• 0

Wat vinden jullie van mijn vernieuwde site? [organiseer je eigen feest]

Omschrijving van je concept:

Op OrganizeYourParty.nl kunnen bezoekers hun feest 'gratis, makkelijk én snel organiseren'. De bezoeker stelt doormiddel van de 'feestplanner' zijn feest samen en krijgt daarna een lijst met bedrijven die aan de bezoeker zijn wensen voldoen. Hierna kan de bezoeker rustig de bedrijfspagina van die betreffende bedrijven bekijken of direct contact opnemen.

 

Ook is er een 'PartyShop' bijgekomen. Bezoekers kunnen hier, kortgezegd, coupons vinden waarmee ze feestgerelateerde diensten goedkoop kunnen afnemen bij bepaalde bedrijven.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Er heeft een half jaar een béta site gedraaid om de 'feestplanner' te testen. Hieruit zijn wij gaan aanpassen en ontwikkelen naar wat het nu is.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Aan de ene kant, mensen makkelijk hun feest laten organiseren. Binnen 5 minuten heeft de bezoeker een overzicht van bedrijven die wat voor hem kunnen betekenen.

 

Aan de andere kant, de belangrijkste kant, bedrijven in contact brengen met potentiële klanten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Op dit bestaat er een andere site met dit concept niet.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- Algemene verbeterpunten

- SEO tips

- Eventuele fouten en storingen

 

 

 

 

www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

De site ziet er strak en netjes uit. De feestelijke tekening op de hoofdpagina komt daarbij voor mij wat rommelig over, niet erg “cool”. Doelgroep lijkt veertigers?

 

Laat iemand nog even op Nederlands controleren, ik kwam bijvoorbeeld dit tegen:

….. Wij vinden dat u niet voor onaangename verassingen en onverwachte kosten mag komen te staan. Daarom vragen wij een vast bedrag per maand, waarna u onbeperkt gebruik mag maken van alle functies op de website. Dit zijn de enige kosten, u betaald dus niets extra's…

- Ik sta dus direct voor een onaangename verassing

- waarna -> waarvoor. Nu mag ik onbeperkt gebruik mag maken van alle functies op de website, want jullie hebben mij een vast bedrag per maand gevraagd (betalen hoeft dus niet).

- u betaald

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje mager.

 

Ik heb al eens eerder een soortgelijke site bekeken en daar kon je opgeven of je thuis een feest wilde geven of op een andere locatie, of het overdag was of 's avonds en nog een paar andere criteria. En dan kreeg je een daarop afgestemd aanbod te zien.

 

Ik lees "u kunt uw wensen invullen", maar ik kan alleen opgeven om hoeveel personen het gaat en in welke provincie (of heb ik een verborgen functie gemist?). Dan krijg ik een hele reeks bedrijven te zien, met soms niet eens een uitleg wat dat bedrijf precies doet. Het is alsof ik in de Gouden Gids aan het bladeren ben. En in die gids zie ik in elk geval nog hier en daar een advertentie met een wervende tekst. Bij jou is het allemaal zo nuchter. Ik ben een feest aan het organiseren en wil dus een feestgevoel krijgen. Speel daarop in. "Met deze band wordt uw feest gegarandeerd een succes. Covers uit de jaren '60 of toch liever een polonaise? U vraagt, wij spelen!"

 

Ik kan ook niet klikken op de naam van een bedrijf voor meer informatie. Als ik een bedrijf aanvink krijg ik alleen contact-informatie met wéér een "meer informatie" link. Als ik daarop klik krijg ik nog steeds niet meer informatie. Er staat dan "mail ons" maar ik heb geen idee of ik jullie dan mail of het betreffende bedrijf.

 

Die contactinformatie roept ook vragen op. Ik selecteer Zuid-Holland en krijg dan een bedrijf te zien met alleen locaties in Groningen. En het Google Maps kaartje toont Luchthaven Lelystad ...

