• 0

Webshop in iPhone onderdelen

Omschrijving van je concept:

Verkoop van iPhone achterkanten/back covers via onze webshop. Ook enkele accessoires bieden wij wel eens te koop aan.

 

Webshop url: http://tinyurl.com/dxybd9n

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben een template gekocht voor ons Opencart systeem.

Dit hebben wij zelf licht aangepast en ingevuld.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij zien dit als een uitdaging en leerproces. Wij zijn 2 studenten die hier veel van willen leren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij zijn stukken goedkoper de concurrent. Dit mede omdat wij zeer scherp kunnen inkopen door onze goedope leverancier en zoveel mogelijk zelf doen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe is jullie eerste indruk?

Zou je wel of niet iets bij ons bestellen indien je het product nodig zou hebben?

Ziet het er betrouwbaar uit?

Hebben jullie nog andere op- en aanmerkingen over onze webshop?

Zijn er nog fouten/storingen te vinden?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een paar opmerkingen:

 

- bekijk eens of zo'n bewegende banner wel nodig is en zo ja, of die niet wat langzamer moet wisselen; de banner over iDeal voegt wat mij betreft in elk geval niets toe, met iDeal betalen is tegenwoordig zo'n vanzelfsprekendheid ...

 

- ik zie nog een mix van Engels en Nederlands

 

- wat betekent "Winkelwagen (1,00g)"?

 

- als ik mijn iDeal betaling annuleer, zeg jij "Uw betaling is succesvol ontvangen. Bedankt voor uw bestelling."

 

- bij de contactinformatie zeg je bij je adres "geen bezoekadres", in je algemene voorwaarden noem je het dan weer wel een bezoekadres ...

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste vraag: Is dit echt 100% identiek aan de originele iPhone voor- en achterkanten?

Er staat: 'zelfde model als origineel'

 

En dat 50% goedkoper dan de concurrent betwijfel ik omdat het geen originele artikelen zijn, dus vergelijken is vrij moeilijk.

 

Verder, in het 'over ons' kopje staat dat je website met open cart is gebouwd. Dat interesseerd een klant echt geen bal ;)

 

Of ik iets zou bestellen als mijn iPhone kapot was:

Nee. Door de goedkope prijzen twijfel ik aan de kwaliteit van de glazen achterkanten. Ik had graag willen bellen voor meer informatie, maar een telefoon nummer kan ik niet vinden.

Link naar reactie
  • 0

De shop ziet er netjes uit.

 

Enkele aandachtspunten:

 

- SEO urls voor je categorieën en producten is echt een must.

 

- Slideshow bovenin kan wel iets minder groot, zou zelf de aanbevolen producten graag boven de fold zien staan. Ook iDeal opnemen in de slideshow lijkt me overbodig. Het staat toch al duidelijk onderaan de pagina?

 

- Ponden/dollars bovenin zou ik weghalen.

 

- Ben zelf geen fan van een facebook plugin die plaatjes laat zien. Zeker niet bij een product waar redelijk wat jongeren op afkomen. Over het algemeen heeft het een nogal hoog 'borstkas' gehalte. Zie ook de bijlage.

 

Tussen twee haakjes, toen ik op iPhone achterkant zocht in google was dit het eerste resultaat: http://tinyurl.com/83hw4as . Enige relatie tussen beide sites?

facebook.jpg.d1fde477a2679334d46d8298772472cb.jpg

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor jullie reacties.

Hier kunnen we wat mee. Wij zijn jonge en beginnende ondernemers en uiteraard maken die veel fouten.

 

@John Bouwmans:

- Ik vond het wel een toegevoegde waarde om de banner over iDeal toe te voegen omdat wij dit een paar weken geleden nog niet hadden en sinds anderhalve week wel. Even een bannertje om de klanten te informeren dat we iDeal hebben, deze kan dus binnekort inderdaad weer weg.

- De 1,00gram in de winkelwagen geeft aan wat het product weegt. Wij hebben dit niet aangepast in het systeem omdat je dan overal moet gaan wegen wat de producten wegen. Eigenlijk is dit als je wilt dat UPS automatisch berekent wat de verzendkosten zijn (op basis van het gewicht).

- Dat van het annuleren wist ik niet, bedankt! Ik ga dit aanpassen.

- Wij hebben standaard Algemene Voorwaarden gebruikt. Dit moet dus inderdaad aangepast worden.

 

@RicardoV

- Ja de zwarte en witte glazen achterkanten zijn identiek aan de originele achterkanten voor de iPhone.

- Het zijn inderdaad geen originele artikelen, maar concurrenten van ons die ook geen originele artikelen aanbieden zijn alsog duurder dan ons.

- Dat OpenCart zal ik inderdaad aanpassen, geen toegevoegde waarde voor de klant.

- Kwalitatief zijn de achterkanten gewoon hetzelfde als origineel.

- Dat klopt, de eerste paar weken had ik er een telefoonnummer op staan. Ik werd constant gebeld en overspoeld met vragen terwijl ik gewoon in college zat. Wij hebben toen gekozen verder te gaan met alleen een e-mail adres.

 

Link naar reactie
  • 0

- Ben zelf geen fan van een facebook plugin die plaatjes laat zien. Zeker niet bij een product waar redelijk wat jongeren op afkomen. Over het algemeen heeft het een nogal hoog 'borstkas' gehalte. Zie ook de bijlage.

 

Dat zijn gekochte likes. Tenzij je vooral levert aan mensen die in Amerika wonen ;)

 

Geeft verder niet, maar die accounts gebruiken inderdaad vaak topless mannen als profielfoto.

Link naar reactie
  • 0

Dat zijn gekochte likes. Tenzij je vooral levert aan mensen die in Amerika wonen ;)

 

Geeft verder niet, maar die accounts gebruiken inderdaad vaak topless mannen als profielfoto.

 

Ah natuurlijk, had even iets beter moeten kijken.

Link naar reactie
  • 0

Is het een idee een filmpje op de site te zetten waarin je laat zien hoe je die achterkant vervangt?

 

Op zich denk ik dat ik het best voor elkaar zou krijgen, maar als echt heel gemakkelijk te doen is zou ik dat vooral uitdragen... denk dat mensen wel eens bang kunnen zijn hun dure toestel kapot te maken door eraan te prutsen.

Link naar reactie
  • 0

Hoe ziet de site eruit op een iPad of iPhone?

 

Voor mijn gevoel is die bewegende banner ook vrij groot, maar ik bekijk het op een laptopje en niet op een groot scherm.

 

Kun je in de collegezaal niet even 100 "likes" ophalen als je het vriendelijk vraagt?

(ik ben niet zo van de blote mannenborstkassen dus het was mij niet eens opgevallen)

 

Eerste gevoel is eigenlijk best goed, vermoedelijk zul je door een beetje bij te schaven een nog betere site krijgen.

Dat iChanger is ook best een grappige naam.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Bij het bestelformulier (tabje "Persoonlijke gegevens") hebben je fields een paar hele vage alt-tags waaronder "je email adres lijkt ongeldig!" (dat is het toch echt niet...) en "Telefoon dient tussen 3 en 32 tekens lang te zijn!".

 

Ik zou ze gewoon weg halen.

 

Even de Engelse delen vertalen, het komt nog al onprofessioneel over. Vervang je Facebook app gewoon door een like knop met teller ernaast, blote borstkasten-probleem opgelost.

Link naar reactie
  • 0

Sorry voor mijn late reactie in verband met vakantie, ik heb de laatste tijd wat van jullie aandachtspunten verwerkt in mijn webshop:

 

- Resterende Engelse woorden die nog aanwezig waren heb ik vertaald naar het Nederlands

- Het woordje (1,00g) dat standaard in de winkelwagen stond is verwijderd

- In de algemene voorwaarden aangepast dat we geen bezoekadres hebben

- Het verhaal op de pagina "Over ons" aangepast

- SEO urls toegepast voor de categorieen, producten en informatiepagina's

- Ponden/dollars bovenin weggehaald

- Filmpje op de website geplaatst die laat zien hoe de montage in zijn gang gaat

 

Heeft er iemand nog tips of suggesties?

 

Ik heb laatst ook eens gekeken wat mijn Google PR was, deze is 0. Hoe komt dit? Te weinig bezoekers?

 

Heeft er iemand ervaring met Google Adwords en/of Facebook advertenties voor een webshop?

 

Met vriendelijke groet,

 

Steven

Link naar reactie
  • 0

Heeft er iemand nog tips of suggesties?

Nou vooruit, nog één dan:

 

Probeer je bezoekers zo min mogelijk teleur te stellen. Als je geen aanbiedingen hebt, laat die pagina dan achterwege. Of andersom geredeneerd: als je een pagina voor aanbiedingen hebt, zorg dan dat daar altijd minimaal één aanbieding op staat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.