• 0

Factuurprogramma met exportmogelijkheid naar AccountView

Beste allemaal,

Ik werk zelf met AccountView. Nu overweeg ik een online facturatieprogramma te gebruiken om simpelweg facturen te versturen. Er bestaan al een aantal topics over factuurprogramma's, maar ze gaan eigenlijk nooit in op de exportmogelijkheden naar boekhoudprogramma's. Dat is voor mij een belangrijk punt, omdat ik op korte termijn een groot aantal kleine facturen zal gaan versturen. Qua kosten/baten is het dan niet zo interessant om alle facturen handmatig in te moeten kloppen.

In mijn zoektocht ben ik bij onderstaande vijf factuurprogramma's uitgekomen. Nu is mijn vraag: heeft er iemand praktijkervaring met het exporteren van facturen met een van onderstaande programma's naar AccountView?

www.digitalefactuur.nl

www.moneybird.nl

www.wefact.nl

www.factuurprogrammaonline.nl

www.efactuurdirect.nl

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• -1

Beste,

Met SPAMPOS kun je een export maken van alle debiteuren en crediteuren naar excel vermoedelijk zijn deze dan ook in te lezen in accountview.

De lijst van eventuele factuur programma's kwam ik SPAMPOS niet in tegen terwijl dit een ongelooflijk simpel en doel treffend programma is en het is absoluut niet duur (SPAM,- per jaar). ik heb het programma anderhalf jaar geleden gevonden op WWW.SOFTWARE.SPAM

• 0

Ongelofelijk, ARJ SOFTWARE plemt in no time 6 spamberichten neer, leest kennelijk de mail met diverse PM's niet.

Hard op weg naar een BAN!

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

Beste PHenssen,

Ik zag dat u een aantal bedrijven had opgesomt, waarvan u graag zou willen weten wat de export mogelijkheden zijn.

Zelf ben ik de Sales Manager van efactuurdirect en wilde u daarom bij deze even laten weten dat er inderdaad export mogelijkheden zijn voor debiteuren/crediteuren en facturen.

Momenteel hebben wij een koppeling met Exact, Afas en Snelstart en zouden dit op korte termijn ook kunnen koppelen met Accountview.

Als u even met mij contact opneemt, dan zullen we dit voor u in orde maken.

Met vriendelijke groeten,

Sebastiaan Huijsman

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar