• 0

Handtranspaletten, Spanbaren en Rollend Materieel

Goedenavond iedereen !

Ik ben een student Logistiek Management en ik doe momenteel mijn stage . Nu heeft dat bedrijf mij gevraagd om eens na te denken over maatregelen die genomen kunnen worden ter preventie van schade aan Rollend Materieel want dit komt vrij vaak voor. ( vergeten hefvork in te trekken...). Hiervoor had ik gedacht aan een vlag die bedrukt is met een boodschap ?

Voorts heeft men ook aan mij gevraagd om na te denken voor een beter onderhoud voor de spanbaren en de

transpaletten ( hand + elektrische ). Hier heb ik eigenlijk geen idee over hoe ik dit beter zou kunnen doen.

Graag zou ik over deze beide punten het advies van jullie bekomen. Dus als jullie suggesties hebben, laat maar komen !

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste Mic2509,

Niets ten nadele van het naar mijn mening leuke onderwerp en de raakvlakken met innovatie, maar Higherlevel leent zich niet (meer) voor studie- en stagevragen. Zie de gebruikersvoorwaarden van dit forum, dit topic gaat op slot. We moeten daar helaas streng in zijn omdat dit forum anders in no time overspoeld wordt met vragen van scholieren, studenten en stagiairs.

Met vriendelijke groet en succes met de stage

Norbert

HL Moderator

P.S:

Hiervoor had ik gedacht aan een vlag die bedrukt is met een boodschap

Ga voor de lol eens bij een willekeurige supermarkt kijken bij de "Alleen pinnen" kassa.

Borden van 2 meter diagonaal, teksten op de rolband, popup teksten op de display, waarschuwingen op de bandscheiders etc: het werkt allemaal niet omdat mensen er simpelweg selectief blind voor zijn.

Orienteer je eens hoe andere logistieke bedrijven met dat probleem omgaan: misschien een technisch hulpmiddel (piepje of lampje), een gerichte training op gedrag (intrekken vork moet routine worden) of een combinatie daarvan.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar