betekent niet per definitie dat wij onbereid zijn geweest om een handreiking te doen.

 

Het is daarnaast ook nog eens zo dat de kernkenmerken van de samenwerking zoals looptijd, kosten en inhoud van de dienstverlening, altijd duidelijk vermeld zijn geweest en zullen blijven op al onze overeenkomsten en bovendien verschillende keren aan bod komen bij de totstandkoming van de samenwerking.

 

Hoogachtend,

 

MKB ClickService

 

MKB ClickService Webcare

Link naar reactie
  • 0
Wij nemen met klem afstand van de abjecte bewering dat wij onze klanten “belazerd hebben”. Niet alleen wordt hiermee de suggestie gewekt dat al onze klanten door ons benadeeld zouden zijn geweest, er wordt tevens terloops geïnsinueerd dat wij dit ook nog eens opzettelijk gedaan zouden hebben.

Mijn excuses, het was niet de bedoeling dat terloops te insinueren - alles wijst er immers op dat BeUP/Proximedia verdomd goed wist waar men mee bezig was.

 

Ik heb daarnaast van dichtbij meegemaakt dat een bevriende ondernemer zo'n prachtige Proximedia website in zijn maag gesplitst kreeg, en ik kan je verzekeren dat daar niks onbedoelds gebeurde. De beste man was willens en wetens aan alle kanten voorgelogen.

 

Voor de goede orde: wij zijn ons ervan bewust dat er mensen zijn die zich belazerd voelen en hebben tot op bepaalde hoogte begrip voor die gedachtegang, maar wij kunnen daarentegen oprecht zeggen dat wij altijd hebben getracht...

En daar gaat het ontkennen gewoon verder. Niet dat iemand wat anders verwacht had, hoor, maar desalniettemin toch teleurstellend, ergens.

 

Ik snap best dat je i.v.m. mogelijke schadeclaims nooit openbaar zult toegeven dat het wel degelijk altijd de bedrijfsstrategie is geweest, maar het is een belediging voor onze collectieve intelligentie om voor de zoveelste keer met dit soort blabla te komen en te verwachten dat we het nog gaan geloven ook. Dat gaat nooit gebeuren.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.