• 0

treurig en amateuristisch

Zojuist ontvangen:

Geachte heer / mevrouw,

 

ZZP op een rij is een gratis professioneel platform, waar u als zzp’ers een profiel aan kunt maken. Hierdoor kunt u gevonden worden door opdrachtgevers die op zoek zijn naar professionele zzp’ers. Na de gratis aanmelding heeft u bovendien toegang tot een datebase aan opdrachten, alsmede een overzicht van kortingsacties voor zzp’ers. Wij hebben uw e-mailadres als tip gekregen via ons eigen netwerk.

 

Op de website vindt u meer informatie en kunt u zich direct gratis registreren. Bijgaand vindt u onze flyer.

 

Met vriendelijke groet,

(naam en adres verwijderd door TS)

 

met als bijlage een bmp file van 2mb voor de digitale oud papierbak

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Marjan,

 

Wat vind je precies 'amateuristisch en treurig'? De website of de manier waarop je benadert bent? Ik vind de website er netjes uitzien (copy-cat of niet). Persoonlijk zou ik hier geen gebruik van maken, van de zoveelste zzp-bedrijvengids. Toegevoegde waarde is niet duidelijk.

 

Registratie is iig gratis....

 

'De meest professionele zzp'er' is inderdaad een mooie om in te lijsten. :)

 

groet,

 

Paul

Alle info voor startende ZZP'ers: www.zzperworden.info

Link naar reactie
  • 0

Dag Paul,

 

Treurig dat deze persoon blijkbaar van mening is dat de regelgeving (geen ongevraagde info/spam) niet voor hem geldt.

Amateuristisch om een bmp bijlage van 2 mb mee te sturen, die kun je toch op zijn minst verkleinen en in (gangbaar) pdf format toesturen.

 

De folder en website heb ik niet bekeken. Los van dat ik geen enkele behoefte heb om her en der profielen van mijzelf neer te ztten vond ik de wijze van benaderen beneden peil dus verdween de mail direct in de daarvoor bestemde digitale vuilbak.

 

Groet,

Marjan

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.