Link naar reactie
  • 0

Hartelijk dank voor de reacties! Binnenkort gaat er een tekstschrijver naar de teksten kijken!

Op de beta-site was het inderdaad mogelijk om meer criteria kon aangeven, omdat dit door

veel bezoekers als 'te lang' en 'te veel' werd opgemerkt is dit idee opnieuw uitgewerkt.

 

De bedrijven maken zelf hun teksten en zorgen zelf voor hun 'promotie tekst'. Omdat veel

bedrijven zijn overgezet van de oude site, naar de nieuwe, hebben ze dit nog niet aange-

past. Deze week nemen we contact op met alle bedrijven en bieden we ze dit kosteloos

voor hun in te vullen.

 

Bedankt voor de scherpe blik en als jullie nog meer tegen komen, hoor ik dat heel graag!

www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link naar reactie
  • -1

Dit valt een beetje in mijn straatje...

Het is inderdaad wat magertjes, vooral het gedeelte waarin ik dan iets van je wil boeken. Klanten vinden het fijn als je ook echt dingen meteen kan regelen.

 

Ik zal je even een voorbeeld geven:

 

http://www.slr-entertainment.nl/ is een simpele site waar men kan doen waarnaar zij op zoek is. Boeken

http://activedancemusic.nl/ Hetzelfde, boeken, niets meer niets minder.

 

Zoiets kan ik je aanraden, de drempel om iets te boeken ligt veel lager voor mensen als er niet gebeld hoeft te worden.

Consultant voor Riflex

Link naar reactie
  • 0

Ik zal je even een voorbeeld geven:

 

http://www.slr-entertainment.nl/ is een simpele site waar men kan doen waarnaar zij op zoek is. Boeken

http://activedancemusic.nl/ Hetzelfde, boeken, niets meer niets minder.

 

Leuk om even je eigen software komt promoten ;D

 

Heb je voor de aardigheid eens gekeken hoe deze websites in Firefox eruit zien? Ahumm.... :-[

En het boekingssysteem is nu nou ook niet echt gebruiksvriendelijk om het zo maar even netjes te zeggen. Krijg zelfs geld erbij als ik een systeem op een van de websites wil boeken. Maar meteen boeken dan, kan lucratief worden! ;D

 

-------------------------------------------------------------------------

 

Nu weer even ontopic!

 

Op het eerste oog vind ik je website er best aardig uitzien. Niet al te druk en toch een beetje catchy. De dingen die wij wel meteen opvallen zijn.

 

- pulldownmenu's niet netjes links uitgelijnd, maar in het midden. Staat een beetje slordig.

- de rode border om je header en de plan je feest knop passen niet bij het geheel. Volgens mij kun je deze beter hard roze maken of misschien gewoon zwart.

- de uitlijning van je tekst speidt je nu in de div. Dat ziet er in de eerste kolom heel erg raar uit omdat er erg veel ruimte tussen de woorden komt te staan. Centreer gewoon links en pas je tekst aan als je niet mooi uit komt.

- in je shop worden de titels afgekapt en vallen dus gedeeltelijk weg

 

Ik moest tevens even kijken hoe ik nu een feest moest plannen. Dat is niet duidelijk genoeg. Maak een pagina waar je alle keuzes op zet en geef aan dat men bepaalde stappen moet doorlopen. Schijf ook de provincies gewoon uit. En niet "Hieronder staan de bedrijven die voldoen aan jou zoek criteria voor 101 personen in de provincie nh of br etc."

Link naar reactie
  • 0

Nog een suggestie: ik zou tijdens het plannen (dus bij de stap "hieronder staan de bedrijven die voldoen aan jouw zoekcriteria...") een mogelijkheid maken om al wat info te lezen over het bedrijf. Dat kan d.m.v. een rollover, waarbij een klein tekstvak verschijnt, of een icoontje. Ook zou ik bij de stap daarna, van de URLs een actieve link maken. Het is erg vervelend om te moeten copy-pasten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.