• 0

Acquisitiebedrijf starten

Goedemiddag HL'ers. Ik wil een acquisitie bedrijf gaan starten waarbij de nadruk ligt op nieuwe afspraken/Business (B2B) voor MKB-bedrijven en start-ups. Concreet gezegd: ik zorg dat ondernemers bij (potentiële) klanten aan tafel komen. Tevens wil ik services gaan aanbieden m.b.t met het opzetten van een goed acquisitiebeleid, en e.v.t relatiebeheer. Ik heb persoonlijk een ruime achtergrond in zowel accountmanagement als fysieke verkoop

 

Nu zou ik erg graag wat input van jullie willen hebben:

Hoe kijken jullie als ondernemers aan tegen het uitbesteden van (koude) acquisitie? Hoe kijken jullie aan tegen het (anti cyclisch) investeren in acquisitie, in deze tijden van economische tegenspoed? Ook andere input is uiteraard van harte welkom!

 

Alvast hartelijk dank!

 

Met vriendelijke groet,

 

Right

 

[verwarrende spatie verwijderd - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Daarmee zeg je dat je niet helpt maar dat de klant er ook niet voor hoeft te betalen.

Precies, daarom schreef ik ook in de positieve grondhouding: Cure, then pay. Was niet bedoeld als geinige one-liner, het is de enige manier waarop ik zaken wil doen met acquisitiebedrijven.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe kijken jullie aan tegen het (anti cyclisch) investeren in acquisitie, in deze tijden van economische tegenspoed?
3 woorden: Cure, then pay.

Lol, welkom eerste HL klant ! ;) No cure no Pay zal ( vooral in de beginfase) een absolute must worden voor mijn bedrijfje. Ik wil namelijk graag mijn visitekaartje afgeven binnen het MKB. Wel zoek ik bijvoorbeeld nog een waterdichte methode v.w.b het verloningssysteem. Hoe toon ik in het geval van een geslaagde deal bijvoorbeeld duidelijk àan dat mijn bedrijf deze gegenereerd heeft? En hoe zorg je ervoor dat je achteraf niet buitenspel kunt worden gezet door bijvoorbeeld een 1-2 tje tussen opdrachtgever en nieuw aangebrachte klant?
Link naar reactie
  • 0
Lol, welkom eerste HL klant !

Praten kan altijd ;)

 

Wel zoek ik bijvoorbeeld nog een waterdichte methode v.w.b het verloningssysteem. Hoe toon ik in het geval van een geslaagde deal bijvoorbeeld duidelijk àan dat mijn bedrijf deze gegenereerd heeft? En hoe zorg je ervoor dat je achteraf niet buitenspel kunt worden gezet door bijvoorbeeld een 1-2 tje tussen opdrachtgever en nieuw aangebrachte klant?

 

Vertrouwen is goed, controleren is beter. Zorg dat je in ieder geval een controlemogelijkheid hebt, bijvoorbeeld via de boekhouder of accountant. In mijn situatie gaat het om nieuwe klanten. Een klant die jij aanlevert en waar ik zaken mee ga doen, is een deal die via jou tot stand is gekomen.

 

Afgezien van de tussentijdse checks en verrekenwijze: Jij levert aan het eind van ieder jaar of kwartaal het lijstje prospects aan, ik vermeld daarop of er wel of geen zaken mee gedaan is/wordt, en mijn boekhouder checkt dit aan de hand van bijvoorbeeld de facturatie en geeft daarop zijn akkoord.

Het enige dat je dan als discussiepunt overhoudt zijn die 1 of 2 klanten die niet direct zaken doen maar pas na 3, 6 of 12 maanden. Soit, als je verder leuk zaken met elkaar doet zal het daar niet van afhangen en zal een beetje ondernemer ook nog zo eerlijk zijn om je daarvoor alsnog de credits en de revenuen te geven

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Lol, welkom eerste HL klant !

Praten kan altijd ;)

 

Wel zoek ik bijvoorbeeld nog een waterdichte methode v.w.b het verloningssysteem. Hoe toon ik in het geval van een geslaagde deal bijvoorbeeld duidelijk àan dat mijn bedrijf deze gegenereerd heeft? En hoe zorg je ervoor dat je achteraf niet buitenspel kunt worden gezet door bijvoorbeeld een 1-2 tje tussen opdrachtgever en nieuw aangebrachte klant?

