• 0

Mijn webwinkel babykleding is eindelijk online! Wie kijkt mee?

Omschrijving van je concept:

Eindelijk is hij online! Mijn webwinkel in babykleding. Ik heb zelf kleding laten maken in het

buitenland en wil deze met mijn webwinkel verkopen.

 

In mijn zoektocht naar leveranciers heb ik er uiteindelijk voor gekozen om materialen te

gebruiken die het milieu enigzins ontlasten. Biologisch katoen en verpakkingsmaterialen

die gerecycled of FSC zijn.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het idee voor de winkel bedacht

Leveranciers gezocht en daarmee onderhandelt

Teksten voor de website geschreven

De winkel gebouwd (mijn vriend heeft 90% gedaan)

De foto's gemaakt

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Uiteraard is kleding verkopen mijn eerste doel. Daarnaast voelt het voor

mij goed om een productlijn (naast kleding wil ik andere producten ontwikkelen)

neer te zetten waarbij ik zoveel mogelijk rekening houdt met het milieu. Ik hoop

dat ook over te brengen op anderen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er zijn al vele winkels met babykleding. Ik hoop met mijn merk onderscheid te maken

door biologisch katoen te combineren met felle hippe kleuren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat jullie van de winkel vinden. Of het overzichtelijk genoeg is.

 

Zie onderstaande handtekening voor het internetadres van mijn webshop in babykleding.

 

 

Bedankt alvast!

 

 

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

ik vind hem wel mooi, maar erg zoetsappig (ik ben ook geen moeder)

 

naar mijn smaak is de header overbodig aangezien je er ook al een slider onder hebt, alle producten vallen nu onder de vouw.

 

button voor de kortingscode is wel erg groot, als ik er voor het eerst kwam zou ik dus eerst ff gaan googelen voor een kortingscode... naar mijn mening niet gelijk met korting gaan gooien.

 

in de openingspost staat je site in de klikbare url, als ik me niet vergis is het hier eerder genoemd dat HL er goed scoort bij Google, voor je het weet vinden klanten niet eerst je webwinkel maar je vragen alhier... ;)

 

Wat betreft de header. Idd groot. Deze is als eerste ontworpen en daarna de site. Wellicht dat we deze alsnog verwijderen/kleiner maken, maar op een gegegeven moment moet je gewoon eens online gaan.

 

De button voor de kortingscode is expres zo groot. Dat mensen straks eerst googlen voor een kortingscode heb ik

ingecalculeerd :)

 

Wat betreft de URL in de openingspost, is dit nu beter dit aan te passen ivm Google? Heb de HL handtekening toegevoegd, maar ik kan mijn eerste post niet wijzigen?

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

belangrijk voor de AV is (ook) dat ze opgeslagen kunnen worden en dat ze te zien zijn voor de transactie....

 

Oke, dus in pdf vorm beschikbaar maken. Ook hier heb ik een afrekenmodule gekocht, one step checkout.

 

We gaan even bekijken of deze zodanig aan te passen is.

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

Ziet er super uit!

 

-Overzichtelijk

-Veel informatie

 

Alleen het probleem met de AV moet even opgelost worden?

 

En de icoontjes op de homepage omtrent de betaling zijn naar mijn smaak wat groot maar misschien heb je dat juist zo bedoeld?

 

Maar overall gewoon een super mooie webshop!

Consultant voor Riflex

Link naar reactie
  • 0

Ziet er super uit!

 

-Overzichtelijk

-Veel informatie

 

Alleen het probleem met de AV moet even opgelost worden?

 

En de icoontjes op de homepage omtrent de betaling zijn naar mijn smaak wat groot maar misschien heb je dat juist zo bedoeld?

 

Maar overall gewoon een super mooie webshop!

 

Bedankt voor het compliment :)

 

Ja de AV zijn belangrijk, dus dat moeten we even uitvogelen. In dit topic zijn er 2 soorten tips gegeven, de tips die

ik zelf kan aanpassen in mijn CMS systeem en de dingen die aangepast moeten worden in de code. Dat laatste

doet mijn vriend, dus ik ben bezig met een To Do lijst.

 

De betaalicoontjes zijn idd expres groot. Zelf kan ik altijd wel makkelijk vinden wat de betaalmogelijkheden zijn

maar er zijn nog steeds veel mensen die weinig ervaring hebben met online kopen.

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

Ziet er super uit!

 

-Overzichtelijk

-Veel informatie

 

Alleen het probleem met de AV moet even opgelost worden?

 

En de icoontjes op de homepage omtrent de betaling zijn naar mijn smaak wat groot maar misschien heb je dat juist zo bedoeld?

 

Maar overall gewoon een super mooie webshop!

 

Bedankt voor het compliment :)

 

Ja de AV zijn belangrijk, dus dat moeten we even uitvogelen. In dit topic zijn er 2 soorten tips gegeven, de tips die

ik zelf kan aanpassen in mijn CMS systeem en de dingen die aangepast moeten worden in de code. Dat laatste

doet mijn vriend, dus ik ben bezig met een To Do lijst.

 

De betaalicoontjes zijn idd expres groot. Zelf kan ik altijd wel makkelijk vinden wat de betaalmogelijkheden zijn

maar er zijn nog steeds veel mensen die weinig ervaring hebben met online kopen.

 

zijn de AV echt zo heel belangrijk? Ik heb er echt heel veel ervaring mee maar..... bijna niemand heeft dit ooit tot een webshop rechtzaak laten komen.... Ik denk dat een tevreden klant (nog) belangrijker is....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ben ik het mee eens. De AV zijn belangrijker op het moment dat je zakelijke afnemers hebt.

 

Ik verwacht idd ook niet dat er een klant aan de bel gaat trekken hierover, zeker niet als je

nog zo klein bent.

 

Maar liever zo volledig mogelijk!

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

Oh, die vind ik echt geweldig!

 

Ik heb mijn AV laten lezen aan een jurist. Die vond mijn AV echt niet kunnen. Maar

de juridische tekst stond me ZO tegen dat ik deze toch zelf heb geschreven.

 

En ik vink bij een online bestelling de AV altijd aan, maar ik lees ze NOOIT!

 

Wat dat betreft heb je gelijk als je over service begint. De AV wordt er pas bijgepakt op het moment

dat er een conflict is volgens mij.

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

Algemene Voorwaarden

 

Algemene Voorwaarden hebben op je site is niet verplicht en ze worden inderdaad amper gelezen.

 

Zie ook:

Algemene Voorwaarden worden amper gelezen op websites

 

Maar ze niet hebben zorgt voor wantrouwen bij sommige klanten en dus minder verkopen. Het valt op wanneer je ze niet hebt.

 

Header

 

Die header is wel mooi en ik heb begrepen dat jij die ook mooi vindt, maar hij is echt té groot. Mensen komen niet naar je site om je header te bewonderen, wel om dingen te kopen.

 

Door de grote header, is er minder plek boven de 'vouwlijn' (de onderste rand van je scherm) waar je je waren kunt laten zien.

 

DIE zijn belangrijker, véél belangrijker, dan je header.

 

Zoeken

 

De zoekfunctie zet je beter rechts bovenaan. Het vergrootglas haal je weg en je zet er naast een knop met "zoeken". De tekst "Doorzoek de hele winkel" mag dan weg. De zoekknop geeft dan immers genoeg context.

 

Die zoekfunctie is ook niet erg krachtig. Ga er maar niet vanuit dat mensen geen spelfouten schrijven.

 

Zoeken op 'rompper" of "rompers" geeft de gebruiker 0 resultaten terug.

 

Geavanceerd zoeken mag je schrappen. Er zijn een paar branches die het mogen/moeten hebben. Jij zit er niet bij. Het brengt veel mensen echt in de war.

 

Navigatie

 

'Producten' is geen goed menu-item.

 

Stel je voor dat je naar een grote baby-winkel gaat in de stad en er hangen in de winkel bordjes met 'Producten' voor elk gangpad. Zinvol? Neen, niet echt.

 

I.p.v. producten gebruik je je effectieve producten. Je menu ziet er dan zo uit:

 

Home - Rompers - Boxpakjes - Broekjes - T-shirts - Over Ons - Contact

 

Nu ziet een klant wél onmiddellijk wat jij hebt, waardoor er meer kans bestaat dat hij blijft 'hangen'. Ook kan hij nu sneller en beter vinden wat hij zocht. En als bonus zal ook Google je liever beginnen zien.

 

Dit zijn de toptaken, hiervoor komen je klanten naar je shop.

 

Boxpakjes en Boxpakjes met voetjes kan je combineren.

Over Ons kan je beter, in jouw geval, in je top menu zetten. Je hebt toch plek genoeg. Mag je wel herhalen in je footer (ik raad dat ook aan).

 

Ook Contact is een toptaak. Mensen gebruiken het niet alleen om je te contacteren, ook komen ze daar even controleren of je echt bent.

 

Je hebt het Mail Ons genoemd in je footer, maar Contact is beter. Hergebruik kennis die mensen al hebben over andere website.

 

Contact

 

Op die Contact pagina zet je ook je adres, telefoonnummer, bankrekening nummer, KVK nummer én BTW nummer. Sorry, dat laatste is verplicht.

 

Op dit moment vraag je ook te veel gegevens: Naam en telefoonnummer is niet nodig. Het eerste geven ze bijna altijd spontaan mee in het berichtje, het 2de doen ze wel als behoefte hebben aan een telefonisch contact.

 

Hoe meer je vraagt, hoe minder mensen het formulier willen invullen. Verminder de invul-pijn dus.

 

Kadoservice

 

Je Kadoservice kan je strategisch hier en daar aanprijzen, maar mag geen apart menu zijn.

 

Trouwens voor een vergelijkbare winkel heb ik de mensen geadviseerd om standaard ALLES in geschenkverpakking te leveren. Gratis.

 

Ook al kopen mensen het voor hun eigen kindje, zij hebben wél het gevoel dat het een cadeautje is.

 

Dat zijn dingen waar jij het verschil mee maakt tov een ander. Ik snap wel dat sommige producten te goedkoop zijn om gratis het huidige tasje mee te geven, maar je kan dat ook smaakvol én goedkoop in een geschenkverpakking stoppen.

 

Overbodige Info

 

Die info over 'Oeko-tex 100' is niet nodig. Ik maak me sterk dat niemand vraagt "Deze kleding houdt zich toch wel aan de Oeko-tex 100 standaard?"

 

Het kan sommige mensen ook gaan afschrikken. Zo van "oei, verf in kleding kan gevaarlijk zijn".

 

Je kan dit eventueel wel eens in een blog artikel behandelen, maar niet op de website.

 

Ook de andere artikelen: GOTS, Eczeem/gevoelige huid, Milieu haal je beter weg. Ik snap wel dat je het goed bedoeld en nét de mensen wil waarschuwen, maar het gaat voor een stuk nét een averechts effect hebben.

 

Afreken Scherm

 

Haal daar alle overbodige tralala weg: navigatie menu, in de footer zet je alleen een linkje naar de AV en Privacybeleid.

 

Afleiding = meer kans dat ze afhaken.

 

Logo

 

Het logo in je linkerbovenhoek linkt niet naar de Homepage

 

Lees Meer

 

'Lees Meer' linkjes zijn zoals 'Klik hier' linkjes: niet zo goed.

Geef links altijd een zinnige ankertekst bv. "Maak gebruik van onze cadeau service"

 

Algemene Communicatie

 

wistjedat.JPG

 

Dit kan je beter achterwege laten. Stel je voor dat bij de slager berichtjes hangen zoals "Wist je dat 76% van het rundvlees gevaarlijke hormonen bevatten?"

 

Dat zet niet aan tot kopen, dat zet aan tot niet-kopen.

 

Er zijn nog wel een heleboel opmerkingen te maken over deze site, maar begin maar eens met bovenstaande.

 

Succes!

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

@ Edwin

 

Allereerst bedankt voor je uitgebreide review. Omdat je zoveel hebt geschreven haal

ik er nu even wat dingen uit. Jouw bericht quoten geeft een draak van een tekst :)

 

De zoekfunctie staat hier wat mij betreft prima. Rechts wordt het anders te druk omdat

daar ook de talen staan.

Ik zou idd eens kunnen kijken naar de functie zelf, hoewel ik denk dat er bij mij

niet zoveel te zoeken valt.

 

De producten heb ik expres niet genoemd omdat het anders in de balk zo druk wordt.

Ik wil deze juist clean houden. Omdat ik maar 5 productsoorten heb hebben we

gekozen voor 1 productpagina, zodat je niet hoeft door te klikken.

De boxpakjes samenvoegen zou dan betekenen dat je hierna weer op een pagina

komt waar je moet kiezen tussen deze 2. En het design is nu ook zo gemaakt dat

er 6 dingen opstaan.

 

Over ons heb ik expres in de footer, wederom om die balk bovenin clean te houden.

 

Mail ons is zo geschreven omdat het hier het mailformulier betreft. De overige contactgegevens

staan bij over ons.

 

In het mailformulier staat idd telefoonnummer. Deze is echter niet verplicht en als je niet

teruggebeld wilt worden laat je deze toch leeg? Naam lijkt me wel zo handig. Als mensen

me mailen over hun bestelling dan wordt het lastiger met alleen een mailadres. Daarnaast

is het wel zo prettig om mensen aan te spreken met hun naam als ik reply.

 

Kadoservice mag geen apart menu zijn? Van wie niet? Ik waardeer je lange review hoor,

maar mag niet en doe dat?

En alles sowieso verpakken in een kadoverpakking betekent bij mij dat ook 1 romper met

de pakketpost moet. Het kadodoosje past immers niet door de brievenbus.

Op 4,95 verzending leg ik sowieso al geld bij en jij raadt me aan om voortaan dus

alles met pakketpost te sturen. Daarnaast zou ik dan ook de doosjes gratis moeten weggeven.

 

Over de overige teksten; ik schrijf ze juist als ondersteund. Dat veel mensen niet weten dat

er in verf of normaal katoen giftige stoffen kunnen zitten. Maar dat je dus JUIST een keus

hebt om wat anders te kiezen. Daarnaast zijn die teksten natuurlijk ook SEO bedoelt.

 

Je schrijft dat je bij de slager niet wilt lezen dat er slechte hormonen in het vlees kunnen zitten.

Dat lijkt me ook niet nee, maar bij de biologische slager toch juist WEL? Die verkoopt toch

vlees waar die hormonen juist NIET inzitten?

 

"Er zijn nog wel een heleboel opmerkingen te maken over deze site, maar begin maar eens met bovenstaande."

 

Het komt op mij wel wat belerend over. Je bedoelt het vast goed, maar als ik al jouw punten zou gaan veranderen

dan zouden we een nieuwe site moeten bouwen.

 

Mijn bedoeling is niet om ondankbaar over te komen (zie mijn replies op de anderen), maar met jouw tips kan

ik nu niet zoveel :)

 

 

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

*knip*

 

Je zegt nogal veel hetzelfde, namelijk iets in de stijl van...

 

"Wij vinden dat...", "Wij denken dat..."

 

Het gaat er niet om wat jij denkt en vindt, maar hoe je gebruikers er mee omgaan. De tips die ik je heb aangereikt steunen véél beter hun gedrag. Het is gewoon mijn vak omdat te weten.

 

Wat jij doet, is uitgaan vanuit een buikgevoel en een veronderstelling. Jij denkt bv. "ach telefoonnummer is niet verplicht, dus dan vul ik het toch niet in". Jij hebt die website gemaakt en jij weet dat. Maar de klanten die denken zo niet.

 

Die zien gewoon dat telefoonnummer en de andere dingen, die kijken niet na of het verplicht is of niet en beginnen afwegingen te maken.

 

"Het is wel veel invullen, mmm, ik heb hier geen zin in"

"Waarom moeten die mijn telefoonnummer hebben? Om mij lastig te vallen met promoties? Forget it!"

 

Gevolg? Geen contact, weg kans op een lead.

 

Weet ik dat zeker? Oh ja, na een paar duizend testen met gebruikers leert een mens wel iets bij. Conversie kan je ook héél accuraat meten.

 

Zie ook:

Hoe minder je vraagt, hoe meer je krijgt

 

Je moet geen website maken voor zoekmachines, maar voor mensen. Zoekmachines kopen niets, mensen wel.

 

En als mensen je site graag hebben, dan volgen de zoekmachines vanzelf wel.

Wat niet wil zeggen dat je niet moet gaan linkbuilden of je code niet moet optimaliseren voor SEO.

Maar teksten schrijven omdat de zoekmachines je lekker zullen vinden? Neen, dat werkt niet.

 

Met jouw menu moet je gaan zoeken wat je nu eigenlijk verkoopt. Dat is altijd een drempel en zal je klanten kosten.

 

Kadoservice is geen product zoals de rest. Het is een extra, toch wil je dat bij de rest zetten? Wat wil je nu verkopen? Je producten of een kadoservice?

 

Het is geen toptaak en die geef je dan ook geen A-aandacht.

 

Om welles-nietes te voorkomen, doe eens de volgende test:

 

A) Start een enquête op, wanneer de klant de website binnenkomt

B) Stel één vraag: "Wat wil je vandaag doen op deze website?"

 

Wacht tot je 500 a 1000 antwoorden hebt.

 

Ik kan je nu al vertellen dat bijna geen kat zal antwoorden "zoeken naar een kadoservice" of iets in die stijl.

 

Het is m.a.w. geen toptaak én toch stop jij dat item in je belangrijkste navigatie menu.

 

Het menu voorbeeld dat ik je heb gegeven is ook kort en luchtig. Maar de mensen zien wel wat je te bieden hebt. Dat is trouwens OOK beter voor je SEO want Google zal beter verbanden kunnen leggen.

 

De mensen komen ook niet naar je site om te weten te komen dat er blijkbaar allerlei gevaren zijn verbonden aan het kopen van baby-kleding. Die willen baby-spul kopen. DAT is de toptaak. Focus je daar op. Wil je blabla kwijt? Doe dat dan op een aparte weblog en link van daaruit naar je winkel.

 

En als je al zoiets communiceert dan doe je dit positief en zonder jargon. Dus geen "Oeko-tex 100" gebrabbel. Er is amper een kat die weet wat het wil zeggen.

 

Die biologische slager zet niet in de verf dat alle anderen slecht zijn, die zet in de verf dat hij biologisch is.

 

Jouw manier van verkopen is gewoon geen goede manier. Vraag het maar even na bij ervaren verkopers.

 

"Mail ons" is jouw jargon, jouw taalgebruik. Jij eist van de klant dat hij zich moet aanpassen aan jou terwijl jij je moet aanpassen aan hem/haar.

 

'Contact' en 'Contactinfo' bv. zijn véél meer ingeburgerd dan 'mail ons', waardoor de mensen beter begrijpen wat je bedoeling is.

 

Het klopt ook niet dat jij een nieuwe website moet laten ontwerpen om die tips toe te passen.

 

Ik denk dat je vooral last hebt van mijn-kind-mooi-kind en niet wil/kan zien wat er niet snor zit aan je website.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Mijns inziens heb je hier twee verschillende benaderingen:

 

Little Things:

Een aparte, unieke, eerlijke site met de beste bedoelingen waar goed is over nagedacht en volgens een eigen visie neergezet.

 

Edwin W:

Een rationele, analytische aanpak waarbij het gedrag van bezoekers en zoekmachines volgens geaccepteerde patronen verloopt.

 

De waarheid? Tja…

In het midden, misschien?

 

Link naar reactie
  • 0

He hallo,

 

Mooie website hoor.

 

* Ik heb je geprobeerd te liken maar dat lukte nog niet. Heb je het zelf al eens geprobeerd terwijl je niet al ingelogd was

op je facebook account?

* Misschien een idee om over G.O.T.S., Oeko-Tex en je milieubewustheid een klein filmpje te maken en op youtube

te plaatsen. Dat doet het in de google zoekresultaten altijd heel erg goed.

* Ik vind je header ook te hoog.

* Ik zou je zoekscherm boven de menubalken zetten

* Je belangrijkste menuknoppen als producten en kadoservice moeten meer opvallen dan de andere buttons.

* Gratis verzending boven de 75 euro zou ik achterwege laten. Gezien de hoeveelheid verschillende producten op dit moment en te verwachten omzet per klant is het wellicht onnodig. Mocht het anders blijken zou je het nog kunnen toevoegen. Misschien kun je beter iets doen met meerdere producten tegelijkertijd kopen dat je dan maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen of zoiets?

* Heb je nog kleine goedkope bijproducten zoals speentjes of zo, die kun je dan op meerdere pagina's(ook in het bestelproces terug laten komen).

* Je bannering en nieuwe producten vallen goed op.

* De kleurstijlen vind ik ook erg mooi

 

Tenslotte zag ik in de google resultaten dat je een engelse description van je website hebt. Heb je dat bewust gedaan, richt je je meer op de buitenlandse markt?

 

Groeten,

olf

 

Link naar reactie
  • 0

Mijns inziens heb je hier twee verschillende benaderingen:

 

Little Things:

Een aparte, unieke, eerlijke site met de beste bedoelingen waar goed is over nagedacht en volgens een eigen visie neergezet.

 

Edwin W:

Een rationele, analytische aanpak waarbij het gedrag van bezoekers en zoekmachines volgens geaccepteerde patronen verloopt.

 

De waarheid? Tja…

In het midden, misschien?

 

 

Neen, echt niet in het midden, nog niet bijna. Trouwens met zoekmachines hou ik me niet bezig.

 

Elk punt dat ik heb opgenoemd kan ik gemakkelijk staven. Staven met verklaringen en cijfers van andere mensen actief binnen dit veld, staven met eigen cijfers.

 

En daar gaat het om. Het is niet mijn gedacht vs. haar gedacht. Wel statistieken vs. haar intuïtie.

 

Ze heeft die website gemaakt, hart en ziel erin gestoken en het is een deel van haar geworden. Kritiek op die website, is dus kritiek op haar.

 

Maar de tijd brengt wel raad. Ze zal dra wel merken dat het niet zal lopen zoals ze zelf wel verwacht.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

 

De zoekfunctie staat hier wat mij betreft prima. Rechts wordt het anders te druk omdat

daar ook de talen staan.

Ik zou idd eens kunnen kijken naar de functie zelf, hoewel ik denk dat er bij mij

niet zoveel te zoeken valt.

 

 

Wat jouw betreft wel, maar niet wat betreft je gebruikers. Een zoekmachine functie mag je wel in het midden zetten, maar enkel wanneer zoeken één van de toptaken is.

 

Voorbeelden:

 

* Google

* Vastgoed kantoren

* Job sites

* ...

 

In alle andere gevallen zet je die beter rechts. Mensen verwachten die daar, o.a. omdat de meeste websites dit wel respecteren. Ze gaan daar dus automatisch en soms onbewust kijken.

