• 0

MKB clickservice

Geachte,

 

Het begon allemaal met een telefoontje van een callcenter medewerker van de firma BeUP welke ons benaderde of wij interesse hadden in een gratis actie mee te doen in onze regio. Er waren maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus zij wouden graag met ons een afspraak maken. Het ging erom om hoger te scoren in google en beter vindbaar op zoekwoorden. Wij hadden wel interesse in wat ze te zeggen zouden hebben dus hebben vervolgends een afspraak gemaakt op de woensdag erna.

Zo gezegd zo gedaan stond er een vrouwelijke verkoop medewerker van de firma BeUP aan de deur kwartier na de afgesproken tijd. Ze begon met het verhaal officieel partner van Google te zijn en vragen te stellen over onze firma. Hoelang we al bezig zijn, wat we doen aan marketing, wat we overhielden na de verkoop van een van onze artikelen gemiddeld etc. Hierna heeft deze aardige mevrouw ons uitgelegd wat ze doen bij BeUP. Wij zouden tussen onze concurrenten op de eerste pagina van de google zoekresultaten komen op bekende zoekwoorden die bij onze firma van betrekking zouden zijn. En onze bezoekersaantallen zouden fors stijgen tot zeker wel 300 per dag. Hierna kwam ze aan met een standaard prijslijst van BeUP met verschillende gespecificeerde kosten zoals inschrijfkosten, en nog wat verschillende kosten. Deze werden allemaal doorgestreept en wij zouden het instap bedrag a 1250/1500 euro niet hoeven te betalen omwille van de actie die nu actief zou zijn in onze regio. Het maandbedrag wat wij zouden moeten betalen kwam uit op 155 euro EX btw. Eventueel konden wij extra clicks erbij nemen (dus wanneer men zoekt op een zoekwoord en ze klikken er daadwerkelijk op) Want in het standaard pakket zitten 3000 clicks. Maar de aardige mevrouw wist ons erbij te vermelden dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen van haar baas maar dat het niet erg zou zijn als we over de 3000 clicks zouden komen en dat we er dan niks over zouden horen omdat ze daar toch niet naar zouden kijken volgends haar baas. Het contract zou eerst gelden voor een looptijd van 48 maanden. Dit klinkt voor een startende ondernemer natuurlijk als muziek in de oren alleen de looptijd zat ons een beetje dwars. Dus hebben gevraagd of dat ook korter kon. Mevrouw ging even bellen, opmerkelijk was dat wij dit niet mochten horen blijkbaar want ze liep even de kamer uit waar wij in zaten. Toen de mevrouw terug kwam was het geen probleem en de 48 maanden op het contract is doorgekrast en 24 maanden van gemaakt. Het maandbedrag is hier wel op aangepast, dit is nu 238 euro per maand. We vonden het wel goed klinken en na het snel doorbladeren van het contract maar getekend, continu onder het gepush van de mooie toekomst die we tegemoet zouden gaan door de vriendelijke mevrouw.

 

En toen begon de horror. Natuurlijk zoals iedereen zou doen ga je de firma googelen. Toen kreeg ik gelijk last van hartkloppingen en duizeligheid. BeUP blijkt een malafide oplichters firma met wurgcontracten dat haar afspraken niet nakomt! Helaas ben ik samen met vele andere gedupeerden in de val gelopen van dit bedrijf dat dochter is van Proximedia. Ik heb er heel het weekend veel over gelezen en dat we helaas geen recht hebben op de colportage wet.

Wij zitten hier in lichte paniek en met ons handen in ons haar, want we kunnen dit echt niet betalen! In het contract staat dat wanneer een automatisch incasso niet heeft kunnen afschrijven er automatisch 5 euro bijkomt per herinnering met een minimaal bedrag van 25 euro !

 

Wij hebben nog geen contact gehad met het bedrijf want we willen per eerste contact direct juist handelen. Wellicht dat ze ons morgen gaan bellen, zoals de verkoopster aangaf om onze gewenste zoekwoorden te bespreken.

 

Ik zal vandaag nog het contract inscannen en hopelijk heeft iemand voor ons een oplossing hiervoor!

Alvast enorm bedankt voor de moeite,

 

Benji barends

 

[titel ververst - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
– Toen ik aan hem vroeg, wat hun nou het beste bedrijf maakt in deze branche, kreeg ik geen duidelijk antwoord. Daarom zocht ik tijdens dit gesprek MKB clickservice op google op. Toen de medewerker dit doorkreeg, kreeg ik snel een viervoudig contract onder mijn neus geschoven, en de vraag of ik akkoord ging of niet. Ik kreeg niet de gelegenheid om dit contract in het geheel door te lezen, want volgens hem liep deze afspraak uit en hij had hierna nog een afspraak.