 

Vertrouwen is goed, controleren is beter. Zorg dat je in ieder geval een controlemogelijkheid hebt, bijvoorbeeld via de boekhouder of accountant. In mijn situatie gaat het om nieuwe klanten. Een klant die jij aanlevert en waar ik zaken mee ga doen, is een deal die via jou tot stand is gekomen.

 

Afgezien van de tussentijdse checks en verrekenwijze: Jij levert aan het eind van ieder jaar of kwartaal het lijstje prospects aan, ik vermeld daarop of er wel of geen zaken mee gedaan is/wordt, en mijn boekhouder checkt dit aan de hand van bijvoorbeeld de facturatie en geeft daarop zijn akkoord.

Het enige dat je dan als discussiepunt overhoudt zijn die 1 of 2 klanten die niet direct zaken doen maar pas na 3, 6 of 12 maanden. Soit, als je verder leuk zaken met elkaar doet zal het daar niet van afhangen en zal een beetje ondernemer ook nog zo eerlijk zijn om je daarvoor alsnog de credits en de revenuen te geven

Wat je zegt: vertrouwen ia goed, controle is beter. Daarom lijkt mij een dergelijk lijstje teveel "open voor intrepretatie". In zo"n geval moet ik er maar vanuit gaan dat iedere klant zo eerlijk is om de prospectlijst op eerlijke wijze in te vullen. Om nog maar te zwijgen over achteraf discussies met als strekking; "ja,maarrrr". Daarover zal ik dus nog even moeten nadenken. Wellicht bieden algemene voorwaarden hier dan wat meer uitkomst. :)
Link naar reactie
  • 1

Angst, angst, angst.

 

Vergeten om 1000 euro te verdienen door over 50 euro te gaan zeuren.

 

Het is toch zeer simpel.

 

Als een acquisitiebedrijf er voor zorgt dat zijn opdrachtgever dik geld kan verdienen, dan zal die opdrachtgever de factuur met een glimlach betalen. En veel belangrijker, een vervolgopdracht geven. En nog veel belangrijker, aan anderen adviseren binnen zijn netwerk om jou in te huren voor acquisitie.

 

Geneuzel of 1 klantje of lead wel of niet door jou binnengehengelt is, is focussen op klein bier.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

@ Herafin en Thor, dank voor jullie reacties. :) Het gaat erom dat in de basis duideliijk gedefinieerd is wat "wel" en wat "geen" nieuwe klant/prospect is, en ik zoek een adequaat controlemiddel om dit te kunnen definieren/controleren. Dat is geen klein bier, dat is de basis van het product wat ik ga leveren en daarmee mijn onderneming. Natuurlijk plus, min, en marchandeer je wat meer naarmate de relatie met de klanten intenser wordt en de onderneming groter, maar dat staat los van het product wat ik ga leveren. Dat moet "smart" zijn.

Link naar reactie
  • 0
Het gaat erom dat in de basis duideliijk gedefinieerd is wat "wel" en wat "geen" nieuwe klant/prospect is

Nieuwe klant=omzet=factuur. Hoe moeilijk is dat?

 

en ik zoek een adequaat controlemiddel om dit te kunnen definieren.

Follow the money, zoals ik al stelde met de rol van de boekhouder: die verifieert of er wel of geen omzet gegenereerd is op prospect/klant X

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Het gaat erom dat in de basis duideliijk gedefinieerd is wat "wel" en wat "geen" nieuwe klant/prospect is

Nieuwe klant=omzet=factuur. Hoe moeilijk is dat?

 

en ik zoek een adequaat controlemiddel om dit te kunnen definieren.

