• 0

Een klein horeca onderneming beginnen op het station van Utrecht , kan dat ?

Beste forumleden,

 

Na 2 jaar heb ik weer eens iets bedacht en wou graag weten of het mogelijk is om op het station een onderneming te beginnen.

Ik heb 4 bij 4 meter aan ruimte nodig. Dat is dus niet veel en mijn horeca onderneming is een concept op het gebied van drankverkoop.

 

Hebben jullie tips voor mij ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Alle horeca en retail in stations zijn in beheer bij hetzelfde bedrijf. Weet je al welk bedrijf dat is?

 

Nee geen idee, toen ik dit idee bedacht had wist ik van niks, vandaar dat ik eerder zei dat ik weer verder kan.

 

Maar weet jij het wel ?

Link naar reactie
  • 1

Een naam die ik mij herinner van lang geleden is Servex. Dat was toen een NS-dochter die zich hier meen ik mee bezig hield.

 

Het is inderdaad Servex... Maar het lijkt mij lastig om mij te positioneren tussen de bedrijven als Julia`s, Kiosk, De broodzaak enz.

 

En volgens mij houdt Corio zich bezig met de rest.

Link naar reactie
  • 0

Een naam die ik mij herinner van lang geleden is Servex. Dat was toen een NS-dochter die zich hier meen ik mee bezig hield.

 

Het is inderdaad Servex... Maar het lijkt mij lastig om mij te positioneren tussen de bedrijven als Julia`s, Kiosk, De broodzaak enz.

 

En volgens mij houdt Corio zich bezig met de rest.

Dus omdat ik jou geholpen heb, krijg ik nu een reus, toch?

 

Maar eigenlijk heb jij ook een reus verdiend want je bent een hele slimme ondernemer. Je stelt gewoon hier vragen en wacht op antwoorden i.p.v. dat je zelf de moeite doet om het even te zoeken. Dat wordt vast een groot succes die onderneming van jou!

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

Het klopt dat Servex actief is op de stations, maar dat is slechts de retail poot. Die beheren en baten de formules uit. De eigenaar van de stations is NS Stations. Deze verhuurt dus ook winkelruimte op de stations. Met een klein beetje Googlen kwam ik uit op de volgende pagina over Utrecht Centraal. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.