• 0

Feedback nodig website [kortingspas]

Omschrijving van je concept:

Een kortingspas voor Rotterdamse jongeren van 15 t/m 28

 

www.yubipas.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Bedrijf opgezet, partners verzameld, actief aan het promoten

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Jongeren helpen bij hun dagelijkse uitgaven, door zoveel mogelijk kortingspartners te verzamelen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ons concept richt zich specifiek op Rotterdamse jongeren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag ontvang ik feedback op mijn website, qua commercialiteit maar ook qua uiterlijk en imago. Wees vooral heel eerlijk, de conversie zou in mijn ogen hoger moeten liggen, vandaar is alle kritiek welkom. Binnenkort kan de website eventueel een nieuw gezicht krijgen, of minstens aangepast worden. Alvast bedank!

   

 

 

Yubipas, Dé kortingspas van Rotterdam!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Conversie waarvan?

 

De pas is relevant voor een select aantal mensen. Je kan alleen maar converteren binnen die doelgroep. Je zal dan ook moeten werven binnen die doelgroep. Het lijkt evident acties te richten op die doelgroep. Logische media zijn posters, handouts, cards en uiteraard ook social media en mobiel. Is er al samenwerking met studentenclubs? Kun je gerichte acties uitvoeren binnen de clubbestanden?

 

Hoe geef je aanbiedingen voor leden door?

 

De site lijkt me niks mis mee, in tegendeel. Die ziet er goed uit.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

@Twabla Ja we promoten uiteraard alleen binnen de doelgroep, ook via studentenhuizen. Maar het gaat me nu vooral om de website zelf. Dank voor je reactie, ben benieuwd of iedereen zo positief is over de website? :)

Yubipas, Dé kortingspas van Rotterdam!

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel jij met conversie? Het aantal keren dat iemand online zo'n pas koopt?

 

De site zelf:

- hij laadt bij mij vrij traag, misschien is het wel te traag. In horten en stoten komen de plaatjes en menuknoppen in beeld. Ik zit aan een gewone pc met vliegensvlug breedbeeld internet! Misschien is daar nog winst te halen?

- ik heb hem niet op een mobiele telefoon bekeken, maar het lijkt me een must dat je een site hebt die goed werkt op een smartphone.

 

De aanbiedingen zijn relevant. Visueel vind ik het best een nette site (leuke kleurtjes). Het schreeuwt een beetje maar ja dat hoort bij een actiesite voor adolescenten.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

Nee dat kunnen we niet zien, maar verreweg de meeste bezoekers liggen in de doelgroep. Wij richten ons namelijk echt op jongeren. Dus inderdaad er komen mijn inziens te weinig sales uit de bezoeken die we genereren.

Yubipas, Dé kortingspas van Rotterdam!

Link naar reactie
  • 0

 

Amerikaanse initiatieven zoals Groupon en Fab hanteren een verschrikkelijk opdringerige pop-up of zoiets die suggereert dat elke nieuwe bezoekers direct moet inschrijven om toegang te krijgen tot de aanbiedingen. Dat zou je es kunnen proberen.

 

Al beperkt beschikbare dagdeals of weekdeals overwogen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik weet het niet, maar ik heb tot zekere hoogte wel inzicht op waar onze bezoekers vandaan komen. In als onze promotiemiddelen geven wij de leeftijd ook aan voor wie de pas is bedoeld: 15 t/m 28. Ik zou zeggen dat minimaal 85% binnen de doelgroep ligt.

Yubipas, Dé kortingspas van Rotterdam!

Link naar reactie
  • 0

@Thor heeft de langzame oplaadtijd te maken met onze host? We gebruiken one.com een zeer goedkope host. Dit is een goed punt om te overwegen, Dank je!

Ik ben geen specialist. Ik weet van een bevriende ondernemer dat je wel aan je host kunt vragen of die bepaalde instellingen wat opschroeft waardoor je pagina sneller laadt. Als hij dat niet kan/wil, dan zou een switch qua hostingleverancier/hostingpakket misschien iets opleveren.

 

Zelf kun je er wellicht ook iets aan doen. Plaatjes "lichter" maken etc. Misschien dat er nog wat specialisten zijn die hier wat zinnige opmerkingen over kunnen maken.

 

Meet jij je conversie wel zuiver? Mensen die namelijk al een pas hebben komen natuurlijk als bezoeker van de site terug om te kijken waar ze welke korting kunnen krijgen.

 

Gebruik je al analysehulpmiddelen voor je site?

 

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

Ja ik ga de oplaadsnelheid goed onderzoeken, suggesties en tips hierover zijn meer dan welkom. Ik gebruik google analytics. Hier kan ik dus ook mee zien of bezoekers terugkeren of voor het eerste de website bezoeken.

Yubipas, Dé kortingspas van Rotterdam!

Link naar reactie
  • 0

Ik weet het niet, maar ik heb tot zekere hoogte wel inzicht op waar onze bezoekers vandaan komen. In als onze promotiemiddelen geven wij de leeftijd ook aan voor wie de pas is bedoeld: 15 t/m 28. Ik zou zeggen dat minimaal 85% binnen de doelgroep ligt.

 

Klinkt niet overtuigend. Hoe dan ook: de conversie van je website is niet relevant als 80% uit China komt. Veel belangrijker is de conversie van je campagnes. Lijkt me een kwestie van voortdurend vallen en opstaan. Al een promoteam overwogen dat gewoon een jaar lang op pad gaat met mobieltjes waarmee ze mensen kunnen inschrijven? Dus actief eropuit. Met de Yubilas!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ja ik ga de oplaadsnelheid goed onderzoeken, suggesties en tips hierover zijn meer dan welkom. Ik gebruik google analytics. Hier kan ik dus ook mee zien of bezoekers terugkeren of voor het eerste de website bezoeken.

 

Voor zover ik kan zien host one.com je website in Denemarken. Als je een website hebt die puur is gericht op Nederland of zelfs Rotterdam, kan het voordelen hebben om je website ook daadwerkelijk in Nederland te hosten. Daarnaast kan je de website optimaliseren door o.a. de plaatjes te comprimeren. Kijk voor meer tips op: de resultaten van de Google speed test.

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

Zo'n promotieteam ligt (nog) niet in mijn budget. Het zou wel ideaal zijn, hopelijk kan ik dat snel realiseren!

Wat andere (studenten)kortingpassen ook doen is student-ambassadeurs aanstellen. Deze krijgen commissie per ingeschreven student. Als zo'n student veel connecties heeft of bij een studentenvereniging/sportclub zit kan het snel gaan.

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    15 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.