Follow the money, zoals ik al stelde met de rol van de boekhouder: die verifieert of er wel of geen omzet gegenereerd is op prospect/klant X

Misschien is indirect verifiëren bij de opdrachtgever wel een probaat middel, maar het blijft een hellend vlak. Ik heb de laatste jaren veel ervaring opgedaan met accountmanagement in de dienstverlening, en daarbij heb ik wel geleerd dat niets zo multi intrepretabel is als dienstverlening. Vooral als het op facturering aankomt. Duidelijke definities/voorwaarden en een efficiënt werkend controlesysteem zijn vereist. :)
Link naar reactie
  • 0

Concreet gezegd: ik zorg dat ondernemers bij (potentiële) klanten aan tafel komen. Tevens wil ik services gaan aanbieden m.b.t met het opzetten van een goed acquisitiebeleid, en e.v.t relatiebeheer.

Wat je hier schrijft is niet "smart".

 

"Aan tafel komen" is van hetzelfde niveau als "mag ik de u de folder even persoonlijk afgeven, ik ben toch in de buurt". En weer een kruisje op de lijst. "Ja, hij was echt geïnteresseerd."

 

Jij bent de specialist. Als jij van een ondernemer het vertrouwen wil krijgen om voor zijn onderneming te mogen acquireren ben jij aan zet. Een klip en klaar verhaal. Hoe stel je de prospectlijst samen. Wat zijn de prestaties. Wat zijn negatieve scores (prospect was ziek, niet aanwezig etc). Dit soort dingen moet voor jou gesneden koek zijn.

 

Ondernemers zijn zeer kritisch t.a.v. acquisitiejongens. Dus je zult eerst als professional gezien moeten worden en niet als premiejager.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0
Ik heb de laatste jaren veel ervaring opgedaan met accountmanagement in de dienstverlening, en daarbij heb ik wel geleerd dat niets zo multi intrepretabel is als dienstverlening. Vooral als het op facturering aankomt.

Ik denk wellicht te simpel, maar jij te complex. Ik ben ook dienstverlener. Ik biedt een specifieke dienst aan tegen betaling. Een prospect die mijn dient wil afnemen tekent een overeenkomst, ik voer de dienst uit en ik factureer de klant. Lijkt me redelijk Smart meetbaar zoals Thor stelt: ik moet vervolgens achteraf aan jou verantwoording afleggen waarom een prospect die interesse toonde toch geen klant is geworden. Bij voldoende klanten is het geen issue, verknal ik daarentegen al jouw warme prospects dan is het snel afscheid nemen. Dat is de consequentie van no cure no pay. Dit is ook precies waarom ik het niet anders wil: in het verre verleden iets te vaak afgescheept met zogenaamd zeer geïntereseerde prospects waar men eigenlijk totaal niet wist waarvoor ik kwam. Lekker bakje koffie en weer wegwezen, en wel een stevige rekening. Dat nooit meer.

 

Ik ben heel lange tijd totaal niet geïnteresseerd geweest in acquisitiebureau's en heb ze in de huidige conjunctuur ook niet nodig om het hoofd boven water te houden gelukkig. Voor een sneller groeiscenario zou ik het wel willen overwegen, maar alleen als ik kan betalen voor klanten , niet voor prospects , lauwe leads of koffieafspraken. Cash=King.

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Concreet gezegd: ik zorg dat ondernemers bij (potentiële) klanten aan tafel komen. Tevens wil ik services gaan aanbieden m.b.t met het opzetten van een goed acquisitiebeleid, en e.v.t relatiebeheer.

Wat je hier schrijft is niet "smart".

 

"Aan tafel komen" is van hetzelfde niveau als "mag ik de u de folder even persoonlijk afgeven, ik ben toch in de buurt". En weer een kruisje op de lijst. "Ja, hij was echt geïnteresseerd."

 

Jij bent de specialist. Als jij van een ondernemer het vertrouwen wil krijgen om voor zijn onderneming te mogen acquireren ben jij aan zet. Een klip en klaar verhaal. Hoe stel je de prospectlijst samen. Wat zijn de prestaties. Wat zijn negatieve scores (prospect was ziek, niet aanwezig etc). Dit soort dingen moet voor jou gesneden koek zijn.

 

Ondernemers zijn zeer kritisch t.a.v. acquisitiejongens. Dus je zult eerst als professional gezien moeten worden en niet als premiejager.

