• 0

Website gebruikers hebben geen tijd

De afgelopen weken heb ik zo'n 700 websites gezien van MKB-bedrijven. De meerderheid maakt telkens opnieuw dezelfde fouten. Wellicht maak jij die ook. Hoog tijd om deze eens aan te pakken dus.

 

Als ik vraag aan een gemiddelde klant: “Hoe lang denk je dat je bezoekers aanwezig zijn op je website?”. Dan antwoorden er veel mij “Kwartiertje? Halfuurtje? Misschien een uur?

 

Ze schrikken zich rot wanneer ik ze vertel dat het slechts 2 tot 3 minuten is. En dit zijn dan nog belangstellenden die tot op een zekere hoogte je website konden verdragen. De rest was na enkele seconden al weg.

 

Websitegebruikers hebben dus haast, ze willen het hier, nu en onmiddellijk.

 

Over Mij

 

En zo komen we bij het eerste probleem: de ‘Over Mij’ of ‘Over Ons’ pagina prioritair veel aandacht geven.

 

Bij veel ondernemers staat dit vooraan in het belangrijkste navigatiemenu. Sommige gebruiken zelfs hun homepage voor dit doeleinde.

 

De ondernemer motiveert dit met:

 

•   “Ja maar, het is toch belangrijk dat ze weten wie de man / vrouw achter de onderneming is

•   “Ik wil dat de website menselijk en persoonlijk overkomt

 

Jammer maar helaas, websitebezoekers zijn daar niet zo in geïnteresseerd.

 

Het begint al bij Google, daar tikken ze niet in:

 

“Visie van Erik Maes”

“Levensloop van Karel De Winter”

“Achtergrond van Anja de Laet”

 

Weet je wat ze wel invoeren? Dingen zoals

 

“Schoenen Breda”

“Tuinman Vlissingen”

“HR Manager Goes”

 

Ze zoeken dus naar concrete diensten en producten en niet naar je persoonlijke historie.

 

Op je website moet je dit ook respecteren. Geef het volk wat het vraagt. Het is niet zo belangrijk wat JIJ belangrijk vindt, wel wat je klanten willen.

 

Weet je nog, die websitebezoeker had haast, hij wil het hier, nu en onmiddellijk. Je persoonlijke visie en geschiedenis zit dan in de weg, als hij dat EERST moet lezen, dan is hij weg.

 

Je mag wel over jezelf praten, maar later. Zet die Over Mij maar achteraan in je menunavigatie.

 

Diensten, services en solutions

 

Mocht ik van elke websitebezitter één euro krijgen omdat hij een Diensten menu-item heeft, dan zou ik nooit meer honger lijden.

 

Bijna elke website heeft zo’n menu-item: ‘Diensten’.

 

Zegt dat iets over je bedrijf? Neen, dat weten we pas wanneer we er op klikken. Dat kan een klik te veel zijn want veel mensen nemen de moeite niet eens. Ze komen op je website en zien dat jij niet hebt, wat ze zoeken.

 

Dit kan je oplossen door gewoon je effectieve Diensten in je menu te zetten.

 

Heb je er veel? Schrap er eens een paar. Er zitten bijna zeker dingen tussen die je eens eenmalig hebt gedaan. Sommige zaken heb je zelfs nog nooit gedaan en zal je ook nooit doen.

 

Ook mag je groeperen en zinvolle categorieën bedenken.

 

Een standaard menu zoals dit…

 

Home – Over Mij – Diensten – Contact

 

…kan dan iets worden zoals…

 

Home – Broeken – Truien – Ondergoed – Schoenen – Sokken – Over Mij – Contact

 

Kijk eens aan zie, mensen kunnen nu onmiddellijk zien wat jij doet. Nu is je menu als het ware een vingerafdruk van je activiteiten.

 

Dit menu ondersteunt wederom veel beter de haastige websitebezoeker. Leuke bonus: Ook Google kan met dit menu meer aanvangen. Zij kunnen nu beter verbanden leggen en je hiervoor belonen met een betere positie in de zoekresultaten.

 

Contact

 

Het is héél belangrijk dat klanten contact met je kunnen nemen op een website.

 

Maar de meeste websites doen dit op een foute manier.

 

Wat loopt er zoal mis?

 

•   Er is geen contact formulier, slechts een mailto linkje in de footer (bv. edwin@fastexpert.be).

 

Dit valt niet altijd op. Ook hebben mensen niet zo graag een mailto link op die plaats. Voorzie liever in een Contact linkje naar je contact formulier.

 

•   Er is geen Contact menu-item in je belangrijkste navigatiemenu.

 

Je laatste item in je belangrijkste navigatiemenu zou altijd moeten leiden naar je contactpagina. Op de meeste websites staat die daar, het is dan ook de plek waarvan gebruikers verwachten dat deze daar aanwezig is.

 

•   Het contactformulier bevat geen invulformulier.

 

Niet iedereen heeft zijn e-mailclient voortdurend paraat staan. Maak het mensen eenvoudig, haal een mogelijk drempel weg en voorzie in een invulformulier.

 

•   Geen (klikbaar) e-mailadres op de contactpagina.

 

Geef mensen een keuze. Sommige sturen je wél liever een mailtje via hun eigen e-mailprogramma. Het ontbreken van een e-mailadres is ook niet zo goed voor het vertrouwen.

 

•   Het contactformulier bevat geen NAW gegevens, geen telefoonnummer, geen ondernemingsnummer (KVK nummer in Nederland) of BTW nummer.

 

Een contactpagina wordt niet alleen gebruikt om je te contacteren. Mensen gebruiken het ook om te verifiëren of jij echt bent. Het ontbreken van deze sleutelinformatie zorgt voor minder vertrouwen in jou. Ook zullen sommige mensen je liever telefoneren: geef ze die keuze.

 

Het is niet alleen gebruiksvriendelijk om deze gegevens mee te geven, het is ook wettelijk verplicht voor ondernemingen.

 

•   Te veel onnodige gegevens vragen.

 

Vragen naar geboortedatum, geslacht, aantal kinderen, inkomen, ja zelfs naam en adres zijn meestal niet nodig. Hoe meer je vraagt, hoe minder mensen het formulier willen invullen. Vraag enkel naar de essentie.

 

•   Nog meer onnodige gegevens vragen.

 

Vragen naar “Onderwerp” bijvoorbeeld, terwijl dat wel zal blijken uit het berichtje. Nog een mooie is “Departement”, een beetje onnodig wanneer je alleen of met weinig personeel werkt.

 

•   Doorverwijzen naar Facebook of Twitter.

 

Op geen enkele manier kan je de persoon of het bedrijf contacteren. Wel staat er een berichtje dat ze te vinden zijn op Twitter of Facebook. Dit is zoals een visitekaartje afgeven waarop staat “je kan me meestal vinden in café ‘Het witte paard’". Natuurlijk werkt dit niet.

 

Besluit

 

Pas deze 3 dingen aan...

 

* Over Mij een lagere prioriteit geven

* Diensten menu schrappen en vervangen door...je effectieve diensten

* Het contacteren vereenvoudigen

 

...en je zal merken dat meer haastige bezoekers veranderen in klanten.

 

Doe het vandaag nog!

 

Succes!

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Waar blijkt jouw verhaal?

En kun je aangeven welke cijfers zullen verbeteren bij een andere aanpak

 

:D

 

Zijn dat de cijfers van bezoekers die binnenkomen op de homepage? Daar zou het invloed kunnen hebben op de bounce rate.

 

Maar als je het echt wilt weten moet je een A/B-test doen. Eén versie met auto-startend filmpje en één zonder dus.

Link naar reactie
  • 0

Dank je voor je advies Edwin,

 

Ik heb op dit forum onze website eerder laten beoordelen. en toen was dit ook een discussiepunt.

 

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=37704;start=msg354861#msg354861

Een citaat uit mijn antwoord van toen:

 

 

Ik heb bewust gekozen voor de aanpak direct met het filmpje te starten en de muziek te laten horen. We verwijzen via tientallen kanalen naar het nog onbekende product de Tiller. Door direct aandacht te vragen voor de werking hebben we al vele geïnteresseerden weten te "vangen". Dat er ook mensen zijn die direct afhaken is logisch, maar zelfs dan blijft het vaak "hangen". Ik beschouw (misschien ten onrechte) internet als een beurs. Mensen lopen langs en hebben maar een kwart tot een halve seconde jouw product in beeld. Door muziek, beweging, actie kun je de aandacht proberen te vangen. Op beurzen werken we zelfs met een vierdelig scherm, waar er op elk moment wel een toepassing aan het werk te zien is. Sinds we dit doen is het aantal mensen dat aandachtig bij onze stand blijft hangen verdubbeld. Dus dit blijven we voorlopig op de website ook doen: direct met de film en muziek starten.

 

We hebben om deze reden ook het filmpje links op het scherm gezet. De tekst is dus minder belangrijk. Als mensen de werking zien en geboeid raken duiken ze wel in de tekst. De grootte van het plaatje van de Tiller is daarom ook wat bescheidener. De film moet het doen.

 

 

Herman,

 

Wel ja, ik vind jouw zienswijze gezond, normaal en héél menselijk. Je gebruikt als metafoor 'de beurs'. Het mentaal beeld dat je hebt gevormd over die beurs projecteer je naar de website.

 

Maar wat je onderschat is de context, de omgeving. Een beurs is geen website en omgekeerd.

Beide hebben wel een paar dingen die gelijkaardig zijn, maar ook veel dingen die verschillen.

 

Op een beurs is het sowieso luidruchtig, iedereen maakt lawaai en het wordt ook geaccepteerd en verwacht door de bezoekers (indien het niet te storend is).

 

Op een website heb je die verwachting niet. Jouw website wordt vooral gebruikt door mensen op kantoor. Leuk hoor wanneer zij, de gebruiker, met veel lawaai de aandacht op hun vestigen wanneer ze jouw site bezoeken.

 

De reflex bij velen zal zijn: niet het geluid dichtdraaien, maar de backbutton gebruiken. Dat is de meest populaire knop in hun browser voor iets.

 

Ook degene die blijven, heb je ongewild geïrriteerd. Je gaat dus veel moeite moeten doen om die irritatie weg te nemen.

En dat doe je niet. Telkens ze naar de Homepage terugkeren begint het feest opnieuw.

 

Je kan ook op andere, niet storende manieren, de aandacht op die video vestigen. Pijltje richting video met call to action "Bekijk de Video" bv. En er zijn nog andere manieren.

 

Cruciaal is, dat je de gebruiker de controle geeft over het al dan niet opstarten van die video.

 

Video op internet is goed, maar het heeft een ondersteunende werking. Korte teksten moeten wel primeren. Ook bij jou.

 

Plaats eens linksboven, bullets gewijs, de 5 USP's van je product. Daar maak je ze lekker mee, daarmee wek je belangstelling op - zonder irritatie.

 

Hiebrij heb ik wat cijfers.

Waar blijkt jouw verhaal?

En kun je aangeven welke cijfers zullen verbeteren bij een andere aanpak

 

We zijn met die cijfers niet zo heel veel.

Hoeveel bezoekers worden nu klant? En kan je dit verbeteren? Dat is belangrijk. Nu bon, moet je niet vertellen, want dat vind ik ook vertrouwelijke info.

 

Met het weinige dat die cijfers zeggen, zien we ondertussen wel een bouncepercentage van bijna 50%. Denk je dat dit goed is voor een B2B website? Je moet er echt niet aan twijfelen dat het beter kan hoor.

 

Ik ben trouwens niet de enige die zegt: "Video start je niet zelf op, dat laat je aan de gebruiker over"

Sterker zelfs, ik ken geen enkele usability expert die zegt dat je het wel moet doen.

 

Waarom doe je eens niet zelf de test?

 

"Huidige situatie" vs. "Een goede homepage zonder zelf opstartende video?"

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Als bezoekers schrikken van het geluid van het filmpje dan is zoals Edwin zegt de back-button de snelste oplossing. "Geluid uit" is vaak lastiger. Maar misschien zijn die mensen wel héél geïnteresseerd in jouw product. Dus na het verlaten van je site zetten ze alsnog het geluid uit (of zetten hun headset op) en keren vrolijk terug. In het gunstigste geval heb je dus veel bouncers die vervolgens dezelfde dag nog terugkeren op je site en dan wél een aantal pagina's bekijken. Met Analytics zou je dat (deels) moeten kunnen zien, zeker bij deze aantallen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Sterker zelfs, ik ken geen enkele usability expert die zegt dat je het wel moet doen.

 

Ik ken ook geen enkele usability expert die zegt dat je een grote popup op de landingspagina van je site moet zetten. Marketeers denken daar anders over en het schijnt in sommige gevallen nog te werken ook.

 

Niet teveel quoten draagt trouwens ook bij aan usability ;)

Link naar reactie
  • 0

Waar blijkt jouw verhaal?

En kun je aangeven welke cijfers zullen verbeteren bij een andere aanpak

 

:D

 

Zijn dat de cijfers van bezoekers die binnenkomen op de homepage? Daar zou het invloed kunnen hebben op de bounce rate.

 

Maar als je het echt wilt weten moet je een A/B-test doen. Eén versie met auto-startend filmpje en één zonder dus.

 

Het is de homepage met het zelfstartende filmpje.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ken ook geen enkele usability expert die zegt dat je een grote popup op de landingspagina van je site moet zetten. Marketeers denken daar anders over en het schijnt in sommige gevallen nog te werken ook.

 

Niet teveel quoten draagt trouwens ook bij aan usability ;)

 

Hangt er vanaf wat je doel is. Kijk, paar maanden terug nog zo'n case gehad.

 

Eén of andere marketing manager had een pop-up erin laten zetten. Doel: inschrijven op een nieuwsbrief.

Glunderend kwam hij mij vertellen: "we hebben nu 40% inschrijvingen"

 

Prachtig. Tot we gingen kijken naar de verkoopcijfers. Die waren fiks gedaald. En met fiks, bedoel ik écht fiks.

 

Dat wil niet zeggen dat je het nooit mag doen, de ene site komt er mee weg, de andere niet.

Een bekende krant met goede content kan zich dat meer permitteren bijvoorbeeld, dan de site van mister nobody.

 

Cruciaal is dat je doormeet, en niet gewoon enkel kijkt naar bouncepercentage of behalen van secundaire doelen. Het belangrijkste doel voor een onderneming blijft: het geld dat in jouw zakken zit, naar die van hen brengen.

 

Over 'auto video' vs 'click video' kan je wel wat A/B test rapporten terugvinden, dit is er eentje:

 

http://alwaysbetesting.com/abtest/index.cfm/2009/8/26/Turning-Your-Conversion-Funnel-into-a-Floodgate

 

Conversie effectief bestellen (checkout):

 

Geen video: 1,9%

Auto play: 2,3%

Click and play video: 2,7%

 

Dat lijkt niet veel, maar is toch niet te versmaden. Dit gaat ook over één lousy aanpassing. Stel je eens voor, wat je kan bereiken wanneer je 10, 20, 30 of 100 dingen zou verbeteren...

 

Herman zal het zelf eens moeten testen en deze keer op zijn website en niet 'de beurs' als leidraad nemen.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0
3371 date=1335433927]

 

 

Met het weinige dat die cijfers zeggen, zien we ondertussen wel een bouncepercentage van bijna 50%. Denk je dat dit goed is voor een B2B website? Je moet er echt niet aan twijfelen dat het beter kan hoor.

 

 

 

Ik heb geen idee of dat goed of slecht is.

En de reden dat ik hier op jou reageer wil zeggen dat ik denk dat het beter kan.

Het filmpje op een A of B site met verschillen in wel en niet autoamtisch opstarten wil ik wel proberen. Ik denk echter dat het ook komt omdat ik veel schrijf op andere fora, waar ook mensen even doorklikken die niets met B2B te maken hebben.

Ook het zoekwoord tiller betekent dat veel mensen op zoek zijn naar een stuurstok voor een boot of een tuinfraisje en neit naar ons product. Het heet toevallig wel hetzelfde.

Ik geef ook even de "doorstuurders" weer,

verwijzingen.thumb.PNG.62b5d42892f8fd4a46d47f54bd681b55.PNG

Link naar reactie
  • 0

 

Ik heb geen idee of dat goed of slecht is.

En de reden dat ik hier op jou reageer wil zeggen dat ik denk dat het beter kan.

Het filmpje op een A of B site met verschillen in wel en niet autoamtisch opstarten wil ik wel proberen. Ik denk echter dat het ook komt omdat ik veel schrijf op andere fora, waar ook mensen even doorklikken die niets met B2B te maken hebben.

Ook het zoekwoord tiller betekent dat veel mensen op zoek zijn naar een stuurstok voor een boot of een tuinfraisje en neit naar ons product. Het heet toevallig wel hetzelfde.

Ik geef ook even de "doorstuurders" weer,

 

 

Als je zeker weet dat de mensen die van fora afkomstig zijn, geen klanten worden -> eruit filteren. Je kan anders niet eens een goede meting uitvoeren.

 

In jouw geval, ruw geschat zorgt een 1/4 ongeveer voor 'ruis'. Welke verbetering je ook doorvoert, die 1/4 zal nooit klant worden.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Dat is nu juist een probleem met een nieuw en onbekend product Je weet niet wie klant wordt, en ook niet waar ze zitten.

. Je schiet met hagel en je hoopt dat er een kogeltje doel treft. Ondertussen maak je jouw product wel bekend, ook al is door irritatie.

 

Dit doe ik ook op beurzen via studenten, jongeren en gepensioneerden. Ze hebben allemaal iemand in hun omgeving die werkt en die het misschien kan gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

Dat is nu juist een probleem met een nieuw en onbekend product Je weet niet wie klant wordt, en ook niet waar ze zitten.

. Je schiet met hagel en je hoopt dat er een kogeltje doel treft. Ondertussen maak je jouw product wel bekend, ook al is door irritatie.

 

Dit doe ik ook op beurzen via studenten, jongeren en gepensioneerden. Ze hebben allemaal iemand in hun omgeving die werkt en die het misschien kan gebruiken.

 

Dat snap ik, het is niet altijd evident om iets 'nieuws' in de markt te zetten. Zeker als je niet over onbeperkte budgetten beschikt.

 

Maar dat gaat zonder irritatie ook hoor. ;D

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Herman,

 

De discussie die je voert met Edwin is interessant. Ik keek op je site en was eigenlijk best onder de indruk van je product! Dat ziet er erg goed uit, mijn complimenten!

 

Maar waarom ik nu reageer, is het feit dat ik getriggerd werd door de opmerking dat je nu het idee hebt dat je met hagel schiet in de hoop iets te raken... Ik denk dat dit nu je echte probleem is: het gebrek aan focus. De Tiller is een product bestemd voor bedrijfstakken waarin mensen - vaak alleen - veel gewicht moeten verplaatsen. Professioneel gebruik dus. Je kunt je nu wel richten op ouderen, jongeren en studenten maar voor deze groepen is het product niet relevant. Het is te duur en ze hebben er toch geen werk voor.

 

Om de Tiller echt te gaan verkopen, moet je je inspanningen richten op duidelijke doelgroepen. En het mooie van het verhaal is dat je die zelf ook al lang en breed kent. Op de pagina Product > Waar kan ik de Tiller gebruiken identificeer je zelf al een heleboel doelgroepen! Voordat ik die pagina had ontdekt, had ik zelf onderstaande lijst al geschreven (sorry voor de doublures):

- koeriersbedrijven (1 mannetje kan en mag meer gewicht verplaatsen, beter voor zijn gezondheid en bespaart loonkosten)

- bezorgdiensten witgoed

- verhuisbedrijven en dan vooral die bedrijven die ook nog hun spullen verhuren

- bouw- en installatiebedrijven (sleuren ook altijd kisten en bakken met spullen mee)

- verhuurafdelingen van bouwmarkten

 

Er zijn genoeg mogelijkheden in mijn optiek, het vraagt alleen om focus. Je huidige website is speelt daar veel te weinig op in. Het is nu een veel te algemeen verhaal. Stel, ik ben de eigenaar van een klein verhuisbedrijf. Ik ben altijd op zoek naar hulpmiddelen waardoor ik a) sneller kan werken en b) gezonder kan werken. De Tiller past mij perfect maar krijg ik ook de indruk dat deze pagina en dit product specifiek voor mij is bestemd? Ik betwijfel het.

 

Om de conversie echt te verhogen, denk ik dat de site op de schop moet en dat je je promotie moet verbeteren.

 

Een laatste puntje nog aangaande de conversie: als je doel van de homepage is om veel demonstraties te gaan geven bij potentiële klanten, dan zou ik het groene kader achter de video en de awards weghalen en een hele grote knop maken "Vraag nu een demonstratie van de Tiller aan!".

 

Groet,

iOptimize

 

P.S. Ik vind de autoplay van de video ook erg irritant. Het is voor mij alleen acceptabel als ik voor de eerste keer op je homepage kom, daarna hoeft dat filmpje niet opnieuw te spelen.

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan muziek op een site die zelf start. (vooral als je niet direct het uit-knopje kunt vinden).

 

Om de een of andere reden krijg ik dat gevoel echter bij deze site helemaal niet.

 

Komt misschien omdat het een onbekend product is. Als Herman met deze aanpak aan mij een wasmachine zou proberen te verkopen zou ik meteen afhaken, nu niet.

 

Waar ligt dat aan?

- het roept bij mij direct een gevoel op van: dit is een nieuw product ... ik ga u niet lastig vallen met allerlei holle kreten ... ik laat u gewoon 1x duidelijk zien wat het kan .... misschien is het wel iets voor u .... of uw buurman die u altijd met van die zware vaten bier ziet sjouwen ... ik ben de uitvinder ... en je kunt het kopen in de handel ... fijne dag verder.

 

Ik vind het dus wel "credible" en legitiem om in dit geval, vanuit de underdogpositie van uitvinder, heel "low-key" met een net en duidelijk videofilmpje zonder een "it's the amazing system 2000 voice-over", gewoon te laten zien wat het product kan.

 

En die muziek trekt inderdaad de aandacht. Die autostartvideo zou ik lekker blijven gebruiken. Een optie zou zijn om ipv aandacht trekken met het geluid, de aandacht te trekken met een animatie. Een pijl die 1x de beweging maakt naar de video met de tekst "spaar uw rug binnen 50 seconden" (of iets in die geest). Of wel met muziek beginnen, maar die direct zelf binnen 3 seconden beginnen weg te faden, waardoor de irritatie ook meteen verdwijnt.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

Deel 2: ik heb het nog eens met een scherp oog bekeken.

 

Je gebruikt een "standaard videoscherm". In jouw geval is de geluidsknop heel snel te vinden. Dus het is zeer simpel om te geluid uit te zetten. (een reden om niks aan het geluid te doen).

 

Maar juist omdat je als bezoeker het geluid eenvoudig harder of zachter kunt zetten, en de enige functie het trekken van aandacht is, zou ik met iets minder volume beginnen en vrij snel daar weer zo'n 80% van wegfaden. Dan trek je toch de aandacht zonder de nadelen van (te) veel irritatie. Mocht iemand meer geluid willen horen dan kan hij nog altijd de schuif extra opengooien.

 

12 taaldingetjes: je schrijft bij maatwerk mogelijk ergens "batterijlader". Daar klinkt acculader een stuk degelijker.

 

Ook heb je het over "arbo hoog in het vaandel", mmmm ....

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 1

Dank voor jullie opbouwende bijdragen.

Met die tip om iets met faden en niet tweemaal hetzelfde filmpje hoeven bekijken ga ik wel iets ondernemen. Het is overigens wel zo dat mensen die voor het eerst het ding zien ook vaker meerdere keren terugkomen. Veel laten het dan aan huisgenoten of medewerknemers zien is mijn ervaring.

Daar is het verhaal ook voor bedoeld. Hoe meer het apparaat gezien wordt hoe beter.

Op de laatste beurs (technishow) hebben we honderden mensen met het apparaat laten stoeien en proberen. Iedereen die zijn naam opgaf heeft een Tillercertificaat thuisgestuurd gekregen.

Het leuke was dat hier 90% scholier/student van was. Het heeft er echter wel toe geleid dat een paar vaders die een bedrijf hadden en zelf niet op de beurs geweest zijn Tillers hebben aangeschaft

 

 

We hebben ook filmpjes op youtube gezet met zoekwoorden in nu twee talen. De nederlandse wordt aardig bekeken, maar de engelse heeft nog geen echte bezoekers getrokken. Ook hier zijn we sinds twee maanden met de filmpjes toevallige passanten aan het triggeren. Ik moet zeggen dat de eerste verkopen via dit medium al hebben plaats gevonden.

 

Wat betreft het focussen: Er is een speciale website in de maak waar uitsluitend de glaszetters filmjes, berekeningen en specifieke brancheinformatie krijgen betreffende het gebruik van de Tiller in dit vakgebied. Uiteindelijk zal dit voor elke branche gaan plaatsvinden.

 

De hoofdsite blijft echter voor algemene productinformatie en binnenhalen van nieuwe potentiele geinteresseerden dienen.

 

Link naar reactie
  • 0

Herman,

 

Ik heb je site zojuist voor het eerst bekeken en ik moet zeggen: complimenten.

Mooi en functioneel product! Dat inderdaad, zoals al eerder gezegd, perfect gebruikt kan worden in de transport/koerier sector.

 

Ik heb nog een foutje gevonden in je website:

De contactpagina eindigt op .php, maar als ik vanaf de NL versie naar de Engels talige wil gaan, wil de browser een .html pagina openen.

Dit is ook het geval voor de andere talen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.