• 0

Wat vinden jullie van mijn website sieraden?

Omschrijving van je concept:

Uhm...waar moet ik ergens beginnen? Ik word er eigenlijk een beetje zenuwachtig van om mijn vraag hier te posten. Er zitten hier zoveel grote ondernemers en ondanks dat ik ook ondernemer ben, ben ik ook gewoon mens en kan ik soms zo lekker onzeker zijn. Dit is ook weer zo'n momentje. Maar goed, here we go.

 

Ik ontwerp en maak sieraden. Betaalbare maar ook duurdere, eenvoudige maar ook exclusieve, gewone maar ook aparte zoals bijvoorbeeld herinneringssieraden, waarmee het eigenlijk zo'n beetje ooit begonnen is.

Ik ben dus al een tijdje bezig, maar heb pas enkele maanden geleden besloten mijn andere (1ste) bedrijfje te gaan stoppen en alleen nog met de sieraden verder te willen gaan.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik had er al een simpele website voor, maar deze had geen winkelsysteem erin zitten(de mensen kwamen veelal via een andere weg bij me) en ik besloot de layout ook niet meer zo strak te willen. Mijn idee was dus een webwinkel te gaan maken met leuke vrolijke fleurige kleurtjes. Dat was nog een hele klus want ik kan geen lettertje aan code lezen ;D Heel wat gesleutel, gepuzzel, gezoek, gevloek, zweetdruppels en heel heel veel tijd later staat er dan nu eindelijk een webwinkel online. Aan de ene kant ben ik best een beetje trots op wat ik (zo zonder kennis) gemaakt heb, maar aan de andere kant zo ontzettend onzeker of iemand anders het ook wel mooi vind.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik heb niet het idee iets te willen oplossen. Ik wil vooral bezig kunnen zijn met iets dat ik leuk vind. Allereerst is het de bedoeling dat de website steeds meer en meer gevuld wordt. Dat is namelijk nog niet klaar, maar ik kan helaas ook geen tien dingen tegelijk. Momenteel is het nog een beetje van alles wat, maar langzaam maar zeker moet dat allemaal wat meer in duidelijke categorieen gaan passen. Ook is het de bedoeling dat straks de "goedkope" sieraden verdwijnen en alleen nog maar met echt zilver en echt goud gaat worden gewerkt. Daar voel ik mezelf gewoon het fijnst bij.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Momenteel is het nog niet veel anders dan andere, maar daar word wel aan gewerkt. Ik maak het allemaal met de hand, er komt dus niets kant en klaar van de groothandel. Waar het naar toe gaat is dat er straks enkele leuke sieraden tussen zullen zitten die nergens anders te koop zijn. (een voorbeeld daarvan zijn bv de herringeringsarmbanden die nu online staan)

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Als ik zometeen op de verzendknop durf te drukken dan is mijn vraag eigenlijk, ben ik er in geslaagd een website te maken die de mensen mooi zullen vinden en die vertrouwd genoeg aanvoelt om er iets te durven kopen. Kortom, sta ik er niet voor schut mee ;D :-[

Url heb ik in mijn onderschrift gezet.

 

Adem in, adem uit, druk op verzendknop....

 

 

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Gerolen, is dat een vakterm of bedoel je 'geruild'? (de verleden tijd van ruilen)

Volgens mij is ook 'klanten die iets bij ons bestelden' of 'klanten die iets bij ons hebben besteld'.

 

Als je deze fouten al niet herkent, zou ik je teksten echt nog door iemand anders laten nakijken. Er staan nog veel meer taal- en spelfouten op je site, ik heb er maar wat uit geplukt.

 

Misschien een troost: ik denk dat veel bezoekers de fouten niet zullen zien of niet verwachten dat een sieradensite in foutloos Nederlands geschreven is.

 

Link naar reactie
  • 0

Spannend he, zo'n "keur mijn website" post? Ik vind de site op zich er elegant en verzorgd uitzien, met mooi fotomateriaal.

 

Los van de spelfouten is dit wat mij nog opviel:

 

[*] Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op één van de foto's onder het bead bengel sleutelhangertje (URL not found)

[*] Ik kan eender welk emailadres aanmelden voor de nieuwsbrief (geen dubbele opt-in)

[*] Het lijkt alsof ik een aantal kan kiezen door de dropdown, maar dan blijkt dat die enkel de mogelijkheid "1" heeft (bij de oorbellen Tanzanite bijvoorbeeld). Is dat de bedoeling (omdat er bijvoorbeeld maar 1 paar meer in voorraad is)? Het komt een beetje vreemd over...

[*] Bij het afrekenen lijkt het alsof je de focus vooral op bedrijven legt, dat kan verwarrend zijn.

[*] Ik lees dit en stel me op slag een allergisch juweel voor, dat zwart of bruin wordt: "Een zilveren sieraad kan om diverse redenen zwart/bruin worden. Één van die redenen is de zuurgraad van uw huid. Dit verkleuren wil niet zeggen dat er een allergie is." Misschien ligt het aan het feit dat ik nog niet gegeten heb deze middag, maar ik snap niet goed wat het verkleuren van het juweel met een allergie van de drager ervan te maken heeft?

 

Succes ermee!

Link naar reactie
  • 0

Liesbeth dank je wel!

 

Klopt, er zit een klein foutje in de foto's. Heb nog niet uitgevonden hoe ik dat opgelost krijg. Had hem wel al gespot inderdaad.

Volg niet helemaal wat je bedoeld met de nieuwsbrief.

Ik heb zojuist nog eens een artikel "gekocht" en afgerekend, maar ik zie niet waarom het oogt alsof het op bedrijven gericht is. Zou je dat eens kunnen aangeven?

Haha, het is niet de bedoeling dat je spontaan geen honger meer hebt. Ik zal de tekst straks nog eens door lezen en kijken of het wat smakelijker geschreven kan worden.

 

Dank je wel hoor!

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie
  • 0

Volg niet helemaal wat je bedoeld met de nieuwsbrief.

Je moet kunnen aantonen dat mensen die je nieuwsbrief ontvangen zich daar effectief voor hebben aangemeld. Dat houdt in dat je eerst een bevestigingsmail stuurt naar het opgegeven emailadres, waar je klant dan op een link klikt en zo aangeeft dat hij/zij inderdaad ingeschreven wil worden. Ik heb me aangemeld voor jouw nieuwsbrief, maar heb dit niet moeten bevestigen.

 

ik zie niet waarom het oogt alsof het op bedrijven gericht is. Zou je dat eens kunnen aangeven?

Door de eerste zin al: "Heeft u als bedrijf interesse...". Iets verder springt "wij leveren niet aan bedrijven buiten Nederland" in het oog.

Er staat overigens "ik ben een nieuw" als titeltje (in plaats van "ik ben een nieuwe klant"), dat was me daarnet niet opgevallen, maar is misschien al gemeld.

 

Haha, het is niet de bedoeling dat je spontaan geen honger meer hebt. Ik zal de tekst straks nog eens door lezen en kijken of het wat smakelijker geschreven kan worden.

Ik vind hem niet wansmakelijk geschreven hoor, maar begrijp het verband tussen de verkleuring van het juweel en de allergie van degene die het juweel draagt gewoon niet. :)

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Allereerst een groot compliment voor de mooie witte achtergrond van je sieraden! Dit is zeker niet

makkelijk, maar ziet er wel professioneler uit.

 

Bij je producten zie ik dat je Swarovski soms afkort tot swar, maar dit doe je niet overal. Ik zou overal

gewoon Swarovski schrijven en dan met hoofdletter.

 

Zoals eerder genoemd zou ik inderdaad iets vertellen over de maker van de sieraden (jij dus). Dat geeft

de site ook iets meer warmte.

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.