 

Als hun verwachting wordt ingelost dan komen er zelfs neurotransmitters vrij, waardoor ze een beter en opgewekt gevoel krijgen. Dat gevoel is wel een dikke bonus wanneer je iets wil verkopen.

 

Jouw zoekfunctie in het midden gaat ook meer aandacht krijgen, dan een zoekfunctie op rechts. Je wil liefst niet dat ze te veel aandacht aan die zoekfunctie schenken. Je producten daar gaat het om, die moeten in kijker staan.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Of het loopt precies zoals ze verwacht, maar minder goed dan jij had gedacht. Je weet immers niet wat zij verwacht. Met de beste statistieken kun je daar nog niks over zeggen.

 

Ik denk niet dat ze verwacht dat ze bijna niks zal verkopen. En dat zal wel gebeuren.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Dit had ik abusievelijk in Edwin's bericht geplaatst. Ik meende te citeren, terwijl ik in zijn eigen bericht bezig was. Maar de reactie was als volgt:

 

Of het loopt precies zoals ze verwacht, maar minder goed dan jij had gedacht. Je weet immers niet wat zij verwacht. Met de beste statistieken kun je daar nog niks over zeggen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dit had ik abusievelijk in Edwin's bericht geplaatst. Ik meende te citeren, terwijl ik in zijn eigen bericht bezig was. Maar de reactie was als volgt:

 

Of het loopt precies zoals ze verwacht, maar minder goed dan jij had gedacht. Je weet immers niet wat zij verwacht. Met de beste statistieken kun je daar nog niks over zeggen.

 

Niet alleen dat, je hebt ook al de rest verwijderd. Van mij mag het hoor, maar ik ben wel iets te oud om hier aan mee te doen.

 

Ik zou dan ook liever hebben, dat je gewoon al mijn bijdragen verwijderd en mij verwijderd uit je bestand.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Niet alleen dat, je hebt ook al de rest verwijderd. Van mij mag het hoor, maar ik ben wel iets te oud om hier aan mee te doen.

 

Ik zou dan ook liever hebben, dat je gewoon al mijn bijdragen verwijderd en mij verwijderd uit je bestand.

 

??

 

Alles staat weer netjes terug. Alleen is de volgorde veranderd, omdat mijn reactie op jouw bericht geen reactie bleek te zijn. Die heb ik dus later terug gevoegd.

 

Voor de meeste mensen is het nu tijd voor een relaxte vrijdagavondborrel, niet voor pissige reacties.

 

En HL verwijderd geen reacties. Dus dat zal niet gaan.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Niet alleen dat, je hebt ook al de rest verwijderd. Van mij mag het hoor, maar ik ben wel iets te oud om hier aan mee te doen.

 

Ik zou dan ook liever hebben, dat je gewoon al mijn bijdragen verwijderd en mij verwijderd uit je bestand.

 

??

 

Alles staat weer netjes terug. Alleen is de volgorde veranderd, omdat mijn reactie op jouw bericht geen reactie bleek te zijn. Die heb ik dus later terug gevoegd.

 

Voor de meeste mensen is het nu tijd voor een relaxte vrijdagavondborrel, niet voor pissige reacties.

 

En HL verwijderd geen reacties. Dus dat zal niet gaan.

 

Het zal met die pissigheid dan nog wel meevallen, anders had je het niet terug gezet.

 

Ik offer ook mijn vrije tijd op, om anderen iets bij te brengen. Dat niet iedereen mee wil, daar heb ik het niet lastig mee, part of the job.

 

Ik heb het er wel lastig mee wanneer een moderator gewoon maar wat ligt te veranderen en te verwijderen om onduidelijke redenen behalve dan dat het hem persoonlijk niet bevalt.

 

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het er wel lastig mee wanneer een moderator gewoon maar wat ligt te veranderen en te verwijderen om onduidelijke redenen behalve dan dat het hem persoonlijk niet bevalt.

 

Een drukje op het verkeerde knopje kan de beste mod overkomen. Dat hoeft niet zo hoog opgenomen te worden. Komaan, even een biertje er bij en zand erover (niet over het biertje uiteraard. ...jullie begrijpen het)

Link naar reactie
  • 0

Ik ga even op de algemene toer.

 

We hebben het over een "babyshop".

 

Daar zijn er 10000 van. 200 hele mooie en goed draaiende, 800 gaat wel en de rest zijn hobbysites (ik overdrijf).

 

Naar mijn idee is doel nummer 1 dan: laten zien dat je géén hobbysite bent. Dat lukt volgens mij. En dat komt juist door die grote bovenkant en het hele ingekaderde design.

 

Die babyhandel is of voor eigen kinderen of als cadeau. Dus dat Edwin zegt dat kadoservice geen hoofdtaak is daar zet ik bij dit assortiment vragen bij. De enige keren dat ik zo'n babydingetje heb gekocht was het namelijk als cadeau.

 

Voor rest is er links en rechts best wel wat aan bij te schaven. Persoonlijk vind ik de tekstopbouw op de productpagina's wat aan de onrustige kant. (dan weer een vette kop,m vervolgens bullets dan weer wat vet) het is soms wat schreeuwerig (ik overdrijf).

 

Verder vind ik het ietsjes aan de "anonieme" kant. (of ik lees erover heen) wie zit er echt achter dit bedrijf. Bij het over osn verhaal staan wat vage teksten(ik overdrijf) dat je de wereld gaat redden, maar wie ben jij?

 

Gewoon rustig gaan werken aan je openstaande puntjes en iedere maand evalueren of je met je shop de goede kant op gaat.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

Trouwens met zoekmachines hou ik me niet bezig.

 

Sorry, dat heb ik dan kennelijk verkeerd begrepen. Dat komt hierdoor:

 

 

Je moet geen website maken voor zoekmachines, maar voor mensen. Zoekmachines kopen niets, mensen wel.

 

En als mensen je site graag hebben, dan volgen de zoekmachines vanzelf wel.

Wat niet wil zeggen dat je niet moet gaan linkbuilden of je code niet moet optimaliseren voor SEO.

Maar teksten schrijven omdat de zoekmachines je lekker zullen vinden? Neen, dat werkt niet.

(...)

Dat is trouwens OOK beter voor je SEO want Google zal beter verbanden kunnen leggen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het er wel lastig mee wanneer een moderator gewoon maar wat ligt te veranderen en te verwijderen om onduidelijke redenen behalve dan dat het hem persoonlijk niet bevalt.

 

Een drukje op het verkeerde knopje kan de beste mod overkomen. Dat hoeft niet zo hoog opgenomen te worden. Komaan, even een biertje er bij en zand erover (niet over het biertje uiteraard. ...jullie begrijpen het)

 

En ik maar denken dat mods onfeilbare goddelijke wezens waren :)

 

Is een glas wijn ook goed?

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Trouwens met zoekmachines hou ik me niet bezig.

 

Sorry, dat heb ik dan kennelijk verkeerd begrepen. Dat komt hierdoor:

 

 

Je moet geen website maken voor zoekmachines, maar voor mensen. Zoekmachines kopen niets, mensen wel.

 

En als mensen je site graag hebben, dan volgen de zoekmachines vanzelf wel.

Wat niet wil zeggen dat je niet moet gaan linkbuilden of je code niet moet optimaliseren voor SEO.

Maar teksten schrijven omdat de zoekmachines je lekker zullen vinden? Neen, dat werkt niet.

(...)

Dat is trouwens OOK beter voor je SEO want Google zal beter verbanden kunnen leggen.

 

Ik snap het. Maar dat is gewoon basis kennis SEO die wel meer mensen hebben. SEO is mijn ding niet, ik ben meer met de mens bezig en meer specifiek zijn interactie met een interface.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 78 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.