Ik heb een uitstend CV met een prima trackrecord. ;) Ik ga werken met een uitgebreid CRM-systeem, welke door de klant (middels een login) inzichtelijk is. De klant kan zodoende op afstand de vorderingen in het acquisitie-beheer van zijn/haar organisatie volgen en inzien. Verder ben ik van plan te gaan werken met duidelijke branche segmentatie. Ik heb een aantal branches die ik (ook netwerk technisch gezien) zelf goed ken. Later wil ik e.e.a uitbreiden met gespecialiseerde accountmanagers per branche.
Link naar reactie
  • 0

Ik ben heel lange tijd totaal niet geïnteresseerd geweest in acquisitiebureau's en heb ze in de huidige conjunctuur ook niet nodig om het hoofd boven water te houden gelukkig. Voor een sneller groeiscenario zou ik het wel willen overwegen, maar alleen als ik kan betalen voor klanten, niet voor prospects , lauwe leads of koffieafspraken. Cash=King.

 

 

Norbert slaat de spijker op zijn kop. Onder deze voorwaarden zou ik ook geïnteresseerd zijn in jouw diensten. Iedere andere vorm van dienstverlening op dit vlak is voor mij niet interessant. Als ik jou was zou ik mij op dit punt focussen en proberen hier een goed verdienmodel aan te koppelen.

Mocht je kennis hebben van prijzen op de markt dan zou je daarin ook een adviserende rol kunnen spelen bij jouw opdrachtgevers. Als je niet alleen zorgt voor klanten maar ook voor een goed tarief heb je een zeer interessante mix.

 

Succes!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0
Ik heb een uitstend CV met een prima trackrecord. Ik ga werken met een uitgebreid CRM-systeem, welke door de klant (middels een login) inzichtelijk is. De klant kan zodoende op afstand de vorderingen in het acquisitie-beheer van zijn/haar organisatie volgen en inzien. Verder ben ik van plan te gaan werken met duidelijke branche segmentatie. Ik heb een aantal branches die ik (ook netwerk technisch gezien) zelf goed ken. Later wil ik e.e.a uitbreiden met gespecialiseerde accountmanagers per branche.

 

Gaaap! Ik ben al vertrokken hoor ;). Ik ben ondernemer. Ik wil geen blaartrekkende verhalen over CV's, trackrecords, CRM systemen, vorderingen in het acquisitiebeheer etc etc. Voor het MKB is je aanpak te veel te wollig. Ik wil dat jij mij aan tafel brengt bij ECHT interessante prospects, en dat ik jou betaal voor prospects die klant worden. Mijn dienst verkopen doe ik uiteindelijk zelf. (Sterker nog: dat mag jij niet eens doen in verband met wettelijke vereisten)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de laatste jaren veel ervaring opgedaan met accountmanagement in de dienstverlening, en daarbij heb ik wel geleerd dat niets zo multi intrepretabel is als dienstverlening. Vooral als het op facturering aankomt.

Ik denk wellicht te simpel, maar jij te complex. Ik ben ook dienstverlener. Ik biedt een specifieke dienst aan tegen betaling. Een prospect die mijn dient wil afnemen tekent een overeenkomst, ik voer de dienst uit en ik factureer de klant. Lijkt me redelijk Smart meetbaar zoals Thor stelt: ik moet vervolgens achteraf aan jou verantwoording afleggen waarom een prospect die interesse toonde toch geen klant is geworden. Bij voldoende klanten is het geen issue, verknal ik daarentegen al jouw warme prospects dan is het snel afscheid nemen. Dat is de consequentie van no cure no pay. Dit is ook precies waarom ik het niet anders wil: in het verre verleden iets te vaak afgescheept met zogenaamd zeer geïntereseerde prospects waar men eigenlijk totaal niet wist waarvoor ik kwam. Lekker bakje koffie en weer wegwezen, en wel een stevige rekening. Dat nooit meer.

 

Ik ben heel lange tijd totaal niet geïnteresseerd geweest in acquisitiebureau's en heb ze in de huidige conjunctuur ook niet nodig om het hoofd boven water te houden gelukkig. Voor een sneller groeiscenario zou ik het wel willen overwegen, maar alleen als ik kan betalen voor klanten , niet voor prospects , lauwe leads of koffieafspraken. Cash=King.

 

Je geeft eigenlijk exact weer wat ik ook bedoel, maar dan vanuit het perspectief van een opdrachtgever. Daarom is er in deze branche niets zo belangrijk als een effectief meet/controle systeem. Voor jou als klant, en voor mij als dienstverlener. Dat is alles behalve klein bier. Ik streef straks dan ook naar een perfecte afstemming tussen mijzelf en mijn opdrachtgevers. Bijvoorbeeld door het eerder genoemde CRM, maar ook door persoonlijk contact. En inderdaad, dat stoelt in een goed zakelijk contact voor 99% op vertrouwen in de werkrelatie die je met elkaar hebt. Zou je

mij wellicht wat meer kunnen vertellen over de (negatieve) ervaringen die je in het verleden hebt gehad met acquisitie bedrijven? Hoe verliep het contact, en waarvoor/hoeveel factureerden ze jou zoal? Ben erg benieuwd! :)

Link naar reactie
  • 0

Ik ben heel lange tijd totaal niet geïnteresseerd geweest in acquisitiebureau's en heb ze in de huidige conjunctuur ook niet nodig om het hoofd boven water te houden gelukkig. Voor een sneller groeiscenario zou ik het wel willen overwegen, maar alleen als ik kan betalen voor klanten, niet voor prospects , lauwe leads of koffieafspraken. Cash=King.

 

 

Norbert slaat de spijker op zijn kop. Onder deze voorwaarden zou ik ook geïnteresseerd zijn in jouw diensten. Iedere andere vorm van dienstverlening op dit vlak is voor mij niet interessant. Als ik jou was zou ik mij op dit punt focussen en proberen hier een goed verdienmodel aan te koppelen.

Mocht je kennis hebben van prijzen op de markt dan zou je daarin ook een adviserende rol kunnen spelen bij jouw opdrachtgevers. Als je niet alleen zorgt voor klanten maar ook voor een goed tarief heb je een zeer interessante mix.

 

Succes!

Manny thanx! :) Heb jij wellicht nog wat meer suggesties voor een verdienmodel? Mijn opzet is uiteraard het genereren van nieuwe klanten. Voor minder doe ik het niet.
Link naar reactie
  • 0
Zou je

mij wellicht wat meer kunnen vertellen over de (negatieve) ervaringen die je in het verleden hebt gehad met acquisitie bedrijven?

Ik geef acquisitietrainingen en adviseer mensen die overwegen met acquisitiebureaus in zee te gaan om zelf toch een acquisitietraining te volgen. Puur om de acquisitiebedrijven dan vanuit gedegen kennis aan de tand te kunnen voelen over wat zij precies voor meerwaarde kunnen zijn. Meerwaarde van acquisitiebedrijven is mijns inziens als ze echt volume kunnen draaien wat door de opdrachtgever zelf niet in die omvang kan worden gedaan.

 

Zou je mij eens kunnen vertellen wat precies jouw meerwaarde is voor jouw doelgroepen? Kun je mij bijvoorbeeld echt opdrachten voor jouw klanten genereren?

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Zou je mij wellicht wat meer kunnen vertellen over de (negatieve) ervaringen die je in het verleden hebt gehad met acquisitie bedrijven? Hoe verliep het contact, en waarvoor/hoeveel factureerden ze jou? Ben erg benieuwd!

 

Ervaring 1:

zeer goed bekend staand belbureau in midden van het land. Veel ervaring in de verzekeringsbranche, maar in de verkeerde hoek, o.a. de woekerpolispushers en bijspaarmaffia op de particuliere markt. Ik ben accountmanager bij een kantoor dat zich richt op het zakelijke segment, langdurige klantrelatie etc.

Belbureau weet eigenlijk niet hoe ze de markt moeten benaderen, in de praktijk moet ik het een paar keer voordoen, en er zeer veel tijd in steken.

Per saldo betaalt mijn werkgever ruim 3500 Euro voor 40 vermeende - niet nader gespecificeerde - beluren die 6 prospects opleveren waarvan ik er 3 zelf gebeld heb, Eigenlijk heb ik het belbureau training gegeven hoe het moet, en had mijn werkgever hun moeten factureren.

