Ik werk zelf met AccountView. Nu overweeg ik een online facturatieprogramma te gebruiken om simpelweg facturen te versturen. Er bestaan al een aantal topics over factuurprogramma's, maar ze gaan eigenlijk nooit in op de exportmogelijkheden naar boekhoudprogramma's. Dat is voor mij een belangrijk punt, omdat ik op korte termijn een groot aantal kleine facturen zal gaan versturen. Qua kosten/baten is het dan niet zo interessant om alle facturen handmatig in te moeten kloppen.
In mijn zoektocht ben ik bij onderstaande vijf factuurprogramma's uitgekomen. Nu is mijn vraag: heeft er iemand praktijkervaring met het exporteren van facturen met een van onderstaande programma's naar AccountView?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PHenssen
PHenssen
Beste allemaal,
Ik werk zelf met AccountView. Nu overweeg ik een online facturatieprogramma te gebruiken om simpelweg facturen te versturen. Er bestaan al een aantal topics over factuurprogramma's, maar ze gaan eigenlijk nooit in op de exportmogelijkheden naar boekhoudprogramma's. Dat is voor mij een belangrijk punt, omdat ik op korte termijn een groot aantal kleine facturen zal gaan versturen. Qua kosten/baten is het dan niet zo interessant om alle facturen handmatig in te moeten kloppen.
In mijn zoektocht ben ik bij onderstaande vijf factuurprogramma's uitgekomen. Nu is mijn vraag: heeft er iemand praktijkervaring met het exporteren van facturen met een van onderstaande programma's naar AccountView?
www.digitalefactuur.nl
www.moneybird.nl
www.wefact.nl
www.factuurprogrammaonline.nl
www.efactuurdirect.nl
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36526-factuurprogramma-met-exportmogelijkheid-naar-accountview/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag