• 0

Koude acquisitie via mail

Ik weet dat het over het algemeen wordt afgeraden bedrijven in eerste instantie te contacteren via mail. Maar voor mijn bedrijf is dit toch een onderdeel om nieuwe (kortings)partners te enthousiasmeren voor onze (gratis) diensten. Hebben jullie tips om het percentage dat (positief) reageert op te krikken? Of nog andere leuke ideeën om meer partners te binden? Alvast dank!!!

 

 

[titel gecorrigeerd - mod]

Yubipas, Dé kortingspas van Rotterdam!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vraag me af of het antwoord zo simpel is. Waar baseer je dat op? Als ik op de website kijk lees ik:

 

Het doel van dit register is het verminderen van irritatie bij consumenten over telemarketing.

 

Wat is dan telemarketing (volgens bel-me-niet)

 

TELEMARKETING Bedrijven, zoals adverteerders, callcenters en databewerkers die telemarketingacties wensen uit te voeren.

Alle info voor startende ZZP'ers: www.zzperworden.info

Link naar reactie
  • 0

Jij probeert als accountmanager toch ook van afstand (tele) je product/dienst te verkopen en/of naamsbekendheid te geven (marketing) ofwel, jij voert gewoon telemarketing uit. Of je daar nou een heel callcenter voor hebt of iemand met de titel "accountmanager" dat laat doen, dat verandert daar niets aan. Het mag gewoon niet.

Link naar reactie
  • 0

Wat is dan telemarketing (volgens bel-me-niet)

 

TELEMARKETING Bedrijven, zoals adverteerders, callcenters en databewerkers die telemarketingacties wensen uit te voeren.

"Een mus is een vogel, maar een vogel hoeft geen mus te zijn".

 

Oftewel: telemarketing bedrijven bedrijven telemarketing (hé, dat zou zomaar een taalspinsel van Kees Torn kunnen zijn ...) maar om telemarketing te bedrijven hoef je niet per se een telemarketing bedrijf te zijn ...

Link naar reactie
  • 0

@ Peter: het gaat er niet om of ik het wel/niet leuk vind, ik (en waarschijnlijk vele anderen) wil gewoon weten hoe het zit. Ik kan meegaan met de stelling dat als je bedrijven benadert je aan telemarketing doet (ongeacht of je een 'telemarketing bedrijf' bent), ik zou het ook logisch vinden dat de regel wel alleen geldt voor bedrijven die dit als hoofdactiviteit hebben.

 

Ik heb het maar even aan bel-me-niet gevraagd en jullie hebben gelijk ;D :

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Iedere organisatie die telemarketingacties uitvoert, dient zich te houden aan de Telecommunicatiewet, ook al bent u geen callcenter of een telemarketingbedrijf.

Dit houdt inderdaad in dat u uw belbestanden moet schonen aan de hand van het Bel-me-niet Register.

Voor meer informatie zie: www.bel-me-niet.nl

 

Met vriendelijke groet,

 

xxx naam dame bel-me-niet xxx

Bel-me-niet Register

 

groet,

 

Paul

Alle info voor startende ZZP'ers: www.zzperworden.info

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.