 

 

Ervaring 2:

leadgeneratie actie via verzekeraar bij mijn laatste werkgever We kunnen kwalitatief hoogwaardige pensioenleads kopen van een belbureau voor 300 Euro per stuk. Lijkt een koopje, en pay per prospect oogt een stuk beter dan die beluren van ervaring 1 van een vorige werkgever. Blijkt uiteindelijk een kat in de zak, we hadden de kleine lettertjes beter moeten lezen: de "kwalitatief hoogwaardige pensioenleads" zijn voornamelijk bedrijven die wel een second opinion willen, maar waarvan de huidige regeling nog minstens 2-3 jaar doorloopt. Heeft A) geen enkele zin B) niemand is bereid er aanvullend voor te betalen.

 

Ervaring 3:

Als startende ondernemer in contact getreden met een z.g.n. jong dynamisch marketingbureau dat het "allemaal anders doet". Hoge conversie, volledig te plooien naar eigen wensen etc etc. Ik krijg een fully dedicated call center medewerker die ik zelf helemaal kan opleiden hoe ik sales bedrijf. Bla Bla, per saldo kan ik beter zelf bellen, want zonder mij lukt het niet om ook maar 1 afspraak te maken. Na € 1.250,- kosten trek ik de stekker eruit. Bureau is pissed dat ik ze geen eerlijke kans heb gegeven.

 

Gelukkig heeft alleen ervaring 3 mij persoonlijk geld gekost, maar per saldo heb ik nog nooit een echt mooie lead gekregen via een acquisitiebureau.

 

Ter vergelijking: in een ver verleden kocht ik in slappe tijden af en toe leads via een website. Leads kocht ik niet-exclusief, kostten mij gemiddeld 10 Euro per lead. Heb er in totaal een stuk of 30 gekocht, 300 euro aan besteed. Hoop brandhout, maar wat kun je verwachten van een tientje? 1 lead was niet zo lauw en is nu een van mijn beste klanten, heb die € 300,- investering dubbel en dwars terugverdiend.

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een uitstend CV met een prima trackrecord. Ik ga werken met een uitgebreid CRM-systeem, welke door de klant (middels een login) inzichtelijk is. De klant kan zodoende op afstand de vorderingen in het acquisitie-beheer van zijn/haar organisatie volgen en inzien. Verder ben ik van plan te gaan werken met duidelijke branche segmentatie. Ik heb een aantal branches die ik (ook netwerk technisch gezien) zelf goed ken. Later wil ik e.e.a uitbreiden met gespecialiseerde accountmanagers per branche.

 

Gaaap! Ik ben al vertrokken hoor ;). Ik ben ondernemer. Ik wil geen blaartrekkende verhalen over CV's, trackrecords, CRM systemen, vorderingen in het acquisitiebeheer etc etc. Voor het MKB is je aanpak te veel te wollig. Ik wil dat jij mij aan tafel brengt bij ECHT interessante prospects, en dat ik jou betaal voor prospects die klant worden. Mijn dienst verkopen doe ik uiteindelijk zelf. (Sterker nog: dat mag jij niet eens doen in verband met wettelijke vereisten)

Dan moet je inderdaad niet bij mij zijn. Ik lever professioneel werk af, en zorg dat mijn opdrachtgever optimaal voorbereid aan tafel zit bij zijn nieuwe klant. Die al netjes voor hem/haar in kaart is gebracht. Op te vragen met een druk op de knop! Als er desgevraagd (bijvoorbeeld bij starters) e.v.t verkoop ondersteuning nodig is, kan ik e.v.t ook meegaan en samen met mijn klant de deal sluiten. :)
Link naar reactie
  • 0
Dan moet je inderdaad niet bij mij zijn. Ik lever professioneel werk af, en zorg dat mijn opdrachtgever optimaal voorbereid aan tafel zit bij zijn nieuwe klant. Die al netjes voor hem/haar in kaart is gebracht. Op te vragen met een druk op de knop! Als er desgevraagd (bijvoorbeeld bij starters) e.v.t verkoop ondersteuning nodig is, kan ik e.v.t ook meegaan

en samen met mijn klant de deal sluiten.

Misschien moet ik dan juist WEL bij jou zijn, alleen vereist het wat afstemming in het pre-sales traject. Begrijp me niet verkeerd: ik wil betalen voor klanten, niet voor bullshit :)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 286 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.