• 0

Met ons eigen ''personal-branding'' naar het buitenland. MOGELIJKHEDEN

Beste lezer,

 

Ik ga ervan uit dat ik de vraag hier gewoon kan stellen, mocht dat niet zo zijn hoor ik graag van de operators waar dat dan wel mag.

 

Zoals een aantal lezers al wel weten zijn we op dit moment bezig met een eigen merk op te zetten voor een nieuwe reeks drankspellen. Op het moment zijn we bezig om de laatste stappen te voltooien alvorens we de eerste klanten / winkels kunnen benaderen. Natuurlijk gaat hier weer erg veel werk in zitten maar dat neemt niet weg dat we alweer verder aan het kijken zijn naar meerdere mogelijkheden om zo groot mogelijk te worden. Nu wil ik jullie vragen of dat er iemand van jullie ervaring heeft met een eigen merk en/of product waarmee hij/zij naar het buitenland is gegaan om het daar aan de man te brengen. Ben al enige tijd bezig om hierover informatie te vinden maar dat valt erg tegen!

 

Graag hoor ik jullie tips hiervoor!

 

met vriendelijke groet,

 

Nick Zwanen

owner of: deluxe-series

N. Zwanen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Onder personal branding versta ik ons eigen merk, zelf bedacht en opgezet.

als je wilt kun je onze website bekijken dan word het wellicht wat duidelijker voor u (www.deluxe-series.com)

 

Dat is geen personal branding. Dat is gewoon branding. Als je wilt, kun je het even opzoeken. Kijk dan ook meteen wat personal branding is.

 

Terug naar je vraag. Zodra je je spellen een naam geeft, individueel of als serie, doe je aan branding. Dat is onvermijdelijk, tenzij je onzichtbaar wil blijven. Maar zodra je iemand benadert met de suggestie: koop of speel spel X, doe je al aan branding.

 

Dus wat is de vraag nou precies?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Onder personal branding versta ik ons eigen merk, zelf bedacht en opgezet.

als je wilt kun je onze website bekijken dan word het wellicht wat duidelijker voor u (www.deluxe-series.com)

 

Dat is geen personal branding. Dat is gewoon branding. Als je wilt, kun je het even opzoeken. Kijk dan ook meteen wat personal branding is.

 

Terug naar je vraag. Zodra je je spellen een naam geeft, individueel of als serie, doe je aan branding. Dat is onvermijdelijk, tenzij je onzichtbaar wil blijven. Maar zodra je iemand benadert met de suggestie: koop of speel spel X, doe je al aan branding.

 

Dus wat is de vraag nou precies?

 

Mijn excuses! personal moet er inderdaad af.

maar de vraag blijft hetzelfde: of dat er iemand is met ervaringen en/of tips die hij/zij ons kan geven om een eerste stap te zetten richting internationaal verkoop van ons product/merk.

 

Gelukkig zijn er een aantal bezoekers die hier al op gereageerd hebben met pm!

Heren alvast hartelijk dank hiervoor!

 

N. Zwanen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 77 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.