Niet lullig bedoeld, maar dat je dan toch tekent kan ik met mijn verstand echt niet bij... :(

 

 

Link naar reactie
  • 0

MKB Clickservice leunt qua kleur- en woordgebruik zwaar op MKB Servicedesk. De laatste heeft het logo van MKB Nederland aan zijn beeldmerk toegevoegd, en dat suggereert een relatie of samenwerking of zelfs dat ze uit dezelfde koker komen. Dat is echter niet het geval.

 

MKB Servicedesk is een activiteit van de Dutch Networking Group, tevens eigenaar van De Zaak. MKB Nederland tolereert het gebruik van zijn naam en logo-kleuren, en er zijn meer instellingen die dat doen. Kijk maar op de service-pagina van MKB Nederland.

 

Nadeel van zo een laissez-faire houding is dat MKB Nederland nu niet moeilijk kan doen over een MKB Clickservice. Misschien kunnen we Willem Overbosch eens uitnodigen om toe te lichten hoe dat zit met al die logo's en onderlinge associaties.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de dag erna gelijk om 8:00 een aangetekende brief naar hun verzonden, deze zou dus binnen hun tijdslimiet van 3 dagen moeten vallen. Ik hoop dat ik er nu van uit kan gaan dat dit op deze manier afgehandeld is. Ik zal het vervolg ook posten op dit forum.

De dag erna: valt dat binnen 3 dagen?

 

Bedankt voor je verhaal, want jouw ervaring vertelt heel veel over de werkwijze van MKB Clickservice. Het bevestigt dat ze gericht mikken op afspraken aan het einde van de week, zodat de opzegtermijn van 3 dagen doorkruist wordt door het weekend. En een aantal andere misleidende praktijken worden treffend beschreven.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de dag erna gelijk om 8:00 een aangetekende brief naar hun verzonden, deze zou dus binnen hun tijdslimiet van 3 dagen moeten vallen. Ik hoop dat ik er nu van uit kan gaan dat dit op deze manier afgehandeld is. Ik zal het vervolg ook posten op dit forum.

De dag erna: valt dat binnen 3 dagen?
Lijkt mij wel.

 

Zoals u op de overeenkomst kunt terugvinden is er een afkoelperiode van drie dagen na ondertekening, waarbij de verzenddatum van de brief bepalend is (de postdatum).

Als er bijvoorbeeld op vrijdag een overeenkomst wordt gesloten dan volstaat het om uiterlijk maandag een brief te sturen.

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Nadeel van zo een laissez-faire houding is dat MKB Nederland nu niet moeilijk kan doen over een MKB Clickservice. Misschien kunnen we Willem Overbosch eens uitnodigen om toe te lichten hoe dat zit met al die logo's en onderlinge associaties.

 

Had MKB servicedesk al een mail gestuurd met een link naar mijn post. Ben geen merkenjurist maar het lijkt mij een stevige inbreuk op het geregistreerde beeldmerk van de MKB servicedesk. Vreemd want MKB clickservice is er zelf als de pieten bij als ze zich door iemand anders benadeeld voelen.

 

Voor de volledigheid: MKB clickservice is geen geregistreerd (beeld) merk volgens het merkenregister.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Door de medewerker zijn “gezellige” praat ben ik op goed vertrouwen akkoord gegaan.

Ik heb de dag erna gelijk om 8:00 een aangetekende brief naar hun verzonden, deze zou dus binnen hun tijdslimiet van 3 dagen moeten vallen. Ik hoop dat ik er nu van uit kan gaan dat dit op deze manier afgehandeld is. Ik zal het vervolg ook posten op dit forum.

 

 

Het vervolg:

 

Gisteren ben ik in de ochtend gebeld door een medewerker van mkb clickservice om mij welkom te heten.

Ik heb uitgelegd dat ik afzie van mijn contract. Na het vragen van de reden, heeft deze medewerker het gesprek keurig afgehandeld, en zou mijn aangetekende brief afwachten voor verdere actie.

 

Gisterenmiddag ben ik weer door dezelfde medewerker gebeld dat mijn aangetekende brief is ontvangen, en dat verder alles in orde zou komen. Ook had de medewerker gezien dat ik actief op dit forum ben.

 

Daarna werd ik gebeld door de medewerker die bij mij thuis was geweest. Hij was vergeten om het beoordelingsformulier achter te laten, en of hij deze alsnog mocht komen brengen. Hij was naar mijn idee oprecht nog niet op de hoogte van mijn afzeggen. Ook hij vroeg naar de reden, en had het gesprek keurig afgehandeld.

 

Dezelfde avond kreeg ik in mijn mail een bevestiging van opzeggen van het mkb click contract.

 

Bijzonder netjes hoe MKB click service dit heeft afgehandeld..

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ondertussen in België. Bij Test-Aankoop heeft het topic over Proximedia (oftwel BeUP, Bezoom, BePoint, Bizbook Channel, Click+, Globule Blue, AFE Benelux etc) weer tal van nieuwe reacties dit jaar. Blijkbaar wordt daar ook het verhaal verteld dat de fouten uit het verleden nu niet meer gemaakt worden. Proximedia hanteert daar tal van nieuwe labels en namen, om de reputatie op te frissen en niet gehinderd te worden door de lopende klachten.

 

Test-Aankoop is de lokale consumentenbond, maar ze nemen klachten van ondernemers in behandeling.

 

We krijgen inderdaad heel wat klachten binnen over de praktijken van Proximedia, we raden je aan om contact op te nemen met onze juridische dienst voor een eerste advies.

 

Verder valt op dat oud-werknemers en sollicitanten van Click+ ook reageren.

 

Beste dames en heren,

 

Ikzelf heb nog gewerkt voor Proximedia en raad iedereen af om zich hierbij aan te sluiten. Proximedia zelf bestaat enkel nog op papier, hun diensten proberen ze te verkopen onder de volgende namen: ONLINE, CLICK+, BIZBOOK CHANNEL en BEPOINT. De naam is dus anders, maar het product is hetzelfde. Nog steeds proberen ze zelfstandigen in de zak te zetten door hen veel te dure contracten aan te smeren. Ikzelf moest ook van mijn baas liegen over de grote nadelen van het product. Zo mocht je niet zeggen dat je met een afkoopclausule zit als je uw contract voor de bepaalde tijd van 4 jaar opzegde. Je mocht ook niet zeggen dat er contracten bestond van 2 jaar, omdat dit minder lucratief was voor de firma. Aangezien men hierover moet liegen ben ik daar uit morale redenen ook mee gestopt.

 

Ik wil hiermee eigenlijk iedereen waarschuwen voor deze frauduleuze praktijken.

 

De enigste tip die ik kan geven aan mensen die pas een contract hebben afgesloten is om UNIZO hierover te contacteren. Zeker als er een PC in het pakket zit, dan moet je de levering van de PC weigeren en UNZO contacteren voor het contract te annuleren. Proximedia heeft schrik van UNIZO en laat die contracten dan steeds vallen.

 

Laatste tip: In de regio vlaanderen gebruikt men soms een truc waarbij ze zogezegd de baas gaan contacteren om te kijken of de prijs lager kan of dat je er iets gratis bij krijgt. Deze heeft het zogezegd zeer druk en zegt dat het voor één keer goed is. Dit is dikke bullshit, gewoon een tactiek zodat je op het moment zelf zou beslissen. Dat zeggen ze ook altijd de vertegenwoordigers, dat je zogezegd vandaag alleen kunt tekenen of dat ze nog referentiepunten zoeken voor de betreffende regio. Geloof mij, je kan maanden nadien nog steeds aan dezelfde voorwaarden inteken en het product proberen ze exclusief te maken, maar dit klopt niet. Je moet vanuit het bedrijf zelf mensen opbellen en hun zeggen dat het een promotieactie is en dat ze nog maar een beperkt aantal plaatsen hebben. Deze promotieactie is gewoon de normale prijs van het product, pure oplichterij anno 2015.

 

Mvg,

Ex-werknemer proximedia

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Goed dat je dit gevonden hebt en nog een keer onder de aandacht brengt.

 

Maar, oa door Peter ook al aangegeven; Als je ondanks alle doorzichtige trucs als 'even aan de baas vragen', 'eenmalig aanbod', 'ik moet zo weg', op vrijdag afspreken, enz toch je handtekening zet vraag ik me werkelijk af of je als ondernemer genoeg 'streetwise' bent om een eigen bedrijf te leiden.

 

Het enige positieve aan dit alles is dat je deze zeer pijnlijke les waarschijnlijk de rest van je ondernemersleven niet meer vergeet. Als je leert van deze fout bespaar je jezelf in de toekomst misschien nog wel een grotere zakelijke blunder. Beschouw het als leergeld. In al het negatieve zit dan iets positiefs.

 

Los daarvan, als BeUP, Proximedia, MKBclickservice of wat dan ook echt de wet overtreden hoop ik dat het Recht zijn beloop heeft. Dat spreekt voor zich.

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Ik merk ook op dat Proximedia/MKBclickservice al lange tijd niet meer gereageerd heeft, terwijl er nog tal van vragen en opmerkingen wachten op reactie van deze club.

 

Het webcare team van Proximedia is opgestapt? Of wellicht moesten die ook de straat op, contracten op ondernemers gaan forceren? Wie zal het zeggen?

Link naar reactie
  • 0

48 maanden keer een paar honderd euro. Harde les!

Klopt TwaBla, het is enorm veel geld.

 

Maar ook hier hebben we het al eerder over gehad. Voor zover ik het kan volgen kun je veel over Proximedia zeggen, maar niet dat ze onduidelijk zijn over de tarieven.

 

Dat is eigenlijk nog een bevestiging van mijn punt. Het bedrag dat je gaat betalen wordt duidelijk genoemd. Waarom je dan toch je handtekening eronder zet is mij echt een raadsel. Als je zomaar een handtekening zet onder een bedrag van 10.000 euro zonder even de naam van het bedrijf te googelen vraag ik me serieus af of het verstandig is dat je dit soort beslissingen voor je bedrijf neemt.

 

En ja, hoe groter het bedrag hoe beter je deze wijze les in je oren knoopt. ik denk dat e gedupeerden nooit van hun leven meer een contract tekenen zonder de kleine lettertjes te lezen. Ik probeer maar van het positieve uit te gaan. Misschien besparen ze daardoor later in hun leven een veelvoud van het leergeld wat ze nu betalen.

 

 

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Ik merk ook op dat Proximedia/MKBclickservice al lange tijd niet meer gereageerd heeft, terwijl er nog tal van vragen en opmerkingen wachten op reactie van deze club.

 

Het webcare team van Proximedia is opgestapt? Of wellicht moesten die ook de straat op, contracten op ondernemers gaan forceren? Wie zal het zeggen?

 

Die zijn nog wel actief.

Morgen dient een kort geding in Assen tegen Visual Media, die hebben nml. een waarschuwing tegen de club op de website staan en willen dat niet verwijderen.

 

Albert

 

 

Link naar reactie
  • 0
Dat is eigenlijk nog een bevestiging van mijn punt. Het bedrag dat je gaat betalen wordt duidelijk genoemd.
Als je de verhalen van klagende klanten een beetje volgt, zie je dat dat bedrag zelden duidelijk wordt genoemd. Zeker niet als totaal: 48 x Y100. Dat klanten een gevouwen contract voorgelegd krijgen op een druk moment, dat ze bovendien voortdurend afgeleid worden door de verkoper en geen bedenktijd krijgen om te tekenen.

 

Een klein deel heeft na een paar dagen al door dat er iets niet klopt, een groter deel ontdekt dat pas als de rekeningen arriveren en het zou me niks verbazen als een deel dan ook nog eens uit schaamte over de eigen stommiteit z'n vinger niet op durft te stoken. Misschien kan iemand eens een onafhankelijke steekproef doen.

 

De kwaliteit van de service is elders al besproken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
OK, wat is het nu? Wordt het bedrag nu wel of niet duidelijk genoemd? Ik lees daar echt verschillende verhalen over in de discussie. Ben in verwarring.
Verwacht je een eenduidig antwoord of kun je leven met de waarneming dat verschillende mensen met verschillende versies komen?

 

Benader het eens statistisch.

 

Als er veel klachten zijn van mensen die allemaal een grotendeels vergelijkbaar verhaal vertellen, dan is de kans groot dat Proximedia bewust niet duidelijk maakt om hoeveel geld het gaat.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Tja, dan zouden we eigenlijk moeten weten hoe groot de totale groep is aan wie Proximedia bezoeken brengt en hoeveel mensen daarvan er voor hebben gekozen om toch maar niet te tekenen omdat ze aanvoelden dat dit niet pluis was.

 

Dan zou uit de statistiek kunnen komen dat een bepaald soort ondernemers gevoelig is voor het verhaal van Proximedia. Dat is waarschijnlijk een groep ondernemers die niet attent genoeg is bij het regelen van dit soort zaken. Even googelen op de naam van het bedrijf bijvoorbeeld waar je een contract voor 4 jaar mee gaat afsluiten, dat soort dingen.. Ik zou dan zelf gaan twijfelen aan mijn zakelijk inzicht, of daar hulp bij zoeken. Maar dat is puur mijn persoonlijke mening.

 

 

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0
Ik zou dan zelf gaan twijfelen aan mijn zakelijk inzicht, maar dat is puur mijn persoonlijke mening.
Ik ook. Desondanks neem ik de klachten wel serieus. Dat zijn er namelijk relatief veel en daarin is een patroon herkenbaar. We hebben allemaal als starter leergeld betaald voor domme keuzes, maar een handtekening die over een periode van vier jaar tussen de 10.000 en 15.000 euro kost heb ik gelukkig nooit gezet.

 

Hans, wat doe jij als je een drenkeling ziet? Ga je aan de kant staan om op te merken dat het echt te winderig is om te zwemmen bij eb, of doe je misschien toch een poging om een handje te helpen?

 

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

vraag ik me werkelijk af of je als ondernemer genoeg 'streetwise' bent om een eigen bedrijf te leiden.

 

Ik denk dat een deel van deze groep mensen inderdaad nog niet 'streetwise' genoeg zijn om een bedrijf te lijden, maar wel ondernemend genoeg om i.p.v. van de WWW of een uitkering te leven hun eigen broek willen ophouden.

 

Het leergeld dat hiervoor betaald moet worden is dan wel erg fors.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het leergeld dat hiervoor betaald moet worden is dan wel erg fors.

Mee eens. En om het positief te zien: Hoe hoger het bedrag, hoe beter je deze les in je oren knoopt voor de rest van je leven. Ik denk dat deze mensen nooit meer zomaar ergens een handtekening onder zetten. Wie weet besparen ze door deze wijze les later in hun ondernemersleven een nog veel groter bedrag. Dat hoop ik oprecht. Als je maar leert van je fouten dan is fouten maken niet erg.

 

 

 

 

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0
Daarnaast kijk jij als ICT-er die online de weg weet naar de manier van zakendoen van MKBClickservice.
Dat ben ik niet helemaal met je eens Frans. Het gaat om de gladde verkooppraatjes, vage contracten, prijzen die zomaar gehalveerd blijken te kunnen, afspreken op vrijdag zodat de bedenktijd in het weekend valt, een verkoper die toevallig enorme haast heeft, vage berekeningen op een kladje die vervolgens weer onder je neus worden weggegrist...

Al dat soort dingen hebben helemaal niets met ICT te maken. Het zijn gewoon de kenmerken van een gladde verkoper waardoor al je alarmbellen af moeten gaan als je ondernemer bent. Als het verhaal te mooi klinkt om waar te zijn dan is het dat meestal ook. Dit soort dingen moet je als ondernemer doorzien, anders wordt er voortdurend misbruik van je gemaakt door misselijke bedrijven als Proximedia.

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Dit soort dingen moet je als ondernemer doorzien, anders wordt er voortdurend misbruik van je gemaakt

Moet ja, maar waarom denk je dat dit soort partijen zich vooral richt op starters? Ik ben in mijn sector niet anders gewend: zogenaamde "ZZP-belangenbehartigers" verkopen de verkeerde en vooral veel te dure producten met hoge niet-bestaande collectieve fopkortingen aan nietsvermoedende starters.

 

Iedereen weet het, niemand doet er wat aan (en als ik er wat van roep is het Calimero-gedrag of het zwart maken van concurrenten...duh)

 

Acquisitiefraude en misleidende marketing (een erg dunne scheidslijn tussen die beiden imho) gericht op kleine zelfstandigen is simpelweg veel te makkelijk.

En - back on topic - partijen als BeUp / Proximedia lijken zich daar heel sterk van bewust. Zolang het contract maar juridisch klopt delft de startende zelstandige het formele onderspit omdat alle misleidende marketing en salesdruk niet aan te tonen valt.

 

Van het S.A.F. hoef je ook niets te verwachten. Meer aandacht, betere voorlichting en waarschuwingen - via bijvoorbeeld dit forum - lijken me vooralsnog de enige praktische oplossing.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

De doelgroep is niet alleen starters, maar ook (vooral) bedrijven die niets met internet te maken hebben en daar dus ook totaal geen verstand van hebben. Een kapperszaak, een autogarage, nagelsalon enz.

 

Dat soort bedrijven weten helemaal niet dat ze in plaats van de site die bij MKB Clickservice rustig 15.000 euro kost, voor 50 euro of minder een Wordpress site kunnen hebben die aan alle kanten superieur is aan het prutswerkje dat MKB Clickservice oplevert.

 

Combineer de onwetendheid mbt. internet van de ondernemer met het agressieve verkoopgesprek en de beloftes over dat het een unieke aanbieding is, waarbij er ter plekke allerlei bedragen doorgestreept worden, en je hebt grote kans dat de ondernemer zijn handtekening zet.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.