Ik ben hier nog maar nieuw, maar las altijd wel veel op jullie forum.. erg handig!
Ik maak websites en nu wilde ik wat mensen benaderen.
Mijn mailing bestaat uit:
1,5 A4tje -> brief
A5 boekje 2 blz -> portfolio en belangrijke punten waarom een website
1 A4tje -> bedrijfsinfo. Bedrijf bestaat al 39 jaar, dus een stukje over het bedrijf en een aantal andere bedrijfsactiviteiten heel kort toegelicht.
Wat ik me afvraag: zou het teveel zijn.. Of is het juist goed wat extra "aandacht" voor de mailing te tonen. Mensen krijgen best veel info, maar tis wel allemaal relevant.
Het is echt voor mensen hier in m'n woonplaats en tis allemaal lekker aangekleed.. geen saaie brok tekst ofzo
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
leendertmaarten
leendertmaarten
Hoi Mensen,
Ik ben hier nog maar nieuw, maar las altijd wel veel op jullie forum.. erg handig!
Ik maak websites en nu wilde ik wat mensen benaderen.
Mijn mailing bestaat uit:
1,5 A4tje -> brief
A5 boekje 2 blz -> portfolio en belangrijke punten waarom een website
1 A4tje -> bedrijfsinfo. Bedrijf bestaat al 39 jaar, dus een stukje over het bedrijf en een aantal andere bedrijfsactiviteiten heel kort toegelicht.
Wat ik me afvraag: zou het teveel zijn.. Of is het juist goed wat extra "aandacht" voor de mailing te tonen. Mensen krijgen best veel info, maar tis wel allemaal relevant.
Het is echt voor mensen hier in m'n woonplaats en tis allemaal lekker aangekleed.. geen saaie brok tekst ofzo
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3646-mailing-te-uitgebreid-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag