• 0

Prijzen van mijn webshop

Ik heb sinds kort een webshop, gekregen van een vriend die hem zelf gemaakt heeft.

Maar de prijzen staan aangegeven exclusief BTW, zodra je ze in de winkelmand doet en je gaat naar de winkelmand dan zie je wel de prijs inclusief 19% BTW en het totaal is ook inclusief 19% BTW.

 

Onderaan de site staat dit: Alle prijzen zijn exclusief 19 % BTW tenzij anders vermeld.

 

Ik zou het graag anders willen, maar hij vind het te veel werk om te veranderen. Nu is mijn vraag: Is dit legaal of moet de prijs al direct op de site inclusief worden aangegeven.

Hier kun je het zien: http://www.quadtuning.nl/nieuw/?p=wnkl/producten_lijst.php

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor zover ik weet is de enige regel dat wanneer er geen vermelding voor in/ex btw is dat er bij consumenten overeenkomsten vanuit gegaan wordt dat het incl btw is. Denk dat veel bezoekers het wel verwarrend vinden als de prijs in eens met 19% omhoog gaat. Ze zijn immers niet gewend met ex btw prijzen om te gaan. Ik zou in ieder geval bij de kassa vermelden dat de prijzen daar wel inclusief zijn.

 

Maar ik probeerde je site dus en volgens mij heeft die vriend van je voor wel meer dingen niet de (nodige) tijd genomen. Bij het invoeren klaagde het formulier dat ik vergeten was verplichte velden in te voeren maar ik heb geen idee wat nou wel of niet verplicht is. Na wat proberen kreeg ik de volgende foutmelding:

 

Duplicate entry '1' for key 1U bent succesvol aangemeld! U heeft een e-mailtje met informatie ontvangen op .....

 

Mailtje is binnen maar ik kom dus met de code uit het mailtje niet je site op.....

 

----

ga m'n signature maar aanpassen in 'wilt u ook gratis een functionaliteits onderzoek van uw site?' o.i.d. :D

Link naar reactie
  • 0

Hm dat is vreemd, ik kon wel normaal inloggen.

Ik heb er zelf niet genoeg verstand van om het om te zetten in inclusief dus dat gaat hem ook niet worden :'( Of er moet hier iemand zijn die het wel weet en zich verveeld ;)

Link naar reactie
  • 0

Tja, kleine bugjes. De winkel loopt niet lekker, en het lijkt me allemaal een beetje simpel geprogrammeerd. Quote van de webwinkel:

 

U bent niet ingelogd als klant. Logt u nu in, dan worden de producten die u reeds in de winkelwagen heeft staan gewist!

 

Waarom? Als ik rondwinkel en ik wil afrekenen en ik ben nog geen ingelogde klant moet ik daar een formulier in kunnen vullen en dan verder gaan. Dan moeten je producten gewoon netjes bewaard blijven in een tijdelijke sessie o.i.d.

 

En dus problemen met aanmelden zoals post hierboven lees ik nu.

 

Quote van site:

U kunt natuurlijk bestellingen doen op Quadtuning.nl zonder klant te worden

 

1: Altijd als ik iets bestel ben ik een klant, maar je bedoelt denk ik ingelogde klant.

2: Als ik echter een product wil bestellen:

U bent niet ingelogd als klant.

 

Ik ben dus wel verplicht aan te melden. Terwijl op de website staat dat dat niet persé hoeft.

 

Misschien is het dus raadzaam hier allemaal even naar te kijken.

 

Succes! :)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Oke dat zijn gelukkig nog wel dingen die ik zelf kan aanpassen, behalve het inlog probleem.

De formulering van sommige dingen is inderdaad niet helemaal goed, maar ik zal een gekregen paard niet in zijn bek kijken ;D

 

Ik zal iniedergeval wat formuleringen veranderen, bedankt voor de tips!

Link naar reactie
  • 0

De formulering van sommige dingen is inderdaad niet helemaal goed, maar ik zal een gekregen paard niet in zijn bek kijken ;D

 

Als ik een paard van iemand krijg voor in de showroom en dat paard begint vervolgens mijn klanten vol in hun gezicht te likken en jaagt ze daarmee weg dan gaat dat paard dus echt wel terug of naar een rusthuis met een mooi groot